* StolenSweetheart ziet de waarde van deze post niet inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:34 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul is daarnet 3de geworden inde microstakes van pokerstars en heeft maar liefst 8$ gewonnen !
* Maikuuul ziet dat ook niet van deze !!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
* StolenSweetheart ziet de waarde van deze post niet in
* Fairydust zegt hoiquote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview vindt het maar stilletjes in Darkroom en vraagt zich af waar Stolen uithangt
Ik ben dezelfde persoon, Stolen was alleen mijn nieuwere account maar ik ga nu gewoon veer verder op deze.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:40 schreef Heinekenfreak het volgende:
* Heinekenfreak vraagt zich af of Fairy nou Stolen is, of is het de/het zus(je)?
* Fairydust is moe en gaat met haar hoofd op Ocean's schoot liggenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:58 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview doet zn mond dicht en gaat naast Fairy zitten
* Fairydust kijkt omhoog en lacht lief, maar voelt dan ineens iets tegen haar achterhoofd prikkenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview bedankt Heinekenfreak en streelt Fairy's hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |