Ah sta jij daar niet eens in...SCHANDE!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
het is gelukt..
Nu moet ik alleen nog studeren op het verzinnen van betere TT's.
ohh.. en Miss MSX... mag ik al in de OP???
waar wil je in de OP?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:![]()
het is gelukt..
Done, vanaf volgende keer sta je erbij. Of je past de OP nu aan dan sta je er vanaf 'nu' bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
het is gelukt..
Hoe bevalt het leven met die kleine?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Done, vanaf volgende keer sta je erbij. Of je past de OP nu aan dan sta je er vanaf 'nu' bij
Geen UI?
Het is wennenquote:
Tuintegel zou er ook bij moeten komen staan? En Zeemonster komt niet meer terug dus die zou eruit kunnen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Done, vanaf volgende keer sta je erbij. Of je past de OP nu aan dan sta je er vanaf 'nu' bij
Geen UI?
http://www.google.com/imghp?hl=en&tab=wiquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb geen idee waar ik een leuke ui vandaan kan halen
en JEE!! ook in de OP
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #3 hier 1tje vragen gebaseerd op een foto van je fobo? Bekijk de OP maar eens voor voorbeelden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb geen idee waar ik een leuke ui vandaan kan halen
en JEE!! ook in de OP
Done. Stelletje zeurpietenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuintegel zou er ook bij moeten komen staan? En Zeemonster komt niet meer terug dus die zou eruit kunnen?
Ik weet niet hoehoeoe... ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Done. Stelletje zeurpieten
Iedereen kan het overigens aanpassen he
Wanneer is de verhuizing?
Ja vandaag! En daarom slaap ik al niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef MissMSX het volgende:
Hebben ze wel een indicatie gekregen van wanneer je die krijgt?
E nals je ze vandaag krijgt, wanner kun je dan verhuizen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja vandaag! En daarom slaap ik al niet meerMijn hoofd doet
maar ik vind ut spannend enzo...
![]()
Nou eerst ff kijken wat ik nodig heb om te klussen (witsel, andere dingen), dan kopen, dan verven/behangen, dan vloerbekleding uitkiezen en (laten) leggen, dan pas kan ik spullen verhuizen. Hopenlijk kan ik snel de spullen verhuizenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
E nals je ze vandaag krijgt, wanner kun je dan verhuizen?
Ik voeg je nu toe, jouw UI en Tuintegel UI ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |