Oeh nice!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
manhattan, en straks naar de westkust. spellen voor xdoos zijn hier 35 dollar, maar die giernekken hebben het zo geregeld dat die niet werken op een xbox uit europa
Koop een amerikaanse xboxquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oeh nice!
Haha tuurlijk, microsoft is niet dom hoor, die zetten iedereen af
Of kom terug naar nederland zodat je mw2 kan spelenquote:
Ah, ik ben dus niet de enige die last heeft van brakke verbindingen de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:57 schreef FUUUU het volgende:
Potje Estate 39-0 gespeeld en me hoogste killstreak verbetert, had helaas geen nuke aan![]()
Voor de rest gaat het best slecht de laatste tijd veel lag enzo
20/0, is geen 10/0quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:50 schreef Bonzoo het volgende:
Ik zit met een probleempje, ik zat is bij accolades te kijken en zag dat ik ze allemaal had behalve eentje en die heet: The Show. Er staat bij 10 kills/ no deaths. Nu weet ik zeker dat ik potjes heb gespeeld waarin ik bijvoorbeeld 20/0 had of 25/0, toch krijg ik deze accolade niet, echt wtf:P
Dus stel ik speel een potje domination en ik kom op 10/0 moet ik dan 10 minuten gaan campen en proberen niet neergeschoten te wordenquote:
Ik zeg maar wat, maar ik zou zeggen, probeer het is!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:54 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dus stel ik speel een potje domination en ik kom op 10/0 moet ik dan 10 minuten gaan campen en proberen niet neergeschoten te worden?
Bij mij staat daar 2x dat ik die heb maar weet niet hoe ik eraan gekomen ben:Pquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik moet nog steed die Warming up/ Just getting started halen. Die is pas kut man, moet je echt geluk voor hebben
Waar krijg je die voor dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik moet nog steed die Warming up/ Just getting started halen. Die is pas kut man, moet je echt geluk voor hebben
Uhm, nee. Je moet in een online game geen accolades halenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:48 schreef KaMo het volgende:
Na opzoeken, kan het blijkbaar alleen in private
oftewel, in een private match geen acolades halen = warming up
en die gaat dan vanzelf naar je online account ofzo
Ik wil niet zeuren, maar dan zou ik hem al lang gehad hebben, ik heb online namelijk vaak genoeg geen accolades gehadquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Uhm, nee. Je moet in een online game geen accolades halen
Volgens mij moet je tien kills maken en dan zonder gebruik van killstreaksquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:50 schreef Bonzoo het volgende:
Ik zit met een probleempje, ik zat is bij accolades te kijken en zag dat ik ze allemaal had behalve eentje en die heet: The Show. Er staat bij 10 kills/ no deaths. Nu weet ik zeker dat ik potjes heb gespeeld waarin ik bijvoorbeeld 20/0 had of 25/0, toch krijg ik deze accolade niet, echt wtf:P
Ground war, dat is zeker! More people means more killsquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Futureone het volgende:
is dat 39-0 Domination?
Wat levelt het beste, ik speel alleen maar Team Deathmatches en af en toe Domination.
En dan die gasten met die grenade launchers, shotguns en grenades gooiers.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ground war, dat is zeker! More people means more kills
Gewoon lekker sprayen met een SMGquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef Futureone het volgende:
[..]
En dan die gasten met die grenade launchers, shotguns en grenades gooiers.
Kutgasten, afschieten die zooi!
Das waar! En headquarters is trouwens ook wel gruwelijk levelen, 20 minuten knallen en puntjes pakken als je de hq hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Search & Destroy geeft de meeste XP als je niet steeds als eerste dood gaat. Als je steeds lang blijft leven en elke ronde een kill of 2 meepakt en een keer een bom plant dan knalt de XP gewoon binnen
zelfde prijs voor Ps3 games? die zijn namelijk regiovrij...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
manhattan, en straks naar de westkust. spellen voor xdoos zijn hier 35 dollar, maar die giernekken hebben het zo geregeld dat die niet werken op een xbox uit europa
Blijft grappig, de meeste boost plekjes weet ik nu wel te vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Neverever het volgende:
of ja NUKE Boosters kan je ze ook noemen stelletje Fags zijn t.
ja idd. heb jij dat ook dat je er meer voldoening uit haalt om hun feestje te verstoren dan zelf gaan voor winst?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Blijft grappig, de meeste boost plekjes weet ik nu wel te vinden.
Altijd ff checken bij FFA.
Ja dat heb ik ook, liever 30 keer in me rug geschoten worden dan hun laten gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef Neverever het volgende:
[..]
ja idd. heb jij dat ook dat je er meer voldoening uit haalt om hun feestje te verstoren dan zelf gaan voor winst?
Die is eerder ook al een keer gepost. Sinds ik die heb gezien ben ik ook eens met die WA2000 bezig gegaan, snipen is dan best leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef FreezePop het volgende:
Check deze gast zijn filmpje. Erg informatief over alle wapens.
http://www.youtube.com/user/XboxAhoy
Zou wel willen maar ik moet nog post sorterenquote:
FAL met stopping power en Sleight of hand is best een lekker wapen hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Heren_ het volgende:
Zit sinds een tijdje (sinds vandaag) met de FAL te knoeien, wat een pleuris wapen is dat zeg
Geef mij maar een lekkere burst wapen, veel geiniger
de FAL is juist chill manquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
FAL met stopping power en Sleight of hand is best een lekker wapen hoor.
Ow en burst
Ok ik voeg je wel toe mijn gt is wauturr nog lammer maar Ik ben niet zo goed alleen s&d kan ik wel redelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Heren_ het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ik moet nog post sorteren![]()
Misschien kom ik later vanavond wel online.
SiX6SiXSK (Ik was een jaar of 15 toen ik die naam maakte)
Dat zeg ikquote:
Ik vind de famas en m16 juist dodelijk, je moet alleen wat preciezer schieten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Die burstwapens zijn kut. Ben nu weer level 62 en ik heb welgeteld 1 kill met de FAMAS en 15 met de M16 en dan komt dan van wapens van anderen die ik heb opgeraapt
Klopt, je moet idd je speelwijze aanpassen op het wapen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:47 schreef FalleNk810i het volgende:
er is eigenlijk geen 1 wapen ''kut/slecht'' je moet er gewoon mee kunnen omgaan. Ik vind elk wapen wel iets hebben. maar je moet niet zeggen dat tie kut is omdat JIJ ermee faalt...
Ik zou zeggen, even blijven proberen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Die burstwapens zijn kut. Ben nu weer level 62 en ik heb welgeteld 1 kill met de FAMAS en 15 met de M16 en dan komt dan van wapens van anderen die ik heb opgeraapt
don't matter that much. je kan alleen niet sprayen in close combat.. maar wel snel tappenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, even blijven proberen.
Ik vond het ook niks, nu zijn het voor mij de beste wapens.
Wel een beetje logica gebruiken, niet in een klein level deze wapens pakken, op lange afstand zijn ze echt master.
nee snap ik, maar als je het wapen niet gewend bent en je komt in close combat, ben je bijna zeker de sjaak.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:27 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
don't matter that much. je kan alleen niet sprayen in close combat.. maar wel snel tappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |