quote:
Dan zie je ze nog even proberen weg te komen, altijd grappig.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:35 schreef DrMarten het volgende:
Net even 4 boosters in een potje FFA, met hardline die boosters genoobtubed. Toen had ik de predator, eventjes gewacht tot de boosters weer met z'n vieren bij elkaar gingen zitten, toen de predator erop. Denk niet dat ze dat leuk vonden
Mjah, ze zaten in Overgrown achter het schuttinkje bij het laatste huis aan die lange straat zeg maar. Daar kom je niet zo heel snel weg als die predator met volle vaart aan komt zettenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:54 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Dan zie je ze nog even proberen weg te komen, altijd grappig.
Klinkt heel stom wat ik ga zeggen, maar het lijkt erop dat sommige verbindingen niet helemaal lekker met elkaar overweg kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Parvus het volgende:
Wat heeft Xbox toch een kankersysteem. Probeer al een halfuur bij een vriend te joinen wat gewoon niet lukt
Op de m16 of famas vind ik het echt een dodelijke combi, op een scar of iets dergelijks ben je idd naar de wolken aan het staren.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan ACOG op een assaultwapenMet het eerste schot wel fatsoenlijk kunnen mikken, maar na drie kogels kijk je naar de hemel
Had hem gisteren op de ACR om die te masteren, maar jezus wat schoot ik daar veel mee misquote:Op maandag 26 juli 2010 09:32 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Op de m16 of famas vind ik het echt een dodelijke combi, op een scar of iets dergelijks ben je idd naar de wolken aan het staren.
Van de week gingen we private matchen in Rust en we mochten alleen knifen of explosive weapons gebruiken, toen was er 1 bij die de hele tijd met ze javelin liep, wij snel proberen om hem steeds te noobtuben voor dat hij ze raket afschoot, anders maakte hij achter elkaar multikills.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had hem gisteren op de ACR om die te masteren, maar jezus wat schoot ik daar veel mee misHet was dat ik mijn trouwe javelin meehad anders was ik dik negatief geeindigd
M16 en Famas moet je gewoon met holographic spelenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:32 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Op de m16 of famas vind ik het echt een dodelijke combi, op een scar of iets dergelijks ben je idd naar de wolken aan het staren.
Famas + Grenade Launcherquote:Op maandag 26 juli 2010 10:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
M16 en Famas moet je gewoon met holographic spelenBen nu bezig met de FAL, heeeel erg wennen, en de iron sight van de FAL isn echt bout, veel te groot, hij zit in de weg
port forwardenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:04 schreef FUUUU het volgende:
staat bij mij op strict, duurt minimaal 5 minuten als ik een game ga zoeken en dan vaak 2 gele strepen verbinding.
geen flauw idee hoe ik hem weer op open zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |