quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:38 schreef Heren_ het volgende:
En waarom ben ik dan een noob als ik vragen mag ?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:59 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja overduidelijk he..
[..]
Omdat je een prutser bent![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef kutkabouter het volgende:
in amerika op de ps3 mw2 spelen is echt te makkelijk gewoonnet na een potje of 12 een k/d van 2.74
quote:
Ik zal je het sterker vertellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef xSoDx het volgende:
[..]
belangrijker nog , wat doe je op je ps3 & fok als je op vakantie bent ?
ps3 is sowieso makkelijker, minder hardcore gamers. verder zijn amerikanen kankerslecht blijkbaar dus het gaat nogal lekker hier met die 100% amerikaanse lobbiesquote:
ik zit een paar dagen bij familie in san diego, en het was slecht weer, dus nogal weinig te doen, behalve drinken en gamenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef xSoDx het volgende:
[..]
belangrijker nog , wat doe je op je ps3 & fok als je op vakantie bent ?
Ondanks dat je mij niet noemt wil ik wel hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 09:20 schreef PierreTT het volgende:
Ben voorzichtig weer begonnen met spelen na een maand ofzo niet gespeeld te hebben... en slecht dat het gingConstant 5-12, zulke scores... S&D met 1-4 etc...
Zijn er mensen die vanmiddag nog zin hebben om te spelen zodat ik weer een beetje kan oefenenFsmxi, Sold, Tauch, Dr. Pringles, Xblister?
Jij mag ook, graag zelfsquote:Op zondag 25 juli 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ondanks dat je mij niet noemt wil ik wel hoor
Ik kom met een poosje wel onlinequote:Op zondag 25 juli 2010 10:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij mag ook, graag zelfs![]()
![]()
Nog meer gegadigden? Ik zie overigens een hoop nieuwe mensen in dit topic, voeg me toe op de X360! GT= PierreTTTevens voor mensen die throwing knife matches willen houden op Rust, Javelin-matches etc
Ik ben pas rond 3 uur/half 4 thuis, dus bereid je maar alvast voorquote:
PS3quote:Op zondag 25 juli 2010 12:52 schreef xSoDx het volgende:
jullie moeten een ps3 kopen.. dan kan ik jullie allemaal inmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |