Nee, alleen het water.quote:
Ik denk dat hij een paar hoeken terugkrijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kan Ted langskomen om een paar rondjes te geven.
is er een mooi hoekje gereserveerd voor de FOK!kertjes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.
Nee, dat verschilt altijd. Ene keer is er herrie binnen en gaan we buiten zitten. Andere keer hebben we een grote kring in het midden van het caféquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er een mooi hoekje gereserveerd voor de FOK!kertjes?
OMG die kring!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dat verschilt altijd. Ene keer is er herrie binnen en gaan we buiten zitten. Andere keer hebben we een grote kring in het midden van het café
Jep... goeie crewmeet was datquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG die kring!
Dat waren de singles toch?
Ik zit meestal op het terras
De andere is ook op FOK! georganiseerd dus ook een FOK!meet, lijkt me niet zinnig om te gaan touwtrekken of te kijken wie de grootste heeft. Komt eerder erg kinderachtig overquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd. Die meet van Oksel niet. FOK! is namelijk niet verantwoordelijk voor wat Oksel met die meet doet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Peter het volgende:
[..]
De andere is ook op FOK! georganiseerd dus ook een FOK!meet, lijkt me niet zinnig om te gaan touwtrekken of te kijken wie de grootste heeft. Komt eerder erg kinderachtig overLaat de meets de meet en zuip je gewoon vaker lam
( Meer meets = meer biermomenten! )
En is wat is het aandeel van Fok! daarin?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd.
Ik zeg het alleen maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Jezus Juicyhill, wat ben jij kinderachtig..
quote:
Wat lul je nou gozert, waarom zou deze meet vanuit fok zijn dan?quote:
Ik denk hierom: [ Redactie Frontpage / Developer ]quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lul je nou gozert, waarom zou deze meet vanuit fok zijn dan?
Ja als mensen gaan janken dat er twee meets zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Jezus Juicyhill, wat ben jij kinderachtig.."Mijn meet was eerst!" "Mijn meet is vanuit Fok!, die van Oksel niet!"
![]()
![]()
![]()
En dit. Waar kun je je druk om maken.quote:
Ik kom trouwens misschien, weet nog niet zeker of ik dan iets heb.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dit. Waar kun je je druk om maken.
Watje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:08 schreef Paul het volgende:
Ja wat maakt het uit allemaal ik durf toch niet te komen
FOK! is dus wel verantwoordelijk voor deze stairway meet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd. Die meet van Oksel niet. FOK! is namelijk niet verantwoordelijk voor wat Oksel met die meet doet.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK! is dus wel verantwoordelijk voor deze stairway meet?Ik hoorde je al zeggen dat FOK! de bronwatertjes betaalt, maar dus ook de eventuele boetes voor overlast en andere zaken waar een organisator evt. op kan worden aangesproken? Fijn dat dat zo geregeld kan worden. Klinkt inderdaad professioneel
Ik dacht dat Danny altijd overal buiten wilde blijven, maar toch mooi te horen dat deze meet voor risico van FOK! wordt georganiseerd
.
En op die Stairway meet wel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd. Die meet van Oksel niet. FOK! is namelijk niet verantwoordelijk voor wat Oksel met die meet doet.
Je stelt dat de meet van Oksel niet vanuit FOK! wordt georganiseerd. Daarmee impliceer je dat deze meet wel vanuit FOK! wordt georganiseerd. FOK! is dus de organisator.quote:
quote:
quote:
Nee, ook deze meet wordt niet georganiseerd door FOK! maar vanuit FOK!.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Peter het volgende:
Je stelt dat de meet van Oksel niet vanuit FOK! wordt georganiseerd. Daarmee impliceer je dat deze meet wel vanuit FOK! wordt georganiseerd. FOK! is dus de organisator.
Actie >> reactie. Jij stelt het duidelijk zo scherp om te concurreren met de andere meet(s). Kan toch prima naast elkaar bestaan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ga alsjeblieft ergens anders lopen jankenzeg hier of je komt of niet, en voor te slowchatten ga je maar lekker naar een ander topic. tjuus
De andere meet wordt ook vanuit het forum door FOK!users ( en ook crewmembers) georganiseerd. En aangezien crewmembers ook maar gewoon users zijn, zie ik dus geen verschil.. Maargoed, ik ga een boek lezenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ook deze meet wordt niet georganiseerd door FOK! maar vanuit FOK!.
Slight difference
Nee die zat in Londen zei ze ergens. Ik heb Ian er nog even tussen gefrotquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Check!
Best nog een lijst
yvonne kwam toch ook, trouwens?
Ah ok. Ian staat er ook bijquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee die zat in Londen zei ze ergens. Ik heb Ian er nog even tussen gefrot![]()
![]()
Kan je handtekening uitdelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ik sta er al in zie ik? Goeie zaak.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Rifoki het volgende:
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Zet je allemaal naambordjes op? Of zeg je allemaal 'ik ben [username]' alsof je aan het LARPpen bent? Just wondering, nog nooit zo'n meet gedaan.
Bij de inteelt meet had ik me voorgesteld als Yvonne, maar niemand geloofde me.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]Ik ga toch in hemelsnaam niet met een fucking naambordje rondlopen in de Stairway. En ja, het gaat een beetje volgens de LARP-stijl gok ik.
Toen ik er was, postte ik in het topic waar ik ongeveer stond en welke kleur blouse ik aanhad...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Rifoki het volgende:
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Zet je allemaal naambordjes op? Of zeg je allemaal 'ik ben [username]' alsof je aan het LARPpen bent? Just wondering, nog nooit zo'n meet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |