Dat mag morgen pas volgens mijn afleverings scriptquote:
Voor goedmaakseks maken we een uitzondering, dat mag altijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat mag morgen pas volgens mijn afleverings script
Toch hou ik wel van hemquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoezo een TV? Wat is er nou mooier om naar te kijken dan de dames
Weggelooptquote:
nee, vandaag is meningsverschillen, morgen aflevering 3: Goedmaakseksquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor goedmaakseks maken we een uitzondering, dat mag altijd
Wie zegt dat het morgen al is afgelopen danquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor goedmaakseks maken we een uitzondering, dat mag altijd
nou dat was maar een kort relletje. Dacht dat de goedmaakseks voor morgen op het program stondquote:
Ja dan ineens zie je weer waar we op vielen hequote:
He Kally, ruige HW gehad begreep ik.quote:
KAL!quote:
Watjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dan ineens zie je weer waar we op vielen he
ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat was maar een kort relletje. Dacht dat de goedmaakseks voor morgen op het program stond
Ja soms moeten we daar even aan herinnerd wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dan ineens zie je weer waar we op vielen he
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
KAL!
Ll wil ons dumpenNou ja, Huppel en mij
![]()
Laat jij dat toe?
Zomaar ineens!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
He Kally, ruige HW gehad begreep ik.
Je hebt wel het langst van alle nodig gehad om bij te komen in ieder geval
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een vreselijke kutnacht achter de rug
O ik beviel die paar uur misschien te goedquote:
[..]
O ik beviel die paar uur misschien te goed
[..]
![]()
Hoiquote:
En dat dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
KAL!
Ll wil ons dumpenNou ja, Huppel en mij
![]()
Laat jij dat toe?
Tja Alles kan, maar weet niet hoe lenig de dames (of jij) nog bent.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
En hoezo zou je alleen de achterkant zien crv. Als ik op m'n rug lig is het toch ook prima mogelijk dat ik devoorkant
zie
Drank schijnt te helpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
quote:
Ik ben veel leniger dan je zou verwachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
Tja Alles kan, maar weet niet hoe lenig de dames (of jij) nog bent.
Ok opgelostquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:04 schreef Kally het volgende:
Maar Ll je was het eens van Huppel, en die zoetjes is heul niet erg toch, ik doe wel de boodschappen dus merk jij er niks van
Ik heb de hele nacht ruzie gehad met mijn ex in mijn slaapquote:
das waarschij nlijk de reden. Dus jullie zaten alledrie aan de drankquote:
Eh... Als hij op zn rug ligt... Dan is er toch niet zo heel veel lenigheid nodig om de voorkant van de vrouw te zien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
Tja Alles kan, maar weet niet hoe lenig de dames (of jij) nog bent.
Goedmaakseks dusquote:
Ja als Tombo met Crazy bezig is houden Tombo en ik jou wel bezig hoorquote:
Ik word echt compleet buitengeslotenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als Tombo met Crazy bezig is houden Tombo en ik jou wel bezig hoor
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben veel leniger dan je zou verwachten
Fixed. Ik doe niks met Crazyquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als Tombo Huppel met Crazy bezig is houden Tombo en ik jou wel bezig hoor
quote:
Hallo ik kwam met de oplossing krijg ik ook een knuffelquote:
Jij bent met Crazy bezigquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word echt compleet buitengesloten![]()
Down the road not acros the street dan maar
Maar mijn fantasie is ook lenigquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Als hij op zn rug ligt... Dan is er toch niet zo heel veel lenigheid nodig om de voorkant van de vrouw te zien?
Ow sorry ben nog gaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
typfout van Kalquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Hallo ik kwam met de oplossing krijg ik ook een knuffel
Ik wil me eerst uitleven op jouquote:
Jij altijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Hallo ik kwam met de oplossing krijg ik ook een knuffel
Wat het is niet echt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
God wat moet iemand die hier net ff leest wel niet denken.
En het is allemaal geblaat en weinig wol, das nog het ergste
Ik heb me er nog nooit wat van aangetrokken wat iemand denktquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh vind je dat erg ja?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik wil me eerst uitleven op jou
quote:
Alsok ik mijn vent zou delenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsok ik mijn vent zou delen![]()
Sterker nog of die nog energie heeft voor een ander
En we beginnen weer opnieuwquote:
Dus dit jij meende nietquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik hou wel van jullie, ik gun jullie alleen je vrijheid, niet dat je 2e en 3e vrouw bent achter Kally. Jullie verdienen beter
Ik heb je al eens een "middel" verteldquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuuuurlijk wel. Alleen de dames willen de liefde niet consumeren
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh vind je dat erg ja?
Keertje irl met zijn 4en afspreken?
O wat sta ik er goed opquote:
Zijn nog veeeel meer afleveringenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zegt dat het morgen al is afgelopen dan
Zou jij er niet eens mee naar een dokter gaan, je hebt het best wel vaakquote:
Heul wel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuuuurlijk wel. Alleen de dames willen de liefde niet consumeren
stress denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou jij er niet eens mee naar een dokter gaan, je hebt het best wel vaak
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stress denk ikverbouwing enzo...
en het is weer niet gelukt![]()
quote:
[..]
Hoe lang ben je al bezig als ik mag vragen? Het lukt meestal toch ook niet direct als je bv. lang aan pil bent geweest.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kleine poesjesquote:
Dat verschilt wel per vrouw hoor dat van die pilquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig als ik mag vragen? Het lukt meestal toch ook niet direct als je bv. lang aan pil bent geweest.
En wat Kally zegt, drukte en stress van WK, verbouwing (en drank van het WK) helpen ook niet echt
Jaquote:
bonsjoerquote:
Ik ben 09-2009 begonnen. Dit is ronde 11quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig als ik mag vragen? Het lukt meestal toch ook niet direct als je bv. lang aan pil bent geweest.
En wat Kally zegt, drukte en stress van WK, verbouwing (en drank van het WK) helpen ook niet echt
quote:
Goedemorgen poesjequote:
[..]
Balen ja. Hopelijk lukt het in de vakantie als je lekker relaxed ben en de tijd hebt en geen zorgen aan je kopquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 09-2009 begonnen. Dit is ronde 11Bijna een jaar dus....
Ja dat zegt iedereen in mijn omgeving. Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is ook niet zo gek met die drukte en stress, geloof me nou maar het gebeurt in de vakantie
Het is wat ik zei bij mij duurde het 11 maanden, en bij mijn vriendinnen ook rond een jaar dus wacht nog even geduldig af, als het na de vakantie niet gelukt is zou je naar de dokter kunnen gaan, gewoon om het lichamelijke uit te sluitenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 09-2009 begonnen. Dit is ronde 11Bijna een jaar dus....
quote:
Ow, F5quote:
Die is heul zo klein toch niet meer nu!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hoor. Echte poesjes![]()
Zie fobo
KALLY!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is wat ik zei bij mij duurde het 11 maanden, en bij mijn vriendinnen ook rond een jaar dus wacht nog even geduldig af, als het na de vakantie niet gelukt is zou je naar de dokter kunnen gaan, gewoon om het lichamelijke uit te sluiten![]()
En er proberen niet te veel mee bezig te zijn
Hoe is het met mn poesje ?quote:
quote:
Die van mij ook, en ik baal want als ik die kleintjes zie ben ik straks weer zo om, en dan wordt ik straks een poezenvrouwtje ipv milfjequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze was wel zo klein en schattig
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Balen ja. Hopelijk lukt het in de vakantie als je lekker relaxed ben en de tijd hebt en geen zorgen aan je kop
Ohhjaaaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
KALLY!!!!!!!!!!!ook jij nog goede morgen
[..]
Hoe is het met mn poesje ?
ook hoiquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen in mijn omgeving. Ik hoop het echt.
Mijn man voelt zich volgens mij schuldig, hij wil het liefst morgen al naar de dokter, hij denkt dat het aan hem ligt ivm de medicijnen die hij geslikt heeft en die hij nu slikt. Maar ik wil pas na onze vakantie naar de dokter
Ik hoop gewoon op een vakantiebaby
Leuk is dat hequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
had je niet binnen zien komenquote:
Wist niet dat jij een poesje had!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
KALLY!!!!!!!!!!!ook jij nog goede morgen
[..]
Hoe is het met mn poesje ?
Was het maar waar, ik moet welquote:
ik weet hetquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef Kally het volgende:
En er proberen niet te veel mee bezig te zijn
Geeft nietquote:
Baaldagen mogen tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar ben vandaag ongesteld geworden, dus ik heb vandaag een baaldag. Dat is morgen weer over hoor
Ik kan vrijwel alles zelf hoorquote:
quote:
gelukkigquote:
hier ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn laatste werkdagje en dan weer weekend
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
Nou idd, dat zal bijna het enige zijn waar we ze voor nodig hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Que???
Ik kan alles zelf... maar voor baby maken heb ik toch echt een man nodig
Jeetje is tie weerquote:
morgen nog werkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
ibuprofen kan ik nu nemen.... ik ben toch niet zwangerquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef crv het volgende:
[..]
Migraine soms
Bij mij helpt het om een Ibuprofen in combinatie met een paracetamol te nemen. en bij echt heftig 2 molletjes
Trouwens die hoofdpijn kan van je menstruatie komenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ibuprofen kan ik nu nemen.... ik ben toch niet zwanger
Ga effe zoeken... nurofen neem ik wel
Een vrouw is geëmancipeerd tot haar auto het begeeftquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, dat zal bijna het enige zijn waar we ze voor nodig hebben
Wacht dan nog een jaartje of 10 met kleine poesjes, dan is het MILF er misschien wel al afquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij ook, en ik baal want als ik die kleintjes zie ben ik straks weer zo om, en dan wordt ik straks een poezenvrouwtje ipv milfje
Das toch logisch, en kan toch gewoonquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar ben vandaag ongesteld geworden, dus ik heb vandaag een baaldag. Dat is morgen weer over hoor
kip ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga douchen en boodschappen doen, krijg eters vanavond en wil de kip al lekker vroeg in de marinade zetten![]()
Laters
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wacht dan nog een jaartje of 10 met kleine poesjes, dan is het MILF er misschien wel al af![]()
![]()
[..]
Das toch logisch, en kan toch gewoon
Hmm kip! Hoe laat kon ik komen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga douchen en boodschappen doen, krijg eters vanavond en wil de kip al lekker vroeg in de marinade zetten![]()
Laters
Ligt er aan wat ie heeftquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vrouw is geëmancipeerd tot haar auto het begeeft
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij in ieder geval nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Que???
Ik kan alles zelf... maar voor baby maken heb ik toch echt een man nodig
ja dat dacht ik ook al aan... en ik ben moe...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens die hoofdpijn kan van je menstruatie komen
Wat een kutopmerking idd!quote:
Jaquote:
Was dat maar het enigequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb ook hoofdpijn, maar niet van de menstruatiequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens die hoofdpijn kan van je menstruatie komen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ook hoofdpijn, maar niet van de menstruatie
en dan???quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
Die van mij in ieder geval niet
Belt ze, of ik terug wil bellen op der mobiel
Bel ik, neemt ze 2 keer niet op derde keer eindelijk wel.
Wil ze weten hoe groot de slaapkamer van der ouders is
Nou niet waar. Of hebben jullie dan de illusie dat je tot je 40e/50e even mooi blijft als in je 30s?quote:
Ik heb van IBU de 500 variant en moet zeggen samen met een mol helpt het in ieder gevalquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ibuprofen kan ik nu nemen.... ik ben toch niet zwanger
Ga effe zoeken... nurofen neem ik wel
Nou nee maar dan nog kun je nog wel een milf zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet waar. Of hebben jullie dan de illusie dat je tot je 40e/50e even mooi blijft als in je 30s?
Ik niet iig hoor, ik weet heus wel dat all downhill is from here
Hoop niet dat je man meeleestquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan???
Ik kan een band vervangen
Laatst zat ik op mijn knietjes met panty en een kort rokje mijn band te vervangen![]()
Ik heb nog nooit zoveeel aan dacht gehad
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee maar dan nog kun je nog wel een milf zijn
Ik kan het ook hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan???
Ik kan een band vervangen
Laatst zat ik op mijn knietjes met panty en een kort rokje mijn band te vervangen![]()
Ik heb nog nooit zoveeel aan dacht gehad
Even mooi hoeft niet, maar je kunt wel fuckable blijvenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet waar. Of hebben jullie dan de illusie dat je tot je 40e/50e even mooi blijft als in je 30s?
nee geen 2 dingen door elkaar... ik slik bijna nooit medicijnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb van IBU de 500 variant en moet zeggen samen met een mol helpt het in ieder geval
Jawel, dat kan tot je 80equote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee maar dan nog kun je nog wel een milf zijn
Goede vrinedin van mij ookquote:
Met kinderen neem ik aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, dat kan tot je 80eAls er maar iemand het 'ILF' gedeelte voor z'n rekening neemt. En die zijn er vast wel te vinden.
Maar mijn persoonlijke idee van een MILF is gewoon een mooie vrouw in haar dertiger jaren
nah tot 45 in mijn gedachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, dat kan tot je 80eAls er maar iemand het 'ILF' gedeelte voor z'n rekening neemt. En die zijn er vast wel te vinden.
Maar mijn persoonlijke idee van een MILF is gewoon een mooie vrouw in haar dertiger jaren
mooi verwoord hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Even mooi hoeft niet, maar je kunt wel fuckable blijven
Werk zequote:
Succes met werkenquote:
Lol dat hoeft niet eensquote:
Ik denk dat die grens ook wel opschuift naar mate ik zelf ook ouder wordquote:
quote:
Je weet waar die M voor staat in MILF?quote:
Iddquote:Ik denk dat die grens ook wel opschuift naar mate ik zelf ook ouder wordDus dan blijft een MILF inderdaad gewoon een MILF
Doei Doeiquote:
Gelukkig verschilt mooi ook voor iedereenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, maar zoals ik al zei. Voor mij persoonlijk is een 'MILF' gewoon iemand die de leeftijd heeft om moeder te KUNNEN zijn, en dus gewoon 30+ en nog mooi en aantrekkelijk isquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet waar die M voor staat in MILF?
[..]
Zeg!quote:
Slobberbroeken en truien zitten zo lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, maar zoals ik al zei. Voor mij persoonlijk is een 'MILF' gewoon iemand die de leeftijd heeft om moeder te KUNNEN zijn, en dus gewoon 30+ en nog mooi en aantrekkelijk is![]()
Het gros van die echte moekes zijn dan weer niet 'ILF' en lopen na een paar kids in slobberbroeken en truien en met een kort pittig kapseltje. Het is maar net hoe je het bekijkt
Er zijn vrouwen die er zelfs beter uitzien. Maar voor mannen is t wel klote ja. Dat haar krijg je nooit meer terug..Oh jawel, op je rug en op je kontquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh, okquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, maar zoals ik al zei. Voor mij persoonlijk is een 'MILF' gewoon iemand die de leeftijd heeft om moeder te KUNNEN zijn, en dus gewoon 30+ en nog mooi en aantrekkelijk is![]()
Het gros van die echte moekes zijn dan weer niet 'ILF' en lopen na een paar kids in slobberbroeken en truien en met een kort pittig kapseltje. Het is maar net hoe je het bekijkt
Sommige vrouwen zien er inderdaad beter uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die er zelfs beter uitzien. Maar voor mannen is t wel klote ja. Dat haar krijg je nooit meer terug..Oh jawel, op je rug en op je kont
ik ben aa nhet werkquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ik moet toch ook echt weer even aan het werk. Net als iedereen hier geloof ik![]()
stil.....
Ik doe dit op voorschrijven van de doc.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen 2 dingen door elkaar... ik slik bijna nooit medicijnen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die er zelfs beter uitzien. Maar voor mannen is t wel klote ja. Dat haar krijg je nooit meer terug..Oh jawel, op je rug en op je kont
Ik zit wel stukken beter in mijn vel dan toen ik in de 20 was, ik denk dat je zoiets ook uitstraalt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
slobberbroeken moet je model voor hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit wel stukken beter in mijn vel dan toen ik in de 20 was, ik denk dat je zoiets ook uitstraalt.
En ik zal never nooit niet met slobberbroeken of truien aan gaan lopen
Ik ben nu (eind twintig) slanker dan toen ik rond de 20 wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit wel stukken beter in mijn vel dan toen ik in de 20 was, ik denk dat je zoiets ook uitstraalt.
En ik zal never nooit niet met slobberbroeken of truien aan gaan lopen
Ja die draag ik dus ook nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
slobberbroeken moet je model voor hebben.
tegenwoordig zie je vaak van die broeken, net of ze hem vol gescheten hebben
Precies en dat straal je sowieso uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben nu (eind twintig) slanker dan toen ik rond de 20 wasEn ik zit ook beter in mn vel, voel me zekerder over mezelf
Ik wordt geen kale neet. Behalve na mijn crematiequote:
oef voel ik me nog niet heeeel erg jong hierquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben nu (eind twintig) slanker dan toen ik rond de 20 wasEn ik zit ook beter in mn vel, voel me zekerder over mezelf
vind ze er niet uitzien hahaquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje bij wie die broek strak zat. Zag er heel bijzonder uit, een strakke harembroekquote:
haha ok moet inderdaad heeeel apart zijn geweest haha.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje bij wie die broek strak zat. Zag er heel bijzonder uit, een strakke harembroek
Wen er maar vast aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje bij wie die broek strak zat. Zag er heel bijzonder uit, een strakke harembroek
Ja idd! Ik loop nu vaker in jurkjes en rokken enzoquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oef voel ik me nog niet heeeel erg jong hier
Ik word voorlopig nog geen dertig hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef crv het volgende:
[..]
je word dus dertig maar wilt dit niet zeggen omdat je dat zo oud vind klinken
Nee, ik vind ze gewoon erg lelijk. Skinny jeans vind ik ook niet leuk en vind het bij weinig mensen leuk staan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok moet inderdaad heeeel apart zijn geweest haha.
maar jij draagt ze ook of niet ?
vroeger meer spijkerbroeken en dergelijke dan ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd! Ik loop nu vaker in jurkjes en rokken enzoEn heb veel meer aanspraak van mannen
wij schelen 3 jaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
[..]
Ik word voorlopig nog geen dertig hoorDuurt nog wel een paar jaar
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
[..]
Ik word voorlopig nog geen dertig hoorDuurt nog wel een paar jaar
ze moet nog 2 jaar tot de 30quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ontkenningsfase![]()
Eind twintig is 29 dus wordt je dertig anders heb je je ouder voorgedaan dan je bent
Maar komt dat dan door je verandering in kleding of door je uitstraling?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd! Ik loop nu vaker in jurkjes en rokken enzoEn heb veel meer aanspraak van mannen
Ja. Broeken, lang vooralquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vroeger meer spijkerbroeken en dergelijke dan ?
Uitstraling denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar komt dat dan door je verandering in kleding of door je uitstraling?
Dan ben je net zo oud als Ll en Vaduzquote:
Ik kom uit 1982quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ontkenningsfase![]()
Eind twintig is 29 dus wordt je dertig anders heb je je ouder voorgedaan dan je bent
weet ikquote:
31 and proud of itquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
weet ik
Maar aangezien leeftijden noemen nogal gevoelig ligt bij de dames ......
Ik had het gezienquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben je net zo oud als Ll en Vaduz
En Bella en Benny zijn nog jonger![]()
[..]
Ik kom uit 1982
kijkquote:
30 en baal als een stekker eromquote:
quote:
Omdat ik nog geen 28 ben maar wel bijna en dan vind ik eind twintig makkelijkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had het gezien
Waarom zeg je dat dat niet gewoon en doe je zo omslachtig
quote:
quote:
Er staat geen geboortedatum in je fobo, dus geen ideequote:
quote:
Nee echt, ik voel me stukken beetr dan toen ik 23 wasquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat geen geboortedatum in je fobo, dus geen idee
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen 28 ben maar wel bijna en dan vind ik eind twintig makkelijker
Precies! Ik word wel altijd jonger geschatquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
waarom nou, is toch niks mis mee. who cares hoe oud je bent, is toch niet belangrijk
Ik zeg ook vaak dat ik eind twintig ben of bijna dertig..quote:
al dat gedoe met die leeftijden vind ik altijd zo overtrokken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt, ik voel me stukken beetr dan toen ik 23 was29 si een stomem leeftijd omdat iedereen ej eraan herinnert dat je 30 wordt...Alsof je dat zelf niet weet. 30 is even wennen maar nu voelt het wel weer goed
Ik ook, maar ik zie er ook een stuk jonger uit dan bijna 30quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies! Ik word wel altijd jonger geschat
nuff saidquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak dat ik eind twintig ben of bijna dertig..
jij bent een rijpe 29-er?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie er ook een stuk jonger uit dan bijna 30
Er is dus hoopquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt, ik voel me stukken beetr dan toen ik 23 was29 si een stomem leeftijd omdat iedereen ej eraan herinnert dat je 30 wordt...Alsof je dat zelf niet weet. 30 is even wennen maar nu voelt het wel weer goed
Fijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat super, pas rond 4 uur in slaap gevallen en rond 9 uur weer wakker. Maar helemaal vrolijk. Eindelijk mijn hele kamer opgeruimd en schoongemaakt. En vanavond koken voor mijn moeder en dan hoop ik dat ze me weer lief vind.
Dan wel jaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze gewoon erg lelijk. Skinny jeans vind ik ook niet leuk en vind het bij weinig mensen leuk staan.
29 wel. rijp niet (in Maart 2011 word ik 30)quote:
ik zat je inderdaad tussen de 25 en de 30 te schattenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is dus hoop![]()
Ik ga even vergeten spullen op de post doen.
En dan die meiden die telefoon, peuken, make up, portemonnee enz in die zakken stoppenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze gewoon erg lelijk. Skinny jeans vind ik ook niet leuk en vind het bij weinig mensen leuk staan.
Dacht dat ik 1 van de jongste was hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben je net zo oud als Ll en Vaduz
En Bella en Benny zijn nog jonger![]()
[..]
Ik kom uit 1982
Neehee. Ze hebben hier spullen laten liggen met de BBQ en dat ga ik nu even opsturenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef crv het volgende:
[..]dus je weet al dat je gaat vergeten om spullen op de bus te doen
no mental imagequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan die meiden die telefoon, peuken, make up, portemonnee enz in die zakken stoppen
Overrijpe 28 dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
29 wel. rijp niet (in Maart 2011 word ik 30)
Ik heb skinny jeans maar nu durf ik ze niet meer aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
Die slobberbroeken zijn idd echt lelijk
skinny jeans moet je echt staan, anders is het echt lelijk
Ow dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee. Ze hebben hier spullen laten liggen met de BBQ en dat ga ik nu even opsturen
you were so wrongquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zat je inderdaad tussen de 25 en de 30 te schatten
Je mag ze ook best uitlaten met dit weer hoor. Mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb skinny jeans maar nu durf ik ze niet meer aan
hehe en dan puilt echt alles uit!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan die meiden die telefoon, peuken, make up, portemonnee enz in die zakken stoppen
* fobo checkt *quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind skinny jeans wel tof.Als ik 10 kilo kwijt ben prop ik mezelf wel weer eens in zo'n broek.
Aaaahquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd niet... Of zo'n jeans-legging als broek... Dat is gewoonquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
Wat ik echt lelijk vind, zijn meiden die een legging als broek dragen. Dus zonder langer topje er over. Echt te fout.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaaahnou op zich is er niets mis met skinny jeans maar ze moeten wel echt goed zitten vind ik. Soms zie je mensen in zo'n broek die ze 's avonds gewoon moeten openknippen of chirurgisch moeten laten verwijderen. Zó strak en dan puilt alles er aan de bovenkant weer uit
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd niet... Of zo'n jeans-legging als broek... Dat is gewoon
Hahaha het wordt dan wel een beetje een junk-lookquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd niet... Of zo'n jeans-legging als broek... Dat is gewoon
gaat je fobo ff checkequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorryquote:
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind skinny jeans wel tof.Als ik 10 kilo kwijt ben prop ik mezelf wel weer eens in zo'n broek.
Erg hequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag er laatste eentje langslopen. En bij elke stap flubberde der kont mee. Echt niet charmant.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo daar ben ik weer
Nu weer thuis... in de trein ff alles rustig terug gelezen
(wat weer zeer vermakelijk was![]()
)
ik probeer niemand in te pikken hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
Het leek GVD wel een orgie hier
Ll met 3 vrouwen, crazy die ze probeert in te pikken![]()
ik deed niet mee met de orgiequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
Het leek GVD wel een orgie hier
Ll met 3 vrouwen, crazy die ze probeert in te pikken![]()
tjah werd gedwongen he om hier te komen ...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
Ik zie dat Huppel en Crazy hun plekje hier ook wel hebben gevonden, leuk![]()
![]()
Nieuwe OP-plaatje zal ik straks ff regelen
(Myraela, Dr_Flash en Huppel erbij)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed niet mee met de orgie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed niet mee met de orgie
Dus wel of toch niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat je fobo ff checke
[..]
Sorry
Maar vond het zo overkomen haha. Vond jou niet echt een 30-er, maar hoe je praatte vond ik je wel weer ouder dan 25 klinken haha
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bella ook niet... en dat verbaaste me eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |