maar jij hoeft je toch niet aangesproken te voelen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
*vingers in oren stopt*
Ja, stronteigenwijs en vast superongezond, maar ik voel me er goed bij, op dit moment en daar gaat het me nu even om.
Heller is volgens velen ook vrijwel zondig mbt gezond eten en toch voel ik me heerlijk!
Als je bereid bent 100 - 150 euro uit te geven zou ik echt even langs een goede hardloopwinkel gaan. Heel veel mensen hebben corrigerende schoenen nodig en dat vind je gewoon niet zelf uit helaas. Laat even een opname van je voeten tijdens het lopen maken, dan heb je dat iig goed afgedekt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vroeg aan mij man of hij vandaag even langs de Aldi wilde gaan. Maar hij zei dat ik die schoenen niet moest kopen.
Het was alsof je iemand zou toezetten om te fietsen, en hem dan ee fiets met lekke banden zou geven.
Ik ben bang dat ik hardlopen niet leuk ga vinden. En dan heb ik straks voor niks dure hardloopschoenen gekocht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je bereid bent 100 - 150 euro uit te geven zou ik echt even langs een goede hardloopwinkel gaan. Heel veel mensen hebben corrigerende schoenen nodig en dat vind je gewoon niet zelf uit helaas. Laat even een opname van je voeten tijdens het lopen maken, dan heb je dat iig goed afgedekt.
Ach, wat is leuk? Het lopen zelf doet me ook niet zoveel, maar ik wil gewoon een goede conditie, liefst nog wat afvallen en hardlopen is voor de meest laagdrempelige optie. EIgenlijk is vooral het thuiskomen en douchen erna leuk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hardlopen niet leuk ga vinden.
Ik wil op de 1e plaats ook conditie opbouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, wat is leuk? Het lopen zelf doet me ook niet zoveel, maar ik wil gewoon een goede conditie, liefst nog wat afvallen en hardlopen is voor de meest laagdrempelige optie. EIgenlijk is vooral het thuiskomen en douchen erna leuk..
Toen ik begon nog geen minuut. Nu drie kwartier.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef Grijs het volgende:
Moedig hoor, al die hardlopers! Dat is dus echt niet mijn sport, dat houd ik nog geen 2 minuten vol!
Turnen, das lang geledenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef Grijs het volgende:
Moedig hoor, al die hardlopers! Dat is dus echt niet mijn sport, dat houd ik nog geen 2 minuten vol! *nog nachtmerries van de Coopertest heeft*
Ik fiets of wandel liever, volleyballen vind ik ook leuk, maar het liefst ga ik weer turnen.
Ik woon hier nu 10 jaar, maar ben er nog nooit geweestquote:
Ik vond het juist zo'n leuk zwembad...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 10 jaar, maar ben er nog nooit geweestHeb er zelfs 3 jaar tegenover gewerkt op loopafstand..
Zal het niet missen dus
Bel Halfords eens, die verhuren ze hier ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Iemand nog een goed adresje in de buurt van enschede waar je dakkoffers kunt huren?? Marktplaats is al geraadpleegd, maar daar hebben ze niet de juisite dakdragers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |