maar jij hoeft je toch niet aangesproken te voelen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
*vingers in oren stopt*
Ja, stronteigenwijs en vast superongezond, maar ik voel me er goed bij, op dit moment en daar gaat het me nu even om.
Heller is volgens velen ook vrijwel zondig mbt gezond eten en toch voel ik me heerlijk!
Als je bereid bent 100 - 150 euro uit te geven zou ik echt even langs een goede hardloopwinkel gaan. Heel veel mensen hebben corrigerende schoenen nodig en dat vind je gewoon niet zelf uit helaas. Laat even een opname van je voeten tijdens het lopen maken, dan heb je dat iig goed afgedekt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vroeg aan mij man of hij vandaag even langs de Aldi wilde gaan. Maar hij zei dat ik die schoenen niet moest kopen.
Het was alsof je iemand zou toezetten om te fietsen, en hem dan ee fiets met lekke banden zou geven.
Ik ben bang dat ik hardlopen niet leuk ga vinden. En dan heb ik straks voor niks dure hardloopschoenen gekocht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je bereid bent 100 - 150 euro uit te geven zou ik echt even langs een goede hardloopwinkel gaan. Heel veel mensen hebben corrigerende schoenen nodig en dat vind je gewoon niet zelf uit helaas. Laat even een opname van je voeten tijdens het lopen maken, dan heb je dat iig goed afgedekt.
Ach, wat is leuk? Het lopen zelf doet me ook niet zoveel, maar ik wil gewoon een goede conditie, liefst nog wat afvallen en hardlopen is voor de meest laagdrempelige optie. EIgenlijk is vooral het thuiskomen en douchen erna leuk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hardlopen niet leuk ga vinden.
Ik wil op de 1e plaats ook conditie opbouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, wat is leuk? Het lopen zelf doet me ook niet zoveel, maar ik wil gewoon een goede conditie, liefst nog wat afvallen en hardlopen is voor de meest laagdrempelige optie. EIgenlijk is vooral het thuiskomen en douchen erna leuk..
Toen ik begon nog geen minuut. Nu drie kwartier.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef Grijs het volgende:
Moedig hoor, al die hardlopers! Dat is dus echt niet mijn sport, dat houd ik nog geen 2 minuten vol!
Turnen, das lang geledenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef Grijs het volgende:
Moedig hoor, al die hardlopers! Dat is dus echt niet mijn sport, dat houd ik nog geen 2 minuten vol! *nog nachtmerries van de Coopertest heeft*
Ik fiets of wandel liever, volleyballen vind ik ook leuk, maar het liefst ga ik weer turnen.
Ik woon hier nu 10 jaar, maar ben er nog nooit geweestquote:
Ik vond het juist zo'n leuk zwembad...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 10 jaar, maar ben er nog nooit geweestHeb er zelfs 3 jaar tegenover gewerkt op loopafstand..
Zal het niet missen dus
Bel Halfords eens, die verhuren ze hier ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Iemand nog een goed adresje in de buurt van enschede waar je dakkoffers kunt huren?? Marktplaats is al geraadpleegd, maar daar hebben ze niet de juisite dakdragers.
bedankt voor de tip. Ik heb ze een mailtje gestuurd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd BE en Grijs
[..]
Bel Halfords eens, die verhuren ze hier ook.
Ja, het nadeel is dat er weinig mogelijkheden zijn als je ouder dan 16 bent... met de 'huisvrouwen' wil ik niet meedoen, die staan al verbaasd als je een radslag doetquote:
Dat is ook stom.quote:
Geweldig!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef k_i_m het volgende:
En als we dan een keer samen dronken thuiskomen met ruzie, dan neem ik gewoon de andere voordeur omdat ik "niet met hem door één deur kan"..
Kijk eens bij de ex-wedstrijdgroepen. Daar heb ik een tijd aan meegedaan. Niet omdat ik dat niveau had (mocht ik willen), maar omdat het volwassenen waren die niet kwamen voor het geleuter, maar toch was het wel gezellig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, het nadeel is dat er weinig mogelijkheden zijn als je ouder dan 16 bent... met de 'huisvrouwen' wil ik niet meedoen, die staan al verbaasd als je een radslag doet.
Ja maar dat weet je als ze gaan klussen. Ik moet morgen ook mn huis ontvluchten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef freecell het volgende:
Pffff....
Ze zijn voor de tweede dag de zolder aan het isoleren. Gisteren was het één meneer die bezig was. Zagen, hameren enz. Kinderen sliepen er wel redelijk doorheen.
Vanmorgen weer die ene man.
En nu net tien minuten nummer twee erbij. Resultaat: beide kinderen al twee keer moeten onderstoppen omdat hij schreeuwt en van het ene op het andere moment allemaal witte voetstappen in huis en óveral zooi....
Van mij hadden ze ook nummer één mogen klonen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, gaat je schoonmoeder mee op vakantie?
Serieus een zolder is ook op een gegeven moment vol...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef k_i_m het volgende:
100m2. Aan de linkerkant zit een vierkante kamer en aan de rechterkant over de hele lengte de woonkamer. En van de gang tot aan de linkerkant loopt dan achter de keuken. Boven links en rechts van de deur een slaapkamer over de hele lengte en in het midden een douche en nog een washok. En een bijna stahoge zolder van links naar rechts dus we hoeven niks meer weg te gooien omdat we het niet kwijt kunnen.
Kelder ook...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt goed Kim! En idd, een zolder is zó vol, en een garage ook
Nouja, dat is niet erg, want in het nieuwe huis hebben we ook een enorme zolder (met dakkapellen e.d.).quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt goed Kim! En idd, een zolder is zó vol, en een garage ookEcht onvoorstelbaar dat wij drie jaar geleden in een flatje woonden............
![]()
Hoezo? Ivm de dakkoffer? Mn schoonmoeder komt de vakantie bij ons thuis vieren, als het goed is... wij zijn dan op vakantie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, gaat je schoonmoeder mee op vakantie?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoezo? Ivm de dakkoffer? Mn schoonmoeder komt de vakantie bij ons thuis vieren, als het goed is... wij zijn dan op vakantie.
Of coursequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef mikoxx het volgende:
[..]
grapje...... moet toch kunnen?
waar gaat de reis naartoe?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:45 schreef mikoxx het volgende:
Oh, heerlijk zeg!!
Wij gaan naar Limburg, zin in!!
Ik pak meestal op het laatste moment in...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar naar Limburg geweest. Op vakantie gaan is altijd wel leuk eigenlijk, alleen dat inpakke vind ik vreselijk. Nou ja, nog 2 weken....
Ik ook, maar ik kan er wel ontzettend tegenop zien...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik pak meestal op het laatste moment in...
Wel een webshop..quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef MamaNik het volgende:
Weet er iemand of er ook Noppies winkels bestaan??
Sunparks Limburgse Peel in America. Het dorpje is trouwens niets aan... weinig te doen in de omgeving vonden we. We hebben ons wel heel goed vermaakt op het park zelf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef mikoxx het volgende:
Inpakken doe ik ook op t laatste moment hoor, kan ik er ook niet te lang over nadenken of ik niets vergeethihi!
Waar was je in Limburg Diaan?
Volgens mij zit er een Noppies winkel in Enschede... maar helemaal zeker weten, doe ik het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef MamaNik het volgende:
Hmm 2 uur rijden of zo voor mij. Ben er laatst geweest leuke stad om te shoppen alleen mijn dreumes wilde niet mee werken en was dus weer met 2 uur terug in Hellendoorn :-(quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een Noppies winkel in Enschede... maar helemaal zeker weten, doe ik het niet.
Noppies Amstelveenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef MamaNik het volgende:
Ja maar dan koop ik niet bij Noppies zelf want die hebben nooit wat hahahaha.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb nog nooit een noppies-winkel gezien Mamanik, wel online, maar dat wist je vast al
Nope..quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, oke, wij zitten op camping de leistert in roggel.... geen vergelijk dus.
Ik lees net ook dat ze daar alleen zwangerschapskleding hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:09 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hmm 2 uur rijden of zo voor mij. Ben er laatst geweest leuke stad om te shoppen alleen mijn dreumes wilde niet mee werken en was dus weer met 2 uur terug in Hellendoorn :-(
Rotterdam is ook alleen zwangerschapsmode.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef MamaNik het volgende:
Thanks Diaan! Zitten gewoon 2 winkels bij mij in de buurt Rotterdam rijd ik regelmatig langs maar dacht dat het alleen maar zwangerschaps was.
En Den Haag ook dan zeker. Staat ook sterretje achterquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees net ook dat ze daar alleen zwangerschapskleding hebben.
Ja. alles met sterretje is zwangerschapsmode...quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef MamaNik het volgende:
[..]
En Den Haag ook dan zeker. Staat ook sterretje achter
Jawel maar ze hebben nooit heel de collectie en bijna nooit 2 stuks van dezelfde maat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar er zijn toch veel meer winkels die noppies verkopen?
Woon tussen Den haag en Rotterdam :-)quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
Amsterdam/Amstelveen dan?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef Fannie het volgende:
Lily ook jarig vandaag?
Zo ja, van harte gefeliciteerd!
wat een leuk huis! straks wil je daar helemaal niet meer weg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef k_i_m het volgende:
100m2. Aan de linkerkant zit een vierkante kamer en aan de rechterkant over de hele lengte de woonkamer. En van de gang tot aan de linkerkant loopt dan achter de keuken. Boven links en rechts van de deur een slaapkamer over de hele lengte en in het midden een douche en nog een washok. En een bijna stahoge zolder van links naar rechts dus we hoeven niks meer weg te gooien omdat we het niet kwijt kunnen.
Klopt, ze hebben de hele wijk gerenoveerd. Dit is het laatste blok wat op de lijst stond voor renovatie. Het is er inderdaad erg van opgeknaptquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Lily!
Gaaf Kim, in Hilversum hebben ze ook een heel stuk van dat soort huizen, erg mooi!![]()
Omdat ze in de herfst van haar leven is?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben de hele wijk gerenoveerd. Dit is het laatste blok wat op de lijst stond voor renovatie. Het is er inderdaad erg van opgeknapt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Memmel het volgende:
Tico....niemand anders had die opmerking kunnen maken.
Lekker krengetje ben je tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat ze in de herfst van haar leven is?
Nee, omdat ze op dieet is heb ik geen eetbare taart uitgekozenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:20 schreef lily het volgende:
[..]
thx
ik ga mijn veertigste levensjaar in
Ja dat dus.quote:
Oh keuze 2 graag.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef trui het volgende:
[..]
dat dacht ik juist al, daar woont K_i_m toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grootste nadeel van een tuin vind ik.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
wees blij. bij mij nemen allerlei relatief nutteloze gegevens juist veel te veel plaats in in mijn lange termijn geheugen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wist ik dus niet.
Zou ik vast hebben moeten weten maar ik ben een zeef voor dat soort gegevens die ik niet dagelijks of wekelijks of zelfs maar maandelijks nodig heb.![]()
quote:
Seks voor het huwelijk?quote:Hihi ik hoorde net dat de zestienjarige dochter van een streng-gereformeerde hele hele hele vage kennis al 32 weken zwanger blijkt te zijnOeps
ECHT? OMGquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef innepin het volgende:
Ja, seks zonder huwelijk! En er dus pas met 32 weken achterkomen hè.
Meisje blijft nu thuis van school, moederlief heeft het kind geclaimd. Ws over een tijdje geboortekaartje waarop staat dat de baby het kind van z'n oma is. Dan hoeft niemand het te weten hè
oh wat goed!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, Buuf!!
We hebben hem toch op de JvdH straat.
[ afbeelding ]
En de tuin. 10 meter breed
[ afbeelding ]
Het leven begint pas bij 40!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Typisch zo'n uitspraak voor mensen boven de 40.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Fannie het volgende:
[..]
Het leven begint pas bij 40!. Broekkie
![]()
Valt het op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Typisch zo'n uitspraak voor mensen boven de 40..
Balen dat je ogen zo achteruit zijn gegaan!! Heb je al lang last an hoge oogdruk? En wat was de oogdruk??quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:32 schreef _Bar_ het volgende:
lief huis K_i_m
Zo vanmiddag omdat ik het niet meer trok met m'n ogen even naar de opticiën gelopen, en idd ogen zijn achteruit gegaan en niet zo zuinig ook....![]()
Wel moet de afspraak met de oogarts blijven staan omdat de oogdruk niet goed lijkt te zijn.
Maar volgende week een heel gewaagd en gedurfd nieuw monuur![]()
Ik was een moetje, en ik heb me altijd heel gewenst gevoeldquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Oxymoron het volgende:
Ik vind dat soort verhalen zo sneu. Er zijn dan geen foto's van de (prille) zwangerschap, en je bent altijd een ''ongelukje'', maar zij zullen het wel een wondertje noemen.![]()
Je ouders hebben je ''in zonde'' gekregen, en trouwen dan, als ''moetje''. Je zal het kind maar zijn.
Mijn man was een moetje, en mijn beide ouders, mijn dochter en mijn stiefdochter waren "ongelukjes". Behalve mijn vader heeft niemand er een trauma aan overgehouden (tot nu toequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:40 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik was een moetje, en ik heb me altijd heel gewenst gevoeld.
Was jouw dochter een ongelukjequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn man was een moetje, en mijn beide ouders, mijn dochter en mijn stiefdochter waren "ongelukjes". Behalve mijn vader heeft niemand er een trauma aan overgehouden (tot nu toe)
Ehm, ik ben voortijdig weggegaan, dus ik weet eigenlijk niet of er nog betere mollen in andere groepn waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef mikoxx het volgende:
Groof, goed bezigen wat heb je gewonnen?
die weggewaaide caravans....
oh dat klinkt echt superleuk zeg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef m@x het volgende:
Wij hebben 2 jaar terug zo'n uitje gehad. Gps-speurtocht icm wie is de mol. Zo leuk! Ik was niet de mol maar kreeg me toch een hoop stemmen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Nou volgens mij was ik wel een ongelukje, het volgens mij de 1e keer dat mn ouders het deden... bij de discotheek achter
quote:
Dit werd georganiseerd door een bedrijf in Rotterdam. Start in het oude delfshaven en einde ook, maar ook veel wandelen, spelletjes en racen om als eerste de watertaxi te halen. Aanrader!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Ik moet magkomend jaar het personeelsuitje organiseren, ik ga m onthouden!
Ik dus ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha, ik lees:
[..]
[..]
Zonder echt te lezen wat Huup eigenlijk quote!![]()
Ik dacht echt even
Geplant of gepland?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man was ook niet zo geplant. Z'n mam was net aan 17.
Bij ons is dat soms nog ingewikkelder... Twan heeft een andere achternaam en ik heette eerst S. en later M. erg verwarrend soms. Helemaal leuk als je reizen gaat boeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:49 schreef mikoxx het volgende:
Psies Innepin, zo zie ik dat ook
Hoewel het bij ons 'in de goede volgorde ging'.... ik vind het zelf zo onhandig als kinderen een andere achternaam als de mama hebben.... kom het op school nogal eens tegen.. je zoekt je soms een ongeluk als je een briefje krijgt van mevr X en je niet weet van welk kind dat de mama is. Soms weet het kind zelf de achternaam van mama ook niet![]()
![]()
Bij ons werd het ook door een bedrijf buiten de school georganiseerd. Echt geweldig leuk, en ook druk gezellig met 240 collegae. Vorig jaar deden we, ook in juli, de olympische winterspelen, met sneeuw en ijs en alles. Was ook heel geslaagdquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Dit werd georganiseerd door een bedrijf in Rotterdam. Start in het oude delfshaven en einde ook, maar ook veel wandelen, spelletjes en racen om als eerste de watertaxi te halen. Aanrader!
uit de bloemkoolquote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha, ik lees:
[..]
[..]
Zonder echt te lezen wat Huup eigenlijk quote!![]()
Ik dacht echt even
Ow ham met aspergesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:54 schreef Fannie het volgende:
Owwww, 39, das ook nog lekker jong![]()
Voor straks bij de borrel...![]()
[ link | afbeelding ]
Dochterlief is vandaag 17 geworden
die pasta salade is pas echt lekker als ie koud isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:45 schreef trui het volgende:
wat actief, vicky! daar krijg je ook honger van natuurlijk!
Pff ijverige bij ben je zeg!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
die pasta salade is pas echt lekker als ie koud is
Ik stond om 8.00 uur al te kokenDe vloeren zijn weer plakvrij, de wasmachine en droger draaien, bedden opgemaakt/verschoond, was weggeruimd.... nu alleen nog douchen
nog beter, we hebben nu een grotere auto dan vorig jaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef trui het volgende:
E.T. weet je zeker dat jullie de vorige keer geen aanhanger mee hadden? hang desnoods een fietskar achter de auto!(of huur een dakkoffer, dat doen wij
).
Waar heb je die gehuurd? Ik kan bij ons in de buurt bijna nergens een dakkoffer met juiste dakdragers huren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef trui het volgende:
E.T. weet je zeker dat jullie de vorige keer geen aanhanger mee hadden? hang desnoods een fietskar achter de auto!(of huur een dakkoffer, dat doen wij
).
Vraag ff aan Vicky of zij dat ook kanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef E.T. het volgende:
ik heb het ook altijd prima gered in de Punto; voor drie weken voor vijf personen![]()
En de hoedenplank was gewoon naar beneden en tussen stoelen en bank was gewoon leeg![]()
Maar meer ruimte nu is toch wel lekker
of ik wat kan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:06 schreef Saffier het volgende:
[..]
Vraag ff aan Vicky of zij dat ook kan
Vicks ik had die pastasalade gister gemaakt, bedoeld als lunch voor zéker 2 dagen... Ik eet nu brood
En net heeeeeeeerlijk bij de fysio geweestIk hou van d'r
De dakkoffer is het probleem niet, wel de dakdragers. Wij hebben geen open rail... de dichtsbijzijnde zit dan in Zwolle of Apeldoorn. Buiten de behoorlijk trip ook nog eens erg duur en gaat het bijna ¤ 200,= kosten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef trui het volgende:
de vorige keer ergens in den haag, maar toen waren we ook wel erg kort van te voren pas gaan zoeken en waren ze bijna overal al 'uitverhuurd'. ik weet niet zeker waar G het deze keer geregeld heeft (en of hij 't al geregeld heeft). de bedoeling was iets dichter bij huis.
ongelooflijk! ik kan 't niet hoor. maar wij hebben er dan ook wel kampeerspullen bij, dat scheelt natuurlijk behoorlijk wat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef E.T. het volgende:
ik heb het ook altijd prima gered in de Punto; voor drie weken voor vijf personen![]()
En de hoedenplank was gewoon naar beneden en tussen stoelen en bank was gewoon leeg![]()
Alles in een Punto stoppen voor op vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
of ik wat kan?
whahah die pastasalade is ook gewoon TE lekker!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef Saffier het volgende:
[..]
Alles in een Punto stoppen voor op vakantieFlauw grapje schat
en ik ben al zo hard aan het opruimen geweest pas...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Saffier het volgende:
Het is net als met een huis, hoe groter je woont, hoe meer zooi je verzamelt en blijft bewaren
Idem.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
en ik ben al zo hard aan het urimen geweest pas...
er moet nog veel meer weg!! Ooit
Ja he?quote:
de trapkast, de opzetkast en het rommelhok zijn al uitgemest. Het enige dat nog opgeruimd zou kunnen worden is de ruimte onder de keukenvloer maar daar staat vooral verfzooi.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef Saffier het volgende:
[..]
Idem.
Ik wil graag wat plek óverhouden op zolder achter het schot om dingen te kúnnen bewaren weer.... Er moet nog meeeeeeeeeer weg
Knappe meid!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef Fannie het volgende:
Bij de kwantum mss Ingrid?
Dochterlief zegt: Bedankt voor de felicitaties!![]()
[ link | afbeelding ]
(voor deze foto kreeg ik toestemming van dr om um te plaatsen, haal hem zo wel weer weg
)
ooh nee zoeen bedoel ik niet. die hebben ze vast wel bij bedden/matrassenwinkels. tot nu toe hebben wij die altijd bij de bedden gekregen die we kochten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik bedoel dus zo'n ding waar je je matras op legt. Heb jij dat?
Ik moet ook nog een molton hebben, die kon ik wel vinden op de hema site.
Ik heb ze van de Ikea.. die zijn handig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je een matras beschermer kan kopen? Kim heeft nu een 1 persoonsbed.
Hema niet zag ik op de site.
17 jaar geleden lag ik nu bij te komen op de verkoeverkamer van de keizersnede, na 25 uur weeën die niet meer opleverden dan 3 cm ontsluitingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:21 schreef huuphuup het volgende:
Ikea heeft ook van die dekmatrassen Ingrid![]()
Fannie gefeliciteerd! Jeetje, 17 alweerkun je t je nog voorstellen dat je 17 jaar geleden nu lag te bevallen?
Knappe meid hoor
en kijk haar nouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:34 schreef Fannie het volgende:
En ik weet nog dat ik dacht toen ik daar lag.... "Ik heb een kind, een meisje
, ik ben mama
, ow help"
![]()
![]()
Nee, als kind zijnde nooit aan gedacht iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef Ca.ra het volgende:
Gek he, hebben jullie er ooit bij stilgestaan dat je moeder ieder jaar op je verjaardag even terugdenkt aan haar bevalling? Ik nooit, totdat ik zelf moeder werd.
(en als ik het heb over mezelf als moeder dan is er ook een stemmetje dat roept 'whaaa, moeder, ik? wat volwassen, dakantochhelemaalnie')
Ze is heel liefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef lily het volgende:
[..]
en kijk haar nou![]()
is ze een beetje lief? of een lastige puber
Donequote:
Dankquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:40 schreef Fannie het volgende:
Ja dat was een "dubbele" bevalling, zoals veel mensen zeiden toen![]()
TF, welcome back, waar ben je geweest en heb je het leuk gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig he!
Ik durf met zekerheid te zeggen dat mijn moeder dat echt niet doet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef Ca.ra het volgende:
Gek he, hebben jullie er ooit bij stilgestaan dat je moeder ieder jaar op je verjaardag even terugdenkt aan haar bevalling? Ik nooit, totdat ik zelf moeder werd.
[sub]
http://shopping.kelkoo.nl(...)odem-beschermer.htmlquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je een matras beschermer kan kopen? Kim heeft nu een 1 persoonsbed.
Hema niet zag ik op de site.
Tnx. Uiteindelijk bij een beddenzaak geslaagd voor de mataas beschermer en molton uitverkocht bij de hema, die bij Leenbakker gevonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://shopping.kelkoo.nl(...)odem-beschermer.html
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
Hey KD, ik werd net gebeld door een van je collega's! Dus ik heb even verteld wat de aanbieding was en dat ikwisten ze wel wie kleurdoos was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig he!
Je zou er haast een boek over schrijven!
Ik moest nog naar de winkel, toen kwam ik thuis: baby voeden (viel ik bijna boven in slaapquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef Ca.ra het volgende:
(en als ik het heb over mezelf als moeder dan is er ook een stemmetje dat roept 'whaaa, moeder, ik? wat volwassen, dakantochhelemaalnie')
Enniewee, ik heb net gewoon gigantisch op de bank liggen maffen. Asy was hier om kwart over drie ofzo weg (doek ingekort) en toen heb ik ook Thomas in bed gelegd. Zelf met een glaasje ijsthee op de bank geploft, maar na een paar slokjes besloten 'even lekker te gaan liggen'.
Het is dat de man van de garage net belde dat ik de auto kan komen halen, anders lag ik nog te slapen geloof ik. En Thomas houdt het ook goed vol.
Wel lief, hij zet de auto buiten de poort en ik kan m maandag komen betalen, dan hoef ik Thomas niet uit bed te vissen.
Sterkte vandaag Freecell, maar het klinkt wel erg gezellig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:33 schreef freecell het volgende:
FeliciFannie!
Hier gáár! Gisteren met 2 vriendinnen lekker in de pub gehangen. We waren er al om 8 uur en om 11 uur weer thuis zij moesten er ook vroeg weer uit) maar ik was wel moe toen ik thuis kwam.
En vannacht hadden we vor het eerst in tijden weer o'n nacht dat ik er minimaal elke anderhalf uur uit moest om een baby te troostenEn toen allebei om 6:30 klaarwakker
* freecell hoofdpijn en gáár!
Het giet hierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:18 schreef freecell het volgende:
Hier is het iig wel prima weer
Wat een vooruitzichten trouwensHet blijft echt zomer
Gewoon niet zelf doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:56 schreef k_i_m het volgende:
Hoe maak je nou de beste bellenblaas? Veel of weinig afwasmiddel? Ik las al ergens dat je met suiker moet doen, maar dan valt er helemaal niks meer te blazen.
dat jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het is hier donker en het pisregent
Op zich ben ik het wel gewend om hem 2 weken niet te zien maar dan is de afstand nog te overbruggen als er iets aan de hand is ofzo. Maar nu zit ie zo ver weg en dat vind ik opeens heel moeilijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
3 weken, jeutje, dat is wel een flinke tijd M@x, kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee krijgt
en ik zit elke avond en ochtend de SC te openen en dan heb ik weer eens niets te vertellen
Consuminderen met kinderen 2quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:56 schreef k_i_m het volgende:
Hoe maak je nou de beste bellenblaas? Veel of weinig afwasmiddel? Ik las al ergens dat je met suiker moet doen, maar dan valt er helemaal niks meer te blazen.
Ik heb om sms-jes met updates gevraagd. Kai is niet zo van het bellen dus dat gaat hem niet worden ben ik bang en ik weet niet of ze daar internet of computer tot hun beschikking hebben. Ach, we overleven het welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:46 schreef YPPY het volgende:
Wat is dat langs m@x en inderdaad het idee dat hij ver weg is, maakt het nog langer. Kun je hem bellen tussendoor? Krijg je foto's gemaild?
Ik had ooit een goed mengsel, maar daarna nooit meer goed gelukt. Ik vrees dat bijkopen inderdaad de beste 'oplossing' isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon niet zelf doen
Ik koop altijd van die megaflessen en daar vul ik mee bij
neuj, maar jij wel zo te lezenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:49 schreef freecell het volgende:
Ja, het was knalgezelligTotaal ander leven alledrie, maar we kennen elkaar al zo goed en zo lang
Asy en cara stiekem aan het feesten geweest?
die gaat ook bijna op vakantiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
neuj, maar jij wel zo te lezen
m@x lastig hoor! Je manneke ver weg en zo lang
heb al een tijdje niet meegelezen hier, maar hoe is het met je anjerman?
Stroop?quote:
Mja idd, je kindje ver weg en dan ook een week langer, t lijkt me lastigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel gewend om hem 2 weken niet te zien maar dan is de afstand nog te overbruggen als er iets aan de hand is ofzo. Maar nu zit ie zo ver weg en dat vind ik opeens heel moeilijk.
Hoe is het met je huis?
Oh, en over boeken gesproken, ik heb gisteren de nieuwe Elizabeth George gekregen voor mijn verjaardag en die ligt echt te branden op tafel want eigenlijk wil ik hem bewaren voor de vakantie, maar dat duurt nog zo lang.quote:Een geestig geschreven, maar daarom niet minder indringend boek voor ouders die een betere communicatie willen met hun kind - van baby tot puber.
Het laat zien hoe u meer uzelf kunt zijn bij de opvoeding - besluitvaardig en liefdevol, streng en ontspannen.
Allerlei praktische situaties worden met veel humor beschreven, verstandige raadgevingen volgen; problemen worden haarscherp geanalyseerd, oplossingen even adequaat aangedragen.
Steve Biddulph werkt al sinds de jaren zeventig als gezinstherapeut en heeft een scherp oog ontwikkeld voor wat er in een kind leeft en hoe je daar als volwassene het best mee om kunt gaan.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef huuphuup het volgende:
oh ik moest vanmorgen nog aan je denken BE, hoe is het in de tussentijd gegaan?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef innepin het volgende:
KD, wat moet er nog allemaal gedaan worden in je huis dan?
BE; ik heb net een week vastgeplakt gezeten aan World Without End van Ken Follett, maar daar moet je wel van houden. (en bovendien is het deel 2, deel 1 is The Pillars of the Earth). Wel heel indrukwekkend! Maar niet voor iedereen denk ik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef simmu het volgende:
BE, niet de nieuwe van karin slaughter. ik vond hem tegenvallen. tess gerritsen is altijd leuk, wellicht vindt je iris johanssen iets
Komt er weer een nieuw boek van haar?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:57 schreef YPPY het volgende:
Welke bedoel je simmu? Het boek van Karin Slaughter dat echt net uit is, of die waarin Sara Will leert kennen?
Het boek dat nu ongeveer uitkomt, staat op mijn verlanglijstje.
Het zijn wel boeken van 1000 pagina's per stuk hèquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Staat op mijn verlanglijstje! Klinkt erg goed.
Hier staan ze ook allemaal gelezen in de kast.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt er weer een nieuw boek van haar?Ik heb ze nu allemaal gelezen...
Bij de bruna ligt een nieuwe karin slaughter, die met sara in elk gevalquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt er weer een nieuw boek van haar?Ik heb ze nu allemaal gelezen...
nederlandse titel: verbroken, die echt net uit isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:57 schreef YPPY het volgende:
Welke bedoel je simmu? Het boek van Karin Slaughter dat echt net uit is, of die waarin Sara Will leert kennen?
Het boek dat nu ongeveer uitkomt, staat op mijn verlanglijstje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:36 schreef simmu het volgende:
[..]
nederlandse titel: verbroken, die echt net uit is
ik vond het plot een beetje tegenvallen. hij leest prima weg hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat jammer nou, wat viel je tegen? Ik wil hem graag lezen, de andere boeken vond ik erg goed.
Leuk... weer een leuk boek om te vragen voor mn verjaardag, al duurt die nog wel even..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hier staan ze ook allemaal gelezen in de kast.De nieuwe gaat ook weer over Lena las ik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Het zijn wel boeken van 1000 pagina's per stuk hèBen je wel een vakantietje zoet mee
En dát merkt je kind nou het meest!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 'eenzaam' congres in Zweden te gaan. Niet eens een lange vlucht, maar wel 9 dagen alleen in een hotelkamer!Oh echt joh, ik verheug me er zo op! Heerlijk slapen, slapen en nog eens slapen. Niet wakker worden van kinderen, niet wakker worden van F. Gewoon alleen maar ik, een flink king size bed, een berg kussens en totale stilte!
Oh ja, en 9 dagen van 7 tot 7 werken.
Maar dat neem ik wel voor lief.
![]()
Maar ja, ik bedacht het me vanmiddag ook nog idd, leuk idee, die boeken mee op vakantie, maar dat zal best tegenvallen met die 2 banjers erbij.
Oh, en Huup... volgens F. praat ik ineens met madeliefjes en dartelende schaapjes in mijn stem tegen Sasha.![]()
Maar het werkt wel. Of nou ja, niet dat hij beter luistert ofzo, maar ik voel me iig niet zo opgefokt!
Kut zeg! Mocht je nog een dag willen vluchten weet je me te vinden he?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:30 schreef Ticootje het volgende:
Yoepie, we hebben al 1 dag vertraging met het verbouwen en daar komt er sowieso nog 1 bij. M'n vloer is naar de klote en moet vervangen worden. Dus nog meer rotzooi en nog een nacht bij m'n ouders. Balen!
Owwww daar zit je niet op te wachten zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:30 schreef Ticootje het volgende:
Yoepie, we hebben al 1 dag vertraging met het verbouwen en daar komt er sowieso nog 1 bij. M'n vloer is naar de klote en moet vervangen worden. Dus nog meer rotzooi en nog een nacht bij m'n ouders. Balen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |