Misschien omdat de mensen hem hier kennen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar je gaat toch dingen niet van je afschrijven op internet? Ik vind het raar iedergeval, vragen, opmerkingen en verhalen over vakanties en hobbies vind ik weer wat anders.
Maar dit niet. Mede omdat dit in KLB staat en op FOK! Ik had als ik in jouw schoenen stond gelijk de bus gepakt naar de vriendin, verder had ik het privé gehouden, niet iedereen hoeft toch dat te weten?
Maar goed iedereen is anders natuurlijk.
T is dat iemand kanker heeft, niet een zwaar persoonlijk probleem of wat dan ook..quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vraag me in eerste instantie af waarom je dit op FOK! hebt geplaatst. Dan ook nog in klaagbaak, had het beter niet in R&P gekunt of privé?
Vind het raar dat je zoiets op internet zet.
Iedergeval spijtig om te horen en hopelijk komt er binnenkort goed nieuws.
Driekwart van FOK bestaat uit mensen die topics over persoonlijke dingen openenquote:
Jezus, ik vind het niet moeilijk om over te praten. Ik vind het gewoon kut dat ze het heeft. Ik ga verder echt geen zwembaden vol huilen bij vrienden ofzo hoor. Ik kreeg het te horen en dacht echt, shit. Het hoeft niet eens persoonlijk te worden als iemand kanker heeft. Het is gewoon een klacht, een klacht net zoals als jouw fiets is gestolen, alleen dan iets erger.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is dat iemand kanker heeft, niet een zwaar persoonlijk probleem of wat dan ook..
En sowieso t internet is vrij onpersoonlijk dus als TS t moeilijk vind om over te praten kan hij t net zo goed op het internet zetten..
Ben ik oneens, meeste is bagger en verzonnen topics. Al jaren zo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Driekwart van FOK bestaat uit mensen die topics over persoonlijke dingen openen
Okquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:33 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jezus, ik vind het niet moeilijk om over te praten. Ik vind het gewoon kut dat ze het heeft. Ik ga verder echt geen zwembaden vol huilen bij vrienden ofzo hoor. Ik kreeg het te horen en dacht echt, shit. Het hoeft niet eens persoonlijk te worden als iemand kanker heeft. Het is gewoon een klacht, een klacht net zoals als jouw fiets is gestolen, alleen dan iets erger.
Als mensen dan al beginnen te zeiken dat ze het raar vinden dat ik het post.. Grow some balls. Laat me.
Fúck!
Waarom zou hij er anders een topic over openen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is er morgen ook nog wel. Waarom moet hij halsoverkop naar huis als zij toch in het ziekenhuis met onderzoeken bezig is waar hij dus al niet bij kan zijn? Dan kan ie toch prima morgen heen.
Niet alleen omdat ie daarheen wil, ook omdat ie t gewoon kut vindt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom zou hij er anders een topic over openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |