met welke trein ga je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:54 schreef Rectum het volgende:
Ga lekker naar Schiphol. De A380 landt daar vandaag voor het eerst. Mijn thermosflesje staat al klaar.
Rijdt de 4231 VAC niet vandaag op dat traject?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Met de 5535 ITC van 09.14 uit Oegstgeest-West.
Ik doe alles om jullie eens goed te laten lachen.quote:
Wisselstoringquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Rijdt de 4231 VAC niet vandaag op dat traject?
In before Sociosquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Met de 5535 ITC van 09.14 uit Oegstgeest-West.
Geen blaadjes op de rails na die storm van gisteravond? Of zijn die er juis vanaf gewaaid en moeten ze een ander excuus verzinnen?quote:
Gelukkig snap jij precies het verschil tussen KLB en TRUquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een kuttopic weer EINZ, dit bedoelde ik dus in TRU..
Gelukkig heeft Rectum het topic gered.
Het is er in beide subfora niet gewenst om kuttopics te maken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:16 schreef EINZ het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij precies het verschil tussen KLB en TRU
Gelukkig ben jij het schoolvoorbeeld van een user die nooit kuttopics opent.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is er in beide subfora niet gewenst om kuttopics te maken..
Ik ga tenminste niet klagen als ik een keertje niet serieus genomen word.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:22 schreef EINZ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het schoolvoorbeeld van een user die nooit kuttopics opent.
adoreer hier de avatar van rectumquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef dikke_donder het volgende:
Godver Rectum, rot op met dat gore wijf als je avatar. daar word ik echt misselijk van
Je stak je hand niet op voor je iets zei, dus je mening wordt geschrapt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet klagen als ik een keertje niet serieus genomen word.
En verder maak ik buiten ONZ ook niet echt veel kuttopics.
Jammer dat het geen mening is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:29 schreef EINZ het volgende:
[..]
Je stak je hand niet op voor je iets zei, dus je mening wordt geschrapt.
Ik snap niet wat daar zo bijzonder aan is. Waarom staan er in godesnaam zoveel mensen te kijken!?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Rectum het volgende:
Directe link naar de livestream.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Eens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef dikke_donder het volgende:
Godver Rectum, rot op met dat gore wijf als je avatar. daar word ik echt misselijk van
Dat is een grote dildoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |