Dan vergaat je lichaam. Meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat er na de dood gebeurd. Maarja als we dat zouden weten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vergaat je lichaam. Meer weet ik ook niet.
Goed topic trouwens.
Wel als je niet mee doet natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:26 schreef FreezePop het volgende:
Dit topic ging na 1 comment al van de baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Inderdaad, goed topicquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:21 schreef Hojdhopper het volgende:
Wtf, die link.
[..]
Het verbaasde me dat ie nog niet bestond op FOK!
Maar wie weet doet dat wel pijn ofzo. Of heb je het gevoel dat je word opgegeten..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vergaat je lichaam. Meer weet ik ook niet.
Goed topic trouwens.
Welk onderwerp is nog nooit besproken op FOK?..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Soms zijn er van die dingen die je gewoon wilt weten. Vaak zijn dat kleine dingen waardoor er nergens een antwoord op te vinden is.
Andere naam voor hetzelfde, denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef Simplicity het volgende:
Het verschil tussen roerbakgroenten wokgroenten heb ik trouwens altijd al willen weten...
Je hebt ze in de supermarkt allebei, maar wat maakt het verschil?
Dat idee had ik ook, maar het komt allemaal van dezelfde fabrikant af, de ene zakjes heten roerbakgroenten en de andere wokgroenten, dan moet er toch een reden zijn om die naamsverschillen te hanteren?quote:
Roerbakgroente behoordt men linksom dan wel rechtsom draaiend te verwarmen met een spatel van hout of plastic in een pan met anti aanbaklaag. Wokgroente dient men met een vlugge polsbeweging aan de steel van de pan met anti aanbaklaag om te draaien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef Simplicity het volgende:
Het verschil tussen roerbakgroenten wokgroenten heb ik trouwens altijd al willen weten...
Je hebt ze in de supermarkt allebei, maar wat maakt het verschil?
Nee. Daar voel je niets van. Ongeacht of je gelooft in een hiernamaals of niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar wie weet doet dat wel pijn ofzo. Of heb je het gevoel dat je word opgegeten..
Oke dankje, kan ik in ieder geval met een gerust hart gaan slapen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee. Daar voel je niets van. Ongeacht of je gelooft in een hiernamaals of niet.
Wormen zullen je sowieso niet opeten, die komen niet lager dan 20 centimeter in de grond. Mensen worden minstens 50 cm onder de grond begraven. De vertering van je lijf vindt plaats door bacterien die vanuit je buik van binnenuit naar buiten toe werken.
Hangt er vanaf over welke conserverende behandeling je info wilt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoelang het duurt voor conserveermiddel bederft.![]()
Misschien wel makkelijk om te vermelden om welk conserveelmiddel het gaat, er zit nogal verschil inquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoelang het duurt voor conserveermiddel bederft.![]()
de typo is erg treffendquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:18 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Misschien wel makkelijk om te vermelden om welk conserveelmiddel het gaat, er zit nogal verschil in
Voortaan dus meteen doen. Ik liep ook al een tijd met dat idee rond hoor.quote:
Beter dan een topic dat in no time vol is en alleen maar uit stomme niks toevoegende posts bestaat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:51 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Voortaan dus meteen doen. Ik liep ook al een tijd met dat idee rond hoor.
Maar het loopt minder hard dan ik dacht eigenlijk. Blijkbaar weet iedereen alles al.
Oké, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dan een topic dat in no time vol is en alleen maar uit stomme niks toevoegende posts bestaat.
Onder lijkt me handig. Of gewoon spiritus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:27 schreef Dipkip het volgende:
Moet je als je de barbecue aansteekt de aanmaakblokjes nou onder, tussen, of bovenop de briketten / houtskool leggen?
eerst lengte later breedte.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:30 schreef Dipkip het volgende:
OK.
En als je puber bent he, en je piemel gaat groeien, groeien dan de ballen en de lul zelf ongeveer gelijk op of is het meer zoals bij ons dat er eerst borsten komen en dan pas heupen?
Haarkleur is dat hetzelfde.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Waarom mensen (en ook sommige dieren) als baby blauwe ogen hebben en die later bij kleuren? Hoe zit dat? Hoe werkt dat?
Malie of een nestel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef GroteUser het volgende:
Hoe heten die plastic dingetjes aan het uiteinde van je veters ?
Ik heb wel eens gehoord dat het is om ze er aandoenlijk uit te laten zien zodat je er beter voor zorgt, maar dat lijkt me niet logisch want het gebeurt ook bij dieren die geen kleuren kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Waarom mensen (en ook sommige dieren) als baby blauwe ogen hebben en die later bij kleuren? Hoe zit dat? Hoe werkt dat?
Een nestel is toch het metalen ringetje in je schoen waar de veter doorheen gaat, niet het plasticje op het uiteinde van de veter?quote:
Je hebt drie lagen in je oog de diepste is blauw en als je ouder wordt dan worden die laagjes vuil/troebel en verkleurd je oog.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat het is om ze er aandoenlijk uit te laten zien zodat je er beter voor zorgt, maar dat lijkt me niet logisch want het gebeurt ook bij dieren die geen kleuren kunnen onderscheiden.
En volgens mij ook niet bij alle rassen trouwens, negerbaby's hebben toch gewoon donkerbruine ogen als ze worden geboren?
Euh ik was niet zo'n slet dat ik op mn 12e al ballen had gezien. Tegen de tijd dat ik ze zag was de boel al uitgegroeid denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |