Dan vergaat je lichaam. Meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat er na de dood gebeurd. Maarja als we dat zouden weten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vergaat je lichaam. Meer weet ik ook niet.
Goed topic trouwens.
Wel als je niet mee doet natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:26 schreef FreezePop het volgende:
Dit topic ging na 1 comment al van de baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Inderdaad, goed topicquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:21 schreef Hojdhopper het volgende:
Wtf, die link.
[..]
Het verbaasde me dat ie nog niet bestond op FOK!
Maar wie weet doet dat wel pijn ofzo. Of heb je het gevoel dat je word opgegeten..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vergaat je lichaam. Meer weet ik ook niet.
Goed topic trouwens.
Welk onderwerp is nog nooit besproken op FOK?..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Soms zijn er van die dingen die je gewoon wilt weten. Vaak zijn dat kleine dingen waardoor er nergens een antwoord op te vinden is.
Andere naam voor hetzelfde, denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef Simplicity het volgende:
Het verschil tussen roerbakgroenten wokgroenten heb ik trouwens altijd al willen weten...
Je hebt ze in de supermarkt allebei, maar wat maakt het verschil?
Dat idee had ik ook, maar het komt allemaal van dezelfde fabrikant af, de ene zakjes heten roerbakgroenten en de andere wokgroenten, dan moet er toch een reden zijn om die naamsverschillen te hanteren?quote:
Roerbakgroente behoordt men linksom dan wel rechtsom draaiend te verwarmen met een spatel van hout of plastic in een pan met anti aanbaklaag. Wokgroente dient men met een vlugge polsbeweging aan de steel van de pan met anti aanbaklaag om te draaien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef Simplicity het volgende:
Het verschil tussen roerbakgroenten wokgroenten heb ik trouwens altijd al willen weten...
Je hebt ze in de supermarkt allebei, maar wat maakt het verschil?
Nee. Daar voel je niets van. Ongeacht of je gelooft in een hiernamaals of niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar wie weet doet dat wel pijn ofzo. Of heb je het gevoel dat je word opgegeten..
Oke dankje, kan ik in ieder geval met een gerust hart gaan slapen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee. Daar voel je niets van. Ongeacht of je gelooft in een hiernamaals of niet.
Wormen zullen je sowieso niet opeten, die komen niet lager dan 20 centimeter in de grond. Mensen worden minstens 50 cm onder de grond begraven. De vertering van je lijf vindt plaats door bacterien die vanuit je buik van binnenuit naar buiten toe werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |