Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef klaasdj het volgende:
GT5 wordt geil. Enige reden om een PS3 te kopen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.
Ik heb het eerder gezegd. Als er een releasedate voor Europa is ga ik die week vrij vragen.
Weet jij dan hoe goed GT5 wordt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.
Ik heb het eerder gezegd. Als er een releasedate voor Europa is ga ik die week vrij vragen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
OH EN WII-STYLE, OPEN DAN OOK HET NIEUWE TOPIC. LAMLUL.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:00 schreef Torrio het volgende:
JA WII-STYLE, ALTIJD HETZELFDE GEZEIK MET JOU!!!
Haters.quote:
Dat zeg ik al anderhalf jaar. En so what!quote:
Ik bedoel te zeggen ik vond Prologue al heel goed, ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe goed GT5 wordt?
Volgens mij kunnen ze nog sneller een GT5 Prologue2 in elkaar flansen dan dat GT5 final in de schappen ligt.. PDquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
GT5 schijnt alle een poosje klaar te zijn hoor, alleen ze zijn zo verdomde perfectionistisch daar, en nu er een officiele releasedate is voor de volledige versie zie ik ook niet snel nog een tweede Prologue komen, dat zou pas geldklopperij zijn!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze nog sneller een GT5 Prologue2 in elkaar flansen dan dat GT5 final in de schappen ligt.. PD
Hopelijk Spa en Monza?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef LangeJan het volgende:
Ik ben ook wel heeeeel erg benieuwd![]()
Dit is wat ik er nu van "denk" te weten.
Game wordt 2 tot 3 BRD's groot?
Eindelijk schade![]()
3D functionaliteit
Komt dit jaar nog uit?
Vergeet ik nog wat?
quote:Gran Turismo 5 – Something Special
Countries: AE, GB, IE, NZ
I am absolutely delighted to be able bring what will hopefully be very exciting news to those patiently (or impatiently) waiting for more information on Gran Turismo 5. During E3, our American colleagues unveiled their rather tasty looking Collector’s Edition. Today I can now confirm the special editions of Gran Turismo that will be heading Europe’s way later this year.
First up, we have a very special version of the game; one that, with its artfully sculpted exterior, glossy black finish and meticulously designed premium content, exemplifies everything the Gran Turismo brand has always stood for – beauty and precision.
This version of the game is known as the Signature Edition and the recommended retail price will be ¤179.99.! It contains a whole host of exclusive additional content, which is listed below.
* Metal sculpted box finished in SLS AMG Obsidian Black
* Exclusive GT branded SLS AMG 1:43 model car
* GT leather wallet containing Signature Edition competition entry card
* Branded USB key with Polyphony/Mercedes-Benz trailer
* GT branded metal key fob
* Signature Edition coffee table book featuring the beautiful cars and locations of Gran Turismo 5
* 200 page Apex drivers magazine with hints on driving technique, car tuning, future technologies and more
quote:The Signature Edition competition will be open to residents of the following countries;
UK, Ireland, Germany, Austria, France, Switzerland, Portugal, Spain, Italy, Sweden, Finland, Denmark, Norway, Greece, Czech Republic, Russia, Poland, Australia, New Zealand, South Africa, UAE and Saudi Arabia.
quote:Next up for something slightly less exotic but certainly no less exciting, alongside the Signature Edition at launch we will be offering the Gran Turismo 5 Collector’s Edition. This version of the game will have a recommended retail price of ¤79.99.
Ik ga mooi voor de CE, de helft van de prijs van de SE that is.quote:The Collector’s Edition features an exclusive commemorative #5 slip case. It also shares special edition inlay art with the Signature Edition.
Ik ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga mooi voor de CE, de helft van de prijs van de SE that is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |