Vandaag deed het al minder pijn en was het alweer best wel fijnquote:
Alweer best fijn? Je kon het nog geen dag volhouden zonder rukken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Vandaag deed het al minder pijn en was het alweer best wel fijn
Ik moest aan jou denkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alweer best fijn? Je kon het nog geen dag volhouden zonder rukken?
Nee, ik haat doktersquote:
Daarom, die vertrouw ik niet toe aan die snorremansquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik ook, maar we hebben het hier over je lul man.
so onwerkelijk schatje hoezo ben je gebannenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef Lightning87 het volgende:
Ik had dit ook (SSB)...
Vaak gaat het vanzelf weg door het rust te geven, dan heelt het vanzelf.
Bij mij heelde het niet goed waardoor het 3 of 4x opnieuw gescheurd was, toen ben ik maar naar de dokter gegaan.
Die stuurde mij door naar de uroloog van het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Drinky het volgende:
mannen met penissen
echte mannen rocken mangina'sAh Buck Angel pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallon!
WOWquote:
Die kan je toch lekker met je piemel laten spelen.quote:
hierdoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
so onwerkelijk schatje hoezo ben je gebannen?
Duurt meestal 4 dagen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:59 schreef BepVanKlaveren het volgende:
Ik ben dus afgelopen woensdag ook geweest voor Frenulum Plastiek. Nou werd ik al behoorlijk naar tijdens de behandeling (ook al voel je niets, het idee dat ze daar beneden bezig zijn, met snijwerk stemt mij niet erg vrolijk). Maar nu heb ik een angst gekregen om m'n voorhuid naar achter te halen tijdens het douchen, ik doe het wel gewoon, maar ver naar beneden trekken durf ik echt niet. Nou vond ik iets wel apart, het lijkt voor mij nu net of m'n voorhuid opeens uit twee delen bestaat, de achterkant lijkt een stuk verder te kunnen dan voorheen, maar de voorzijde iets minder ver. Hebben mensen die ook Frenulum Plastiek hebben gehad, hier ook last van? En vanaf ongeveer hoeveel dagen, lossen de hechtingen op?
TS geeft nu bloed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |