En die mocht toen een maandlang niet neuken en fappen van de dokter, leuk vooruitzicht TSquote:
Uiteindelijk een halfjaar zowat toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En die mocht toen een maandlang niet neuken en fappen van de dokter, leuk vooruitzicht TS
Succes, TS.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die operatie was alleen kut
3 man in mijn piemel aan het snijden, knippen en nieten
Serieus, ik ben misselijk en bang nuquote:
Laat over een week maar een weten hoe je ballen op dat moment voelen. Volgens mij piep je dan wel anders.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:23 schreef Ben_op_FOK het volgende:
SSB heeft er dus ervaring mee?
Dat niet fappen en niet neuken is geen enkel probleem, ik moet er op dit moment echt niet aan denken
Dat zijn geen grappen meer gast.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef 9611Niels het volgende:
Wat zal ik heerlijk slapen vannacht, met mijn puntgave penis, wetende dat de TS snikkend in bed ligt met zijn bloederig stompje
Ach gossie tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:24 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Serieus, ik ben misselijk en bang nu
Dat is iets andersquote:
Ik meende het.quote:
Ben jij toevallig geen dokter?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach gossie tochHier heb je een lolly:
[ afbeelding ]
Idd. Een echte man laat alles herbegroeien en nodigt de dokter uit voor een bakkie theequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon even door de pijn heen bijten, een echte man gaat niet naar de dokter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |