absoluut, tili dr boyfriend is echt leuk!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh deze moet ik even op reageren:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! I'm gonna steal ur boyfriend
. Of jou. Kan ook!
En AmyGrace heeft echt zulk mooi haar!!
En nu heb ik dus wel teruggelezen, echt geniale foto's zijn er voorbij gekomen!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BeforeWow! Knap dat je zoveel bent afgevallen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
und me
ha die dingen met de webcam doen zijn leuk! ik gebruikte ze ook wel eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wow! Knap dat je zoveel bent afgevallen!!![]()
[ afbeelding ]und me
Oh Bubs! Ernstig?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
een familielid van me heeft een ongeluk gehad
Oe Bubs... Niets ernstigs hoop ik?!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:een familielid van me heeft een ongeluk gehad
wow sterkte meisquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bekken gebroken meer is er nog niet bekend
Daten is tofquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Diconnected het volgende:
Bubs, sterkte! En respect van het afvallen, echt gewoon super!
Ik heb misschien vanmiddag een deejt met een langharig tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BeforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik een apart topic openen voor die meet want ik heb zo weinig tij dom de SC te volgen of de vorige na te lezen. Ik weet nu echt niet wie of wanneer (of uberhaupt) er gaan komen...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dat wordt afwachten danquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet ik een apart topic openen voor die meet want ik heb zo weinig tij dom de SC te volgen of de vorige na te lezen. Ik weet nu echt niet wie of wanneer (of uberhaupt) er gaan komen...
Russsssstig SQquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik werd ontslagen. En net zegt mijn leidinggevende dat ze me zo even 1 op 1 wil spreken. Ik ben letterlijk aan het hyperventileren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |