Nee, die heb ik al genoeg. Van het kassameisje uiteraard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:25 schreef nattermann het volgende:
van treinen op Utrecht CS.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:25 schreef -Datdus- het volgende:
ja die to-go'ers zijn me toch een vreemd volkje!
In je dorp hebben ze geen AH to Go denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Utrecht CS is ook echt een KUT albert heijn, hier in ons dorpje zeggen ze altijd fijne dag enzo, maar daar is het veel drukker en meer kutklansen..
En je hebt zeker hierna nog een paar uur zitten te huilen hmm?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
Gvd wat een dramamensen zijn dat zeg! Ik zei dus: "Hallo!" en krijg "grmmbbll ..allo..
" terug
![]()
Na betaald te hebben zeg ik "Prettige dag nog he!" maar het mocht niet baten... deze keer kreeg ik niets terug
![]()
Waargebeurd op Utrecht CS.
ze was je aan het pijpen of?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
Gvd wat een dramamensen zijn dat zeg! Ik zei dus: "Hallo!" en krijg "grmmbbll ..allo..
" terug
![]()
Na betaald te hebben zeg ik "Prettige dag nog he!" maar het mocht niet baten... deze keer kreeg ik niets terug
![]()
Waargebeurd op Utrecht CS.
Nee ik hou niet van negerinnen met vastgeplakt haarquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
ze was je aan het pijpen of?
ROFLEINZZIWEIWELDLDD:DD:D:D:D:D:D:D::P:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |