het mag je niet trekken, maar er zo'n mening over vormen kan niet zonder er geweest te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef toch niet ergens geweest te zijn om er een mening over te mogen hebben? Ik zeg toch dat het me niet trekt? Ik hoef er niet zo verrekte hard nodig heen in ieder geval.
GMTAquote:
69, i know it.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt Flash, je gaat keihard op je woorden terugkomen. Na de VS is alles Madurodam.
Binnen 1 dag sta je tussen de surfdudes in de branding van de Pacific en in een kokend hete kermis midden in de woestijn tussen de neonreclames.
Binnen 1 dag sta je te turen in het gapende gat van een monster van een canyon en word je door een grot geleid dat bestaat uit knaloranje versteend zand, gesculptuurd in golvende muren.
*kwijl*
Best. Maar dan doet de PR iets verkeerd daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
het mag je niet trekken, maar er zo'n mening over vormen kan niet zonder er geweest te zijn.
nah, ik vond t wel leuk, maar was ook weer blij toen ik thuis wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt Flash, je gaat keihard op je woorden terugkomen. Na de VS is alles Madurodam.
Binnen 1 dag sta je tussen de surfdudes in de branding van de Pacific en in een kokend hete kermis midden in de woestijn tussen de neonreclames.
Binnen 1 dag sta je te turen in het gapende gat van een monster van een canyon en word je door een grot geleid dat bestaat uit knaloranje versteend zand, gesculptuurd in golvende muren.
*kwijl*
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, ik vond t wel leuk, maar was ook weer blij toen ik thuis was
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kallypoes
Oh shit het is alweer over 11'en!Ik moet naar m'n bed.
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |