Tofquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Berlijn vrijdag, zie wel of ik een dagje Melt! eraan plak
Moet maar laptops via de TU kopen hoor ik alweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh inderdaadBij ons zit er tenminste een i7 in
Zeker waar, zit nu in een 4 sterren hotel in Berlijn midden in het centrum.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofVolgend jaar gaan we wel weer hoor
Het is godnondeju een tof festival jonge
Zegt me niets.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!
[..]
Waheyyy. Maar niet naar Melt want tentamens? Sorry geen zin om terug te lezen jwt.
ja ik heb i7 en 12gb werkgeheugen ( waarom weet ik niet ) en 2 crosslinked 2mb videokaartenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
iknowquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Opa en oma?
11 uur!''
Haha sorry, krijg ineens zoiets van; wtf...![]()
Ik kan ze voor je regelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet maar laptops via de TU kopen hoor ik alweer.
Ah, met als ik in Barcelona, was ook heel vervelendquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar, zit nu in een 4 sterren hotel in Berlijn midden in het centrum.
Ook vervelend.
Ja I know maar ik weet niet wanneer Melt is. Maar vet kutttt! Wat sturude je dan op Werchter over Melt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaTentamens tot en met 23 juli die ik echt-echt moet halen
Waarom woon je daar dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iknow
woon bij mn opa en oma. FAIL
en die weten niet hoe ze een puber hedendaags op moeten voeden etc
Hoelang nog, verwacht niet dat er dit jaar nog eentje komt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan ze voor je regelen
[..]
Ah, met als ik in Barcelona, was ook heel vervelendVooral dat zwembad op het dak, bahbahbah.
Wat is er fail aan dat je bij je opa en oma woont als ik vragen mag? Plus: beter streng opgevoed dan zoals jij denkt dat je opgevoed hoort te worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iknow
woon bij mn opa en oma. FAIL
en die weten niet hoe ze een puber hedendaags op moeten voeden etc
Melt! begint morgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know maar ik weet niet wanneer Melt is. Maar vet kutttt! Wat sturude je dan op Werchter over Melt?Want ik dacht dat het toen was en i ksnapte het al niet.
Oh ik studeer nog minimaal 2 jaar, dus nog minimaal zo langquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoelang nog, verwacht niet dat er dit jaar nog eentje komt.
Iets met een lens en kopen spoedig.
Neuh vrijdag toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Melt! begint morgenGeen idee meer, ik zoek het wel ff terug
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik studeer nog minimaal 2 jaar, dus nog minimaal zo lang
Maar Maxicaantje zeg zelf; is het internet na 11 uur gevaarlijker dan voor 11 uur?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is er fail aan dat je bij je opa en oma woont als ik vragen mag? Plus: beter streng opgevoed dan zoals jij denkt dat je opgevoed hoort te worden.
Nee, maar denk niet dat het daarom gaat hè.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar Maxicaantje zeg zelf; is het internet na 11 uur gevaarlijker dan voor 11 uur?
Het gaat wss niet om internet maar om het tijdstip ivm een goede nachtrust ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar Maxicaantje zeg zelf; is het internet na 11 uur gevaarlijker dan voor 11 uur?
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een bedrijf en waarinRelatieadviezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |