Het gaat al automatisch naar hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mocht ik overhouden van al dat gezwoeg - kostenposten dan ken ik wel andere goede doelen
Ouwe koeien Teunquote:
Ik ben ook maar een armoedzaaier Laysaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het gaat al automatisch naar hier...Al moet het zwakzinnige gesticht ook wel gesteund worden...dus doe dat maar
NeemMeNietSerieusquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een armoedzaaier Laysa
hehe, yeah. vorige keer ging t nog zo lekker. ik blij met mijn wissels. duurde de euforie maar 1 racequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik las het. wij zijn hier de prutsers
Hoeveel geld heb je te besteden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, yeah. vorige keer ging t nog zo lekker. ik blij met mijn wissels. duurde de euforie maar 1 race
In OUDquote:
't Is toch serieus waar hoor, ik kan niet eens op vakantie dit jaar, zit ik dan het hele jaar voor te zwoegenquote:
Je was al geweest maar dat was niet zo'n succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is toch serieus waar hoor, ik kan niet eens op vakantie dit jaar, zit ik dan het hele jaar voor te zwoegen
Jij wil een milfquote:
Oh ja, da's waar ook, de meivakantie. Maar dat was geen vakantie hè, dat was therapiequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Je was al geweest maar dat was niet zo'n succes
Slijmbal!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even voor Lea die toch wel terug leest: zie je, met puntje.
Oke en dan moet je niet zoveel nieuwe meubels kopen dan krijg je datquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook, de meivakantie. Maar dat was geen vakantie hè, dat was therapie
quote:
Ik kan jou hersenkronkels nooit volgen dus hoop dat je dat niet aan mij vraagtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, zei ik dat? Hoe kom ik daar nu weer op
Als je die kan houden mag je over vissen gaan denkenquote:
Doe ik toch nog iets goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan jou hersenkronkels nooit volgen dus hoop dat je dat niet aan mij vraagt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die kan houden mag je over vissen gaan denken
Ik laat het glas inkoppertje maar even achterwegenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik kan ze echt wel houden hoor, desnoods in een aquarium
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die kan houden mag je over vissen gaan denken
Beterquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat het glas inkoppertje maar even achterwegen
Ja anders lach ik nietquote:
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is anders heul niet grappig. Soury is vilein
Nee maar serieus.. Denk na voor dat je dieren neemt. Zelfs vissen hebben aandacht nodig en moet je iemand vragen om er voor te zorgen als je er niet bent. Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beter![]()
Vrijdagmiddag krijg ik mijn mooie nieuwe rolgordijntjes, daar kijk ik wel naar uit
Vissen hebben aandacht nodig?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar serieus.. Denk na voor dat je dieren neemt. Zelfs vissen hebben aandacht nodig en moet je iemand vragen om er voor te zorgen als je er niet bent. Ik zou het niet doen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vissen hebben aandacht nodig?
Alleen de vrouwelijke toch
Eten schoonmaken, gaat niet vanzelf.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vissen hebben aandacht nodig?
Alleen de vrouwelijke toch
Joh, als je er wat planten in hebt, beetje balans in dat ding, dan kunnen ze weken zonder vreten.quote:
Je moest eens wetenquote:
In de schutting van je tuin .. ach wat boeit het me ook eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, als je er wat planten in hebt, beetje balans in dat ding, dan kunnen ze weken zonder vreten.
Soury, je kunt alles technisch oplossen, je hebt ook van die apparaten die iedere dag een afgepaste hoeveelheid voer laten vallen. Het is natuurlijk, vast en zeker een hoop werk, maar dat houdt mij toch mooi van de straat hèquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
In de schutting van je tuin .. ach wat boeit het me ook eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |