Het gaat al automatisch naar hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mocht ik overhouden van al dat gezwoeg - kostenposten dan ken ik wel andere goede doelen
Ouwe koeien Teunquote:
Ik ben ook maar een armoedzaaier Laysaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het gaat al automatisch naar hier...Al moet het zwakzinnige gesticht ook wel gesteund worden...dus doe dat maar
NeemMeNietSerieusquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een armoedzaaier Laysa
hehe, yeah. vorige keer ging t nog zo lekker. ik blij met mijn wissels. duurde de euforie maar 1 racequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik las het. wij zijn hier de prutsers
Hoeveel geld heb je te besteden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, yeah. vorige keer ging t nog zo lekker. ik blij met mijn wissels. duurde de euforie maar 1 race
In OUDquote:
't Is toch serieus waar hoor, ik kan niet eens op vakantie dit jaar, zit ik dan het hele jaar voor te zwoegenquote:
Je was al geweest maar dat was niet zo'n succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is toch serieus waar hoor, ik kan niet eens op vakantie dit jaar, zit ik dan het hele jaar voor te zwoegen
Jij wil een milfquote:
Oh ja, da's waar ook, de meivakantie. Maar dat was geen vakantie hè, dat was therapiequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Je was al geweest maar dat was niet zo'n succes
Slijmbal!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even voor Lea die toch wel terug leest: zie je, met puntje.
Oke en dan moet je niet zoveel nieuwe meubels kopen dan krijg je datquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook, de meivakantie. Maar dat was geen vakantie hè, dat was therapie
quote:
Ik kan jou hersenkronkels nooit volgen dus hoop dat je dat niet aan mij vraagtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, zei ik dat? Hoe kom ik daar nu weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |