Hiquote:
Wat vind je van die Aziaat bij Dexter?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef borisz het volgende:
Nog maar een Dextertje voordat DeMart begint.
Maar ik ben helemaal niet keihard of zelfkritiekloos; ik ben me wel bewust van mijn zwakke punten. Dat ik vreselijk dominant kan zijn of overdreven doortastend, waardoor ik andere mensen niet de kans geef. Ofzo. Maar goed - dat zijn dus de dingen waarvan ik dan naga of het dat kan zijn geweest en zo ja, dan wil ik daar ook best wat terughoudender in zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tenzij het iemand is die dichtbij je staat of waar jij om geeft, dan wordt het pas lastig
F-voorkeur mensen trekken zich veel eerder van mensen aan, zelfs als je veel zelfvertrouwen hebt.
Je weet toch dat wij die altijd Steer noemden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vind je van die Aziaat bij Dexter?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
B. en ik zijn een beetje zwanger van deze reis.
Maar eens kijken of het begin september te doen is.
Da's grappig dat je dit voor de tweede keer zegt, want het was niet eens in me opgekomen dat je zelfkritiekloos was.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet keihard of zelfkritiekloos;
Klinkt heel lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
En verder compenseer ik mijn kutkarakter natuurlijk ook door mijn uitstekende kookskillzzz
Ik ga een recept van Martha S maken, maar dan een improved versie: een bodem van luchtige cake, erop appeltjes, rozijnen en walnoot, dan een laag zalige licht gezouten caramelsaus en on top een kruimellaag
B&G, die reis klinkt echt fabLeuke overnachtingsplekken!
Mr. CF accepteert je grillige karakter omdat je hem vet mestvoorziet van aangename mondprikkelingen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
En verder compenseer ik mijn kutkarakter natuurlijk ook door mijn uitstekende kookskillzzz
Nou ja, ik bedoel vooral dat je met een enigszins zelfkritische houding kunt bekijken in hoeverre een conflict (zoals FFT beschrijft) aan jou ligt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's grappig dat je dit voor de tweede keer zegt, want het was niet eens in me opgekomen dat je zelfkritiekloos was.Waaruit dacht jij dat ik dat wel dacht over jou?
Lekker hoor DEquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:04 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk gegetenvooraf samen antipasto: parmaham, lemon and korianderhummus met brood, chorizo, wat rucola met zongedroogde tomaatjes, mozzarella en balsamico, olijfjes.... toen had de mr een kipburger met pancetta en pesto, ik een risotto met parmezaanse kaas, gerookte kip, rucola en citroen en toe had de mr een pavlova met zomervruchten en witte chocolade saus en ik een aardbeien/elderflower/prosecco jelly met aardbeitjes
en 2 glaasjes prosecco ..
prima afsluiting (morgen vooral reizen dus geen tijd voor lekker tafelen)
Dat klinkt ranzigquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mr. CF accepteert je grillige karakter omdat je hem vet mestvoorziet van aangename mondprikkelingen?
tis zeker een heerlijke reisquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
ElfWat een heerlijke reis hebben jullie gemaakt he? En lekker gegeten en wijntjes
Ik voelde me wel een beetje nietig op de ben nevisNu alweer bijna voorbij voor jullie maar een prachtige herinnering erbij
En man man ik kom thuis, en val met mijn neus in de Italie reisvoorpret boter
Ja, dat varen in het Cal. kanaal wat we ook graag willen heeft toch ook wel wat nadelen, eerst helemaal naar Inverness en dan begint het pasquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef DarkElf het volgende:
tis zeker een heerlijke reisschotland is zeker een aanrader idd ...
heerlijke plannen zeg!! ziet er goed uit zo een reis, lekker samen weg, genieten, kijken, eten... zalig!
De highlands is zeker een aanrader, ik ben er dik verliefd op geworden en de mr was er ook weg van. Maar de zon opzoeken is ook wel fijn ja (ondanks dat we die nu bijv heel veel gehad hebben)... en schotland loopt niet wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat varen in het Cal. kanaal wat we ook graag willen heeft toch ook wel wat nadelen, eerst helemaal naar Inverness en dan begint het pasBovendien vraag ik me af of dat leuk is op zo'n boot als je een week regen hebt.... en Toscane/Italië zit toch meer in mijn hoofd, Schotland zijn we al geweest en It. nog nooit.
Masukaquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vind je van die Aziaat bij Dexter?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
En Pee, toen ik op stage was, vier maanden weg, was Meneer echt zienderogen afgevallen, ja
Uhuhquote:
Hmmm....ff kijken of ik de namen nog kan vindenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
P, heb jij nog (restaurant)tips voor Praag?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Masuka![]()
Blijf aan jou denken Steer
Kolkovna was niet al te duur en ze kwamen echt met een megaburger aanzettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Tof! Ik hou wel van klassiek. Ben een sucker voor Chopin.
En je tips gaan mee het boekje in, bedankt
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb besloten naar huis te gaanEn vanavond gaat het een avondje buishangen worden. Geen zin in de PC. Geen zin in internet.
Hm, dat Tartaar eet ik wel op m'n laatste dag van het verblijf daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kolkovna was niet al te duur en ze kwamen echt met een megaburger aanzettenGoed eten was dat. Ik heb geprobeerd echt Tsjechisch voer te zoeken, maar mijn collega's vonden dat ik dan maar Wiener Schnitzels, Hongaarse goulash of Frankfurters moest gaan eten
Mijn collega's hebben me meegenomen naar die eerste tent die ik noemde en me daar rauwe tartaar voorgeschoteld. Als je een beetje stevige ingewanden hebt is dat een aanraderJE krijgt rauw tartaar met een eidooier bovenop (ook rauw
) en allerlei kruiden eromheen en ui en zo. En dat moet je dan erdoorheen mengen naar smaak. Verder krijg je stokbrood erbij met wat knoflook en dan moet je het stokjbrood met knoflook insmeren en dan tartaar erop. Errug lekker
Geen idee hoe het heet in het Tsjechisch
Ja. Het was te sterkquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef DarkElf het volgende:
P, bij t zalmhuis in Rotterdam kan je ook lekkere tartaar eten op die manier. De mr vind t erg lekker
Da's zeker de X10-mini?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat ik nu weet welk telefoontje ik wil
[ afbeelding ]
ist geen liefje?
Trusten Zquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef z80 het volgende:
even controleren of mijn bed er nog staat na de storm.
Ik ben over de SE W-810i zeer tevredenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat ik nu weet welk telefoontje ik wil
[ afbeelding ]
ist geen liefje?
Trusteh, vakantiegangster!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed zo, ben echt doodmoe.. (je doet echt veel op zo een vakantie en voooral gisteren was erg intensief, lijf vind t nu echt genoeg geweest duidelijk)
morgen nog eens york bekijken en wat winkelen en dan eens 's avonds terugvaren en vrijdag de poesjes weer zien!
slaap lekker allemaal
Zwart-wit foto's.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
OmzetbelastingPff fwat een gedoe.
Ken het niet zwart
Nopequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
OmzetbelastingPff fwat een gedoe.
Ken het niet zwart
quote:
Hobsel, je kunt je oranje vleugeltjes en die voetbaltieten BH wel weer uittrekken hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:00 schreef MissHobje het volgende:
Avond
Net thuus van werk ff 1 dagje niet en door met dag diensten ( die vroege) vrijdag t/m zondag
Kan nu al nie meer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Hobsel, je kunt je oranje vleugeltjes en die voetbaltieten BH wel weer uittrekken hoor.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Hobsel, je kunt je oranje vleugeltjes en die voetbaltieten BH wel weer uittrekken hoor.
Yups hebben wij ook al een paar dagen. Vind het 's morgens soms wel wat killig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
same
Alleen met dekbedovertrek, zonder dekbed
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook een mobieltje.
Hij kan bellen en ik kan gebeld worden.
De rest wat ie kan weet ik niet en gebruik ik niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Dag dames en heren,
Arty en ik hadden het een jaar geleden niet kunnen denken, noch willen geloven - doch keihard gelachen, maar het is een feit: op onze eerste trouwdag eten we met twee kinderen bij een pannenkoekenschip.![]()
We kunnen er niets beters van maken. De Librije wordt zo duur met twee franzosen (alletwee het wijnarrangement natuurlijk).
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ja tuuk ben je aangenomen.
Opname, leuk, hectisch
Nou énorm ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vind het briljant! Heel symbolisch
Joepie, Isa! Goed nieuws is goehoed! Alvast gefeliciteerd.quote:
Dag dames en heren,
Arty en ik hadden het een jaar geleden niet kunnen denken, noch willen geloven - doch keihard gelachen, maar het is een feit: op onze eerste trouwdag eten we met twee kinderen bij een pannenkoekenschip.![]()
We kunnen er niets beters van maken. De Librije wordt zo duur met twee fransozen (alletwee het wijnarrangement natuurlijk).
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
Joepie, Isa! Goed nieuws is goehoed! Alvast gefeliciteerd.
Maar kunnen ze niet aanschuiven om 17 uur bij de draken van Trees & Sjon?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Dag dames en heren,
We kunnen er niets beters van maken. De Librije wordt zo duur met twee fransozen (alletwee het wijnarrangement natuurlijk).
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank je welIk kon wel even weer wat leuk nieuws gebruiken.
Die draken spreken alleen maar Sjonees joh, dat schiet niet op.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar kunnen ze niet aanschuiven om 17 uur bij de draken van Trees & Sjon?
Wat leukkkkkkkk![]()
Slaperig
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
Nou inderdaad.Good for you. En je hebt het vast al tien keer moeten zeggen, maar wanneer kun je beginnen?
Ja en nu willik dat ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
Ook naar bedje.
Dude heb je gezien waar B. en ik nu weer zwanger van zijn, qua weekje vakantie in september?
Leuk! enne bedankt voor de tipquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
B. en ik zijn een beetje zwanger van deze reis.
Maar eens kijken of het begin september te doen is.
Nee, we rijden erheen, weekje op een camping op een eiland als het goed is dan een weekje rondtrekken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 06:57 schreef Bluezz het volgende:
Een heeeeeeeeeeeeele goeiemurge
LeineKaas, wat gaan jullie in Toscane doen : FlyDriven ook
Klinkt goed!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, we rijden erheen, weekje op een camping op een eiland als het goed is dan een weekje rondtrekken.
Doe je nog steeds op de manege werken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:33 schreef Windigo het volgende:
Mogge iedereen
Ik ga vannochtend werken ondanks alle stress, wish me luck
Het gesprek was leuk, maar ik weet niet of ik het bedrijf leuk vindquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Lein
FC je had er niet zo'n goed gevoel over? Over je sollie?
Nee ik werk al meer dan een maand als vrijwillig verzorger voor dementerende ouderen zo'n 8 u per weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe je nog steeds op de manege werken?
Oppassen hoor, als je zoveel stress hebt! Er zijn paarden die dan over je heen willen gaan walsen!
Het klinkt mij ook wat vreemd in de oren...quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:39 schreef freecell het volgende:
Het gesprek was leuk, maar ik weet niet of ik het bedrijf leuk vind
e laten je vlledig los, niks van begeleiding en dat onder verdere kennismaking.
Als ik het nu wordt, krijg ik het telefoonnummer van de cliënt, daar moet ik dan heen voor kennismaking en dan kan ik bezig gaan met mijn begeleiden. Behandelplan zelf schrijven, zelf methode bedenken, zelf beslissen welke zorg het beste is en deze ook zelf uitvoeren.
Het enige wat zij willen is mijn urenverantwoording.
Nou kán ik dat wel, maar ik vind het niet goedom alle verantwoordelijkheid bij één persoon te leggen vanaf dag 1 en zonder inwerken.
Maar dat kan aan mij liggen
Dag dames en heren,
Oh nou die zullen in ieder geval niet over je heen walsen. Hooguit over je heen kwijlenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:45 schreef Windigo het volgende:
Nee ik werk al meer dan een maand als vrijwillig verzorger voor dementerende ouderen zo'n 8 u per week
Tof Isaquote:
Ik ookquote:
Nou, demente bejaarden kunnen behoorlijk agressief zijn. Als mensen geen controle meer over de situatie hebben kunnen ze soms behoorlijk boos worden, vorige week nog heb ik een uur lang een tirade van een mevrouw over mijn zwarte eyeliner gehoord. Ze vergat steeds dat ze had gezegd dat ze het niet mooi vond, dus ze begon er steeds opnieuw over. T is best een kunst om dan vriendelijk te blijven, maar gelukkig kan ik datquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh nou die zullen in ieder geval niet over je heen walsen. Hooguit over je heen kwijlen
Heb je bij je sollicitatie dat ook aangegeven of niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:39 schreef freecell het volgende:
Nou kán ik dat wel, maar ik vind het niet goedom alle verantwoordelijkheid bij één persoon te leggen vanaf dag 1 en zonder inwerken.
Mja, maar het is verder wel een goed bekendstaande instantie.... Dus ik wacht even afquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het klinkt mij ook wat vreemd in de oren...
Als ik geen vakantie heb, zit ik 32 uur per week tussen de demente bejaardenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:49 schreef Windigo het volgende:
Nou, demente bejaarden kunnen behoorlijk agressief zijn. Als mensen geen controle meer over de situatie hebben kunnen ze soms behoorlijk boos worden, vorige week nog heb ik een uur lang een tirade van een mevrouw over mijn zwarte eyeliner gehoord. Ze vergat steeds dat ze had gezegd dat ze het niet mooi vond, dus ze begon er steeds opnieuw over. T is best een kunst om dan vriendelijk te blijven, maar gelukkig kan ik datMijn werkgever is zo tevreden met me dat ik als ik in therapie heb gezeten weer terug mag komen
Oh ja dat is ook zo, nou dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik geen vakantie heb, zit ik 32 uur per week tussen de demente bejaardenik ken het klappen van de zweep wel hoor
al op, word vaak wakker. half uur daarna weer even verder geslapen gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2010 06:16 schreef Den_Haag het volgende:
Niks meer aan te doen FF. En waarom ben je om 5u al/nog op?
lijkt me erg moeilijk, maar gelukkig dat je zo sterk bentquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou, demente bejaarden kunnen behoorlijk agressief zijn. Als mensen geen controle meer over de situatie hebben kunnen ze soms behoorlijk boos worden, vorige week nog heb ik een uur lang een tirade van een mevrouw over mijn zwarte eyeliner gehoord. Ze vergat steeds dat ze had gezegd dat ze het niet mooi vond, dus ze begon er steeds opnieuw over. T is best een kunst om dan vriendelijk te blijven, maar gelukkig kan ik datMijn werkgever is zo tevreden met me dat ik als ik in therapie heb gezeten weer terug mag komen
quote:
dat is balen P!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....mijn agenda begint weer leger te wordenEcht...wat een feest ..... allemaal afspraken die afgezegd worden in de vakantie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is balen P!moet je maar denken; meer tijd om leuke dingen te doen voor jezelf
Pm werk niet op mijn iPhone maar is er al meer duidelijkheid over de afspraak met Sun?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....mijn agenda begint weer leger te wordenEcht...wat een feest ..... allemaal afspraken die afgezegd worden in de vakantie
Nope. Nog niet. En ik heb hier geen MSN dus ik kan Sun ook ff niet stalkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pm werk niet op mijn iPhone maar is er al meer duidelijkheid over de afspraak met Sun?
Ja, tot en met dinsdag. Maar is in de ouderenzorg blijven werken niets voor jou?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:03 schreef Windigo het volgende:
Oh ja dat is ook zo, nou dan kunnen we elkaar de hand schudden![]()
Heb je nu lekker vakantie dan?
Ik zou vandaag gaan kano'en met mama op Reeuwijk. Maar het waait te hard. Dus had ik bedacht dat ik m'n fiets in de auto zou gooien en daar naartoe zou gaan, stukje fietsen in een ander recreatiegebied. Maaaaar ik had een lekke achterband, dus ik heb net een nieuwe binnenband in m'n achterwiel gedaan. Om nu tot de conclusie te komen dat het ene remblokje aanlooptquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Lein! ga je nog wat leuks doen tot dinsdag?
Deze en volgende week nogquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tav, hoe lang moet jij nog werken voor vakantie?
Dat ken ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze en volgende week nogGelukkig twee spoedopdrachten om te zorgen dat het geen komkommertijd is, dan duren die laatste dagen altijd veel te lang
ooh pech pech pech.. je kunt in Reeuwijk ook naar het centrum, terrasje pakken / gezellig lunchen met je mamquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gaan kano'en met mama op Reeuwijk. Maar het waait te hard. Dus had ik bedacht dat ik m'n fiets in de auto zou gooien en daar naartoe zou gaan, stukje fietsen in een ander recreatiegebied. Maaaaar ik had een lekke achterband, dus ik heb net een nieuwe binnenband in m'n achterwiel gedaan. Om nu tot de conclusie te komen dat het ene remblokje aanlooptMaar we hebben hier geen gereedschap in huis, dus ik ga bij mama nog wel even aan m'n fiets klieren.
Nu eerst maar eens ontbijtenen dan weg. De rest van de dagen zie ik nog wel
dat is idd lekker. dan denk je nog niet aan vakantie en kun je lekker door. en als je dat klaar hebt heb je je welverdiende vakantiequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze en volgende week nogGelukkig twee spoedopdrachten om te zorgen dat het geen komkommertijd is, dan duren die laatste dagen altijd veel te lang
Er schjijnt nog een 3e klus op komst te zijn (er is wat paniek hier) , als dat echt zo is wordt het nog zweten. Maar zoals het nu is heb ik alles zo rond volgende week donderdag wel zo ver op vorm en inhoud afgetikt dat ik met een gerust hart weg kan. Verder afronding ben ik dan niet meer bij nodig, leve de managementfunctiequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ken ikHet is hier dus nu een gekkenhuis
Ik ga zo toe zijn aan die vakantie zometeen he
of een jubileumkindjequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
Dude!!! Hahaha, ik lach me een bult, met je pannekoekenschipNeem aan dat je, après les draques, nog wel een echt jubileumetentje inplant?
Mwoah, we vieren het wel met een sakeetje in het Okura in september. Het moment is toch een beetje voorbij anders.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
Dude!!! Hahaha, ik lach me een bult, met je pannekoekenschipNeem aan dat je, après les draques, nog wel een echt jubileumetentje inplant?
FFT, dan ligt het inderdaad niet aan jou. Natuurlijk kan het best alsnog wezen dat je haar op dat moment irriteerde, of dat je iets teveel de goody two-shoes uithing, maar dan is haar reactie nog steeds niet binnen proportie - háár probleem dus.
Mijn paprikaplantjes lijken overigens weer een beetje op te krabbelen. Het waait hier nog steeds akelig hard!
Zo, jij kent mij duidelijk heeeeeeeeel slecht.quote:
Nee, dat komt ook wat vreemd op mij over!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:39 schreef freecell het volgende:
Het gesprek was leuk, maar ik weet niet of ik het bedrijf leuk vind
e laten je vlledig los, niks van begeleiding en dat onder verdere kennismaking.
Als ik het nu wordt, krijg ik het telefoonnummer van de cliënt, daar moet ik dan heen voor kennismaking en dan kan ik bezig gaan met mijn begeleiden. Behandelplan zelf schrijven, zelf methode bedenken, zelf beslissen welke zorg het beste is en deze ook zelf uitvoeren.
Het enige wat zij willen is mijn urenverantwoording.
Mooi zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:49 schreef Windigo het volgende:
Jupquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat komt ook wat vreemd op mij over!
Hij is nog niet vastgelegd hoor, die vakantiequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:17 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; wat een superreiswanneer gaan jullie dit doen?
hier zit de schrik er nog flink in. medewerkers zijn vandaag teruggekomen en zien de fabriek. we hebben met zn allen koffie gedronken en dan zie je de tranen in hun ogen
Hij is wakker was naar ziekenhuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef borisz het volgende:
Wie maakt Golfer wakker? BBC begint met de coverage van The Open
Edit: Of heeft gewoon de leaderbord aan op zijn werk.
altijd met annuleringsverzekering boeken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is nog niet vastgelegd hoor, die vakantie![]()
Maar we zien wel dat als we iets willen doen, we niet te lang moeten wachten met boeken... eventueel gaan we boeken en mét annuleringsverzekering (wat we nooit deden). Mocht het met golfer niet goed gaan hebben we dat achter de hand....
Wat een impact heeft dat he? Brand is doodeng
hahahha dat doet ie echt goedquote:
Moest weer eens even naar een ziekenhuis om bloed af te laten tappen. Ben nu wel aan het kijken naar The Open.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef borisz het volgende:
Wie maakt Golfer wakker? BBC begint met de coverage van The Open
Je kan rustig blijven kijken ook. De Touretappe wordt zeer waarschijnlijk erg voorspelbaar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest weer eens even naar een ziekenhuis om bloed af te laten tappen. Ben nu wel aan het kijken naar The Open.
Ik zap vanmiddag wel een beetje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:40 schreef borisz het volgende:
Je kan rustig blijven kijken ook. De Touretappe wordt zeer waarschijnlijk erg voorspelbaar.
Boleroquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Kkkkkkoud hier, kkkoude tenen, kkkkoude armen.
Blij met nieuwe mouwtjes
vestje kan je het niet noemen het is een rugstukje met mouwtjes, dus ik roep dan maar hier : ik trek vestje mouwtjes aan
/naam kwijt van het modeartikeltje
Hahaha supertofquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Dag dames en heren,
zozo toe maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Bolerootje?
Dude, wij vieren dit jaar ons huwelijksjubileum ergens in AzieDe bestemmingen worden steeds exotischer
weet je al wat ze erg lekker vind en wat niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
shitzooi.. ik ben inspiratieloos.. zaterdag komt mijn vriendinnetje logeren (met vriend) en ik wil iets super lekkers klaarmaken, maar ik weet niet wat. Zij maakt altijd mega lekker eten en zo, dus wil ook ff uitpakken. *zucht*
Alles!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je al wat ze erg lekker vind en wat niet?
Wortelamuse is altijd een succes. Staat in het FOK kookboek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Alles!
@ Bluezz: hmm... daar zit zeker potentie inHebbu receptjes?
Zit nu ook de nieuwe delicious door te spitten, ga er van uit dat ze daar nog niets zelf al uit gemaakt heeftMaar zo iets wat jij hier neerzet is wel eens leuk om te doen! Erg uitgebreid!
Goedzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
Homohuwlijk nu ook toegestaan in Argentinie.
Wahaha ja dat kan idd..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef TAV74 het volgende:
we kunnen ook gewoon reserveren bij de Oale Markt
Schiet eens op met die recepten Bluezzquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha ja dat kan idd..Jij trakteert dan neem ik aan?
gaaf allemaal zeg! en Madeira staat hoog op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Bloes. Dat lust ik ook wel
FFT, eerste jaar was Frankrijk, tweede jaar Rome, derde jaar NYC (met ge-wel-dig etentje bij Jean Georges), dus ja, ik zie een stijgende lijnVolgend jaar blijven we in Europa, denk ik. Madeira
Je vergeet de chutney:quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Rookvleesbonbonnetje : plakjes rookvlees vullen met bijv. monchou en in de lengte oprollen tot een pijpje, bieslook stengeltje meerollen en aan weerszijden eruit laten steken
amenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun
Vooraf een wortelamusesoepje
Dan een rookvleesbonbonnetje
Dan een gevulde portobello
Dan een bietenrisotto
Dan even een spoompje
Dan een ossenhaasje met kruidenboter en een salade ernaast
Toe crumble met ijs
koffie met limoncello
iedere slager verkoopt dat toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
In de delicious staat een varkensgebraad met vijgen wat me wel lekker lijkt.. Alleen hopen dat de slagers hier varkensficandeau verkopen.. En dan dus niet als vleeswaren maar als groot stuk..
Ik kwam ff niet op de naamquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef golfer het volgende:
Je vergeet de chutney:
[FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Je kent de slagers hier in Wierden niet.. Die hebben heel veel niet hoor.. Maar ik ga er zo wel ff langs, vraag ik het.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iedere slager verkoopt dat toch?
Geen idee, wij zijn niet zo van het varkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
In de delicious staat een varkensgebraad met vijgen wat me wel lekker lijkt.. Alleen hopen dat de slagers hier varkensficandeau verkopen.. En dan dus niet als vleeswaren maar als groot stuk..
Ik ook niet nee.. daarom ook, proberen.. Vind varkenshaas wel heel lekker..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, wij zijn niet zo van het varken
Whiskyproeverijquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
shitzooi.. ik ben inspiratieloos.. zaterdag komt mijn vriendinnetje logeren (met vriend) en ik wil iets super lekkers klaarmaken, maar ik weet niet wat. Zij maakt altijd mega lekker eten en zo, dus wil ook ff uitpakken. *zucht*
Ossenhaasquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ook niet nee.. daarom ook, proberen.. Vind varkenshaas wel heel lekker..
Maar wellicht is ossenhaas toch een beter idee hoor! Alleen wil ik er dan wel iets extra's mee doen..
quote:
Volgend jaar zit je dus in NZquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Bolerootje?
Dude, wij vieren dit jaar ons huwelijksjubileum ergens in AzieDe bestemmingen worden steeds exotischer
Oh jaaaa, dat kan ook nogquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je dus in NZ. Mits je dan in september op vakantie gaat
.
Slager, ik wil graag een lekker wijf bestellen. Kan dat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Bij een slager kan je alles bestellen als je maar op tijd bent
Als het zo makkelijk was hequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Slager, ik wil graag een lekker wijf bestellen. Kan dat?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Slager, ik wil graag een lekker wijf bestellen. Kan dat?
geen hanen te koopquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Daarvoor moet u bij de poelier zijn
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb mezelf misselijk gegeten aan die appelcrumblecake met caramelAmai zeg. Die caramel is echt fantastisch chewy geworden, dat is dan wel weer tof
ben niet de enige dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb mezelf misselijk gegeten aan die appelcrumblecake met caramelAmai zeg. Die caramel is echt fantastisch chewy geworden, dat is dan wel weer tof
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef TAV74 het volgende:
Tuurlijk niet![]()
Daarvoor moet u bij de poelier zijn
Dan zou je even op de site van de hartstichting moeten kijken denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
kunnen alleen grote bedrijven aan meedoen zeker? (sponsoren)
of kan iedereen meefietsen?
auto afwezigheids mail aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
Bij-na vakantiebij-na vakantie
* PdeHoog gaat weer snel door met servertjes herstarten en applicatietjes hacken en gebruikertjes vertellen dat ze over 2,5 week voor het eerst aan de beurt zijn
Dat als je een uitsteller bent je dingen niet moet uitstellen. Omdat er altijd wel een nep-excuus is om dingen *niet* te doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een pocahontas handbook steer? Wat zegt het?
Nee hoor.. hard verveeld..quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het hier rustig, wordt er hard gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Het feit dat je er drie jaar over gedaan hebt zegt genoeg over nut en noodzaakquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat als je een uitsteller bent je dingen niet moet uitstellen. Omdat er altijd wel een nep-excuus is om dingen *niet* te doen.![]()
![]()
Bij dat soort gevoelens moet je lekker al je afspraken cancellen en dan gewoon eens een tijdje doen wat je leuk vind en de rest gewoon ff lekker laten voor wat het is. Overigens ken ik die gevoelens ook hoor bij het begin van de vakantiequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit me eigenlijk te bedenken dat ik er goed aan doe helemaal niets te plannen volgende weekStress komt op zetten als ik er aan denk iets te 'moeten'. Ook al zijn het leuke dingen, ik krijg er een soort angstgevoel van. Sam uitlaten en boodschappen doen gaan nog net. Ook als ik denk aan het terugkomen van vakantie en dan nog naar Lowlands 'moeten' (terwijl daar een week tussen zit en ik dat absoluut geweldig ga vinden)
Beetje labiel dus.. En dat is niet zo lekker in mijn vakantie zeg maar. Beh.. stom gedoe ook steeds.
Daarnaast zit ik me schuldig te voelen dat ik niets nuttigs doe afgezien van de gebruikelijke huishoudelijke dingen aangezien de schuur nodig opgeruimd zou moeten worden en dat soort dingenNog meer stress gevoel dus.
![]()
Zo en dat moest ik dus ff kwijt geloof ik. Ik hoop echt dat ik me kan gaan over geven aan de vakantie heel erg binnenkort want dit is niet tof
Ik begin in vakantiemood te komenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het hier rustig, wordt er hard gewerkt
Wehehe kom maar halenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
Heb nooit Sangria gemaakt maar wel veel naar binnen gegoten, als je wat opstuurt kan ik het keuren
Ik voel een telefonisch probleem opkomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Dat als je een uitsteller bent je dingen niet moet uitstellen. Omdat er altijd wel een nep-excuus is om dingen *niet* te doen.![]()
![]()
Ja, ik merk dat ik te veel moet bij tanken.. Is nie goe niequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij dat soort gevoelens moet je lekker al je afspraken cancellen en dan gewoon eens een tijdje doen wat je leuk vind en de rest gewoon ff lekker laten voor wat het is. Overigens ken ik die gevoelens ook hoor bij het begin van de vakantie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin in vakantiemood te komenIk ben heerlijk aan het rondrennen en servers herstarten
En ik begin nu toch zin te krijgen in Gent
Dus ik zit zaterdagochtend om 7 uur in de auto
Doe lekker rustig aan hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik merk dat ik te veel moet bij tanken.. Is nie goe nieHad de psych toch weer gelijk
Ik merk ook dat ik eigenlijk alleen maar met kampeervoorbereidingen bezig wil/kan/moet zijn, anders komt het niet goed(oh en natuurlijk het etentje van zaterdag, maar dat gaat nu wel goed komen denk ik zo..
)
ja, maar het stomme is dat ik me het hele schooljaar er op zit te verheugen dat ik in de vakantie allemaal dingen kan doen waar ik anders geen tijd/energie voor hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe lekker rustig aan hoorJe hebt vakantie. Geen gestress...da's idd nie goe nie he
Masukaquote:
Hmm.. interessant. Heb je het linkje van die andere reis nog?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
Hier nou ook twijfels tussen 2 reizen in Toscane.
Die ene die ik al geplaatst heb voor 10 dagen, maar daar komt nog vliegreis bij en is alleen logies-ontbijt, dus rest van eten komt er nog bij of een iets kortere gastronomische reis die wel inclusief vlucht, logies-ontbijt en elke dag 4-gangen diner is.
Ok.. kijk, toch maar goed dat ik het ff check!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, ik vind dat recept echt niets: veel teveel frisdrank, te weinig sinaasappelsap, wodka en gin. Ik denk dat 'ie veel te zoet wordt! Ik doe het altijd zo'n beetje op de gok en op de proef. Met alle restjes booze die er nog zijn: tequila, cointreau, perzikenlikeur, whatever.
Je kunt trouwens voor het serveren er een halve doos bevroren frambozen ingooien: lekkere toevoeging en dan wordt het niet te waterig.
Yupsquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. interessant. Heb je het linkje van die andere reis nog?
dat ben ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Ok, ff snel vergeleken, maar ik zou denk ik voor die kortere gaan en kijken wat eventueel een paar dagen extra er aan vast plakken je gaat kosten. Indien je wat langer zou willen.quote:
alles komt goed hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor.. hard verveeld..![]()
Zit me eigenlijk te bedenken dat ik er goed aan doe helemaal niets te plannen volgende weekStress komt op zetten als ik er aan denk iets te 'moeten'. Ook al zijn het leuke dingen, ik krijg er een soort angstgevoel van. Sam uitlaten en boodschappen doen gaan nog net. Ook als ik denk aan het terugkomen van vakantie en dan nog naar Lowlands 'moeten' (terwijl daar een week tussen zit en ik dat absoluut geweldig ga vinden)
Beetje labiel dus.. En dat is niet zo lekker in mijn vakantie zeg maar. Beh.. stom gedoe ook steeds.
Daarnaast zit ik me schuldig te voelen dat ik niets nuttigs doe afgezien van de gebruikelijke huishoudelijke dingen aangezien de schuur nodig opgeruimd zou moeten worden en dat soort dingenNog meer stress gevoel dus.
![]()
Zo en dat moest ik dus ff kwijt geloof ik. Ik hoop echt dat ik me kan gaan over geven aan de vakantie heel erg binnenkort want dit is niet tof
Ik zou beginnen met een fles wijn, een kopje sinaasappelsap, en een paar scheuten wodka en rum, en een flinke scheut spa citroen (of gewoon bruiswater). Beetje proeven, beetje bijgieten... Lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok.. kijk, toch maar goed dat ik het ff check!!
Als ik nou de verhoudingen aanpas van het sap en de frisdrank zodat het minder zoetig is? Ik heb volgens mij nog wodka en rum staan wat ik verder niet gebruik dus drank komt goed..
Oh en die frambozen ipv ijsblokjesbriljant idee! Dat ga ik doen!!
ik zou voor de langere gaan. je ziet meer en kunt 's avonds kiezen waar je gaat eten. onderweg kom je zoveel leuke tentjes tegen terwijl je bij de kortere reis aan een restaurant vastzit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
Die ene die ik al geplaatst heb voor 10 dagen, maar daar komt nog vliegreis bij en is alleen logies-ontbijt, dus rest van eten komt er nog bij of een iets kortere gastronomische reis die wel inclusief vlucht, logies-ontbijt en elke dag 4-gangen diner is.
Goedemiddagquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
Iets lekkers, een biefstukje ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik eet vnv alleen![]()
wat zal ik eten?
Ik dacht dat je een vegetarier was? Of ben ik nu in de war?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Iets lekkers, een biefstukje ofzoDat doe ik altijd als ik alleen ben
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou voor de langere gaan. je ziet meer en kunt 's avonds kiezen waar je gaat eten. onderweg kom je zoveel leuke tentjes tegen terwijl je bij de kortere reis aan een restaurant vastzit.
Ja. Wat heb ik nou aan jullie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ff snel vergeleken, maar ik zou denk ik voor die kortere gaan en kijken wat eventueel een paar dagen extra er aan vast plakken je gaat kosten. Indien je wat langer zou willen.![]()
Deze reis mist nog zo veel dat je er heel veel nog bij moet gaan rekenen denk ik zo, al is het wel leuk dat hij langer is natuurlijk. Maar dat zou dus eventueel gelijk getrokken kunnen worden.
Aan de andere kant: bij deze reis kan je wel zelf bepalen waar je gaat eten iedere avond, bij die ander ligt alles al vast..
Lastig hoor
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, maar het stomme is dat ik me het hele schooljaar er op zit te verheugen dat ik in de vakantie allemaal dingen kan doen waar ik anders geen tijd/energie voor heb![]()
Wehehe nou we zijn met z'n 4en en zij lusten het ook wel zeg maar.. dus dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een fles wijn, een kopje sinaasappelsap, en een paar scheuten wodka en rum, en een flinke scheut spa citroen (of gewoon bruiswater). Beetje proeven, beetje bijgieten... Lekker
Het risico is dat je zoveel maakt door het steeds bij te mengen, dat je tot zondagmiddag een delirium tremens te pakken hebt
Ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik eet vnv alleen![]()
wat zal ik eten?
ik ben een verschrikkelijke biefstukbakker. ik denk dat ik voor cordon bleu ga, met bami?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
maar je ziet veel meer he in vergelijking met de kortere. zit er bij beide reizen entreeprijzen inbegrepen?quote:
ga daar eten!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookIk moet alleen naar de verjaardag van mijn ma
Heerlijk en dan lekker in roomboter bakken en het bakvet over je biefje doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Windigo het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook dat ken ik
Maar wat er meestal gebeurt is dat aan het begin van de vakantie je moeheid er in een keer uitkomt (heb je nu een beetje last van denk ik) en dat als dat eenmaal voorbij is, je lekker bezig kan zijn
Daar eten?quote:
ga je gezellig met haar Chinees halenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar eten?Denk het niet
Mijn ma is een subtiel waardeloze kok
Dát is natuurlijk wel een grote meerwaarde!! Ookal is ie duurder..quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Ja. Wat heb ik nou aan jullie.
Jullie hebben exact dezefde twijfels als ik.[quote]
![]()
[quote]Ik neig toch naar die wat langere, duurdere reis omdat daar ook dat zelf pasta maken en die Vesparit bijzit en je inderdaad zelf kunt uitmaken waar je die dag je pizza (...) gaat eten.
ik heb er maar 2 gehadquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Besef me trouwens wel dat mijn gezanik als een enorm luxeprobleem gezien moet worden door alle hard werkende fulltimers met maar 3 weken vakantie per jaar
Deze hardwerkende ex-fulltimer had 31 dagenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerEr is een goede reden voor het part-time werken he..
![]()
Besef me trouwens wel dat mijn gezanik als een enorm luxeprobleem gezien moet worden door alle hard werkende fulltimers met maar 3 weken vakantie per jaar
Ik had gister al chineesquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je gezellig met haar Chinees halen![]()
(oh dat kan ik ook doen)
Ik ben wel vaker tijdelijk iets geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vegetarier was? Of ben ik nu in de war?
Hmm, krijg er spontaan weer zin in.. Maar even inplannen in het weekmenu van volgende weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk en dan lekker in roomboter bakken en het bakvet over je biefje doen![]()
Ja, geen entreeprijzen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
maar je ziet veel meer he in vergelijking met de kortere. zit er bij beide reizen entreeprijzen inbegrepen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef Windigo het volgende:
Ik ben wel vaker tijdelijk iets geweestDaarvoor ga ik oa in therapie
Je bent dus niet in de war
Zij is dus wat in de war.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht dat je een vegetarier was? Of ben ik nu in de war?
Bami met cordon bleu? Ieuw. Kaas en bami, ik zie de combi nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben een verschrikkelijke biefstukbakker. ik denk dat ik voor cordon bleu ga, met bami?
Nja, is wel goed voor mijn eigen perspectief hoor.. Maar idd, niet iedereen is het zelfde. Met het werk wat ik nu heb red ik het niet fulltime.. Ga na de vakantie 3 weken zwangerschapsverlof van mijn duo opvangen en sta dan dus fulltime voor de klas. Maar als dat meer dan 3-4 weken was geweest had ik dat dus niet gedaan..quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze hardwerkende ex-fulltimer had 31 dagenNu nog maar 27 dagen
Maar niet iedereen is hetzelfde, Sun
Niet gelijk zo denken
Hebben ze een hip woord voor: Identiteitscrisisquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Zij is dus wat in de war.
Vandaar.
De therapie![]()
Windigo
Ach welnee! Fulltime werken is in ons geval een keuze, hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerEr is een goede reden voor het part-time werken he..
![]()
Tijd voor een meet met onbeperkt spareribs en andere grote stukken vleeschquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker tijdelijk iets geweestDaarvoor ga ik oa in therapie
Je bent dus niet in de war
3 weken fulltime lijkt me tropenweken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, is wel goed voor mijn eigen perspectief hoor.. Maar idd, niet iedereen is het zelfde. Met het werk wat ik nu heb red ik het niet fulltime.. Ga na de vakantie 3 weken zwangerschapsverlof van mijn duo opvangen en sta dan dus fulltime voor de klas. Maar als dat meer dan 3-4 weken was geweest had ik dat dus niet gedaan..
Blauw van de sangria (De Sjonnies)quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een fles wijn, een kopje sinaasappelsap, en een paar scheuten wodka en rum, en een flinke scheut spa citroen (of gewoon bruiswater). Beetje proeven, beetje bijgieten... Lekker
Het risico is dat je zoveel maakt door het steeds bij te mengen, dat je tot zondagmiddag een delirium tremens te pakken hebt
Klinkt best lekker ditquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik benijd je wel een beetjezo'n lange zomervakantie heb ik niet. Heerlijk lijkt me dat, beetje rondlummelen, uitgebreid koken, boekje lezen....
Ik kom pas als je brownies hebtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt best lekker ditDat uitgebreid koken ga ik ook proberen te doen
allemaal lekkere dingen uit de kookboeken halen. Krijg een paar keer eters over de vloer
OMG, en we zuipen altijd al teveel als deze vrienden er zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
wat een goed ideequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijd voor een meet met onbeperkt spareribs en andere grote stukken vleesch![]()
.
kaas kan overal bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bami met cordon bleu? Ieuw. Kaas en bami, ik zie de combi nietDoe er dan n kipfiletje bij ofzo?
oh ik dacht een groepsreis vanwege die 4-gangen dinersquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, geen entreeprijzen.
Entreeprijzen, waarvoor![]()
Het is een individuele rondreis met waar je slaapt eet je. Denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik dacht een groepsreis vanwege die 4-gangen dinersmaar er wordt iedere keer voor 2 gereserveerd dus?
Het is zooooo spannend, collega en ik zitten in spanning likkebaardend op die site te wachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef golfer het volgende:
Ik heb de knaap van het reisbureau even een beetje onder druk gezet om wat aan de prijs van die 10-daagse te gaan doen. Ben benieuwd of er nog iets vanaf kan.
Dat is bij die kortere reis inderdaad het geval. Maar die gaat het toch niet worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik dacht een groepsreis vanwege die 4-gangen dinersmaar er wordt iedere keer voor 2 gereserveerd dus?
Zeg maar wanneer, dan bak ik browniesquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef golfer het volgende:
Ik heb de knaap van het reisbureau even een beetje onder druk gezet om wat aan de prijs van die 10-daagse te gaan doen.
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is bij die kortere reis inderdaad het geval. Maar die gaat het toch niet worden.
We gaan toch voor de 10-daagse en dan zelf uitzoeken waar we gaan eten.
Oud-Chinees gerecht: gestampte Mie met andijvie en spekjes en jusquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:30 schreef Laydina het volgende:
Mensen nog ideeen wat ik voor eten kan maken als mie mijn hoofdingredient is?
Groente + vleesch in de wok en saus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:30 schreef Laydina het volgende:
aaaahquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oud-Chinees gerecht: gestampte Mie met andijvie en spekjes en jus
mie als in bami of mihoen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:30 schreef Laydina het volgende:
Mie als in noodles of als in Chinese eiermie?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:30 schreef Laydina het volgende:
Mie als in bami van honig of knorr of hoe dat merk ook heetquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Mie als in noodles of als in Chinese eiermie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |