Ik heb er ook gigantisch last van op dit moment.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef crazy987 het volgende:
pfoe druk bezig heir op het werk maar geen zin
x3quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb er ook gigantisch last van op dit moment.
gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb er ook gigantisch last van op dit moment.
haha, ik ben nog steeds bezig met dezelfde zooi als vanochtendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
x3
alles wat mis kan gaan gaat mis hier. Voordeel is wel dat de tijd eventjes vliegt
Fokken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:12 schreef crazy987 het volgende:
haha, ik ben nog steeds bezig met dezelfde zooi als vanochtend
Drugs?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:12 schreef crazy987 het volgende:
haha, ik ben nog steeds bezig met dezelfde zooi als vanochtend
Dat wist ik al...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hehe, sure.
M'n koffie heb ik gewoon zwart
quote:Op 02-06-2010 21:12 schreef tha_rizzo
[..]
Gewone koffie. Zwart.
Dus niet decaf, of mocochococoffee.
Italian Coffee mag trouwens wel![]()
ook, en druk bezig met programmerenquote:
nee daar doe ik niet aanquote:
Maar daarna weekend?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
Grootste probleem is zojuist getackled, en tot mijn verbazing is het al 3 uur![]()
alleen nu heb ik geen zin meer en zal je ziend at de volgende 2 uur tergend langzaam gaan
zelf werk creerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
Grootste probleem is zojuist getackled, en tot mijn verbazing is het al 3 uur![]()
alleen nu heb ik geen zin meer en zal je ziend at de volgende 2 uur tergend langzaam gaan
Om werk voor mezelf te creeëren. Genoeg te doen hoor, veel te veel zelfs. Maar het is hier weer eens benauwd en ik heb juist teveel zin in het weekendquote:
Aha, ik kon het me al bijna niet voorstellen...maar toen ik het las zag ik al vervelende familie feestjes ,met oma en tante rond de tafel, voor me...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Om werk voor mezelf te creeëren. Genoeg te doen hoor, veel te veel zelfs. Maar het is hier weer eens benauwd en ik heb juist teveel zin in het weekend
haha oke dan moet je het niet doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Om werk voor mezelf te creeëren. Genoeg te doen hoor, veel te veel zelfs. Maar het is hier weer eens benauwd en ik heb juist teveel zin in het weekend
Is helemaal niet raar hoor om dat zo af en toe eens te willen! Ook lekker doen zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik heb zin om een avondje thuis te zijn en niks te doen, behalve een filmpje kijken, of een beetje gamen op de tv. Heb heel de week al visite gehad die naar de katjes kwamen kijken, verder ook nog druk op het werk, vanavond moet ik zelf weer naar een maat van me, wekelijkse vrijdagavondbiertjes drinken. Zal blij zijn als ik volgende week weer 's avonds lekker rustig thuis m'n ding kan doen.
Is dat te jaren 90?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Is helemaal niet raar hoor om dat zo af en toe eens te willen! Ook lekker doen zou ik zeggen!
Maar voortaan niet meer zeggen "thuis m'n ding kan doen" Dat kan echt niet he!
Thanx voor het me weer oud laten voelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Nee die uitspraak kon ook niet in de jaren 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |