circa 3-4-5-6-7-8-9-10 keer per maand laten me financien het toe(hangt van de kosten af, en duur enzo)quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef TjeerdHoltrop het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd naar hoevaak jullie sex hebben, of voor degenen die nog geen vriendin hebben of aan sex doen hoe vaak ze zichzelf verwennen per week.
Jij wel hè.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef breedboy het volgende:
als het uit komt heb ik 35 keer per week sex
5-6 keer per dag fappen? the fuckquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:37 schreef El_Matador het volgende:
Masturberen met/zonder vriendin maakt weinig verschil: gemiddeld 5-6 keer per dag.
Seks: wisselt; soms 2 weken niks, soms 25 keer in een weekend.
Ik geniet ervan en doe er niemand kwaad mee, waarom zou ik het laten?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
5-6 keer per dag fappen? the fuck
En dan die hoer een schuldgevoel aanpraten. Dat doet ie anders nooit! Maar ja, normaal heb ik ook seks met knappe vrouwen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef japanserodeleger het volgende:
Weet je wat leuk is, je 5 keer achter elkaar aftrekken en dan naar een hoer gaan.
It's in the name.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef o.us het volgende:
Elke dag minimaal een keertje wel.
wat heb je daar nou weer aan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan die hoer een schuldgevoel aanpraten. Dat doet ie anders nooit! Maar ja, normaal heb ik ook seks met knappe vrouwen.
en zeggen dat ze d'r vak niet verstaat. HAHAHAHAHAHAHAHFDSFDSFDFSXDXDXDXDXDXDXDXDXDX!!!#quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef japanserodeleger het volgende:
Weet je wat leuk is, je 5 keer achter elkaar aftrekken en dan naar een hoer gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |