Wat een verschrikkelijk filmpje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-appelsap-5801
JVT komt ook voorbij
Oke man, sorry.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach, dan luister je toch niet?
Was er zelf niet bij, maar hier is wel een video waarin B.R.U.C.E. verschijnt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand Kapitein Yayo gezien in Utrecht bij Rauw gister? B.R.U.C.E.
Kon er helaas niet heen..
Euh.. huh? Ik zag hem wel in de Melkweg.. daar was namelijk ook Rauw, maar dan op vrijdag!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand Kapitein Yayo gezien in Utrecht bij Rauw gister? B.R.U.C.E.
Kon er helaas niet heen..
Roken is nog steeds hip, toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:40 schreef Ticker het volgende:
Iedereen komt met kind tegenwoordig!!
Je moet hem sowieso niet daar hebben, zo word je niet zwanger!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:29 schreef One_conundrum het volgende:
Dat einde ook trouwens.
Marlboro, ja? Lucky Strike, nee? Haal die pik even uit je mond, ik versta je niet...
Overlappend, al heeft LeLe wel een eigen topic.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef Japsnars het volgende:
Oh, dit is geen topic over de JVT maar over Willie, Yayo en Vjeze in het algemeen?
Sowieso moet die daar niet in als je een kind wil...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:29 schreef One_conundrum het volgende:
Dat einde ook trouwens.
Marlboro, ja? Lucky Strike, nee? Haal die pik even uit je mond, ik versta je niet...
quote:
10 Septemberquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:12 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Album van Seymour Bits zou toch rond deze tijd uitkomen? Iemand nieuws? Lijkt me best vet, Willie gaat ook in het engels rappen daarop.
In de US kan je hem al online kopen. In Europa nog nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:01 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Seymour Bits album is verzet naar 17 september...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |