abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:45:19 #26
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_84100937
Volgens mij is dat hem inderdaad. Legendarisch interview.

[ Bericht 16% gewijzigd door krioro op 16-07-2010 06:29:07 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_84101064
Ik heb 'm nog wel, maar als ik upload krijg ik weer PM van modjes die zeggen dat ik daarvoor gebanned kan worden
graag verwijderen
pi_84101942
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 06:53 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Ik heb trouwens de officiële registratie van het volledige Pinkpop-concert. Echt heel tof!
Boh, die wil ik!
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:32 schreef fyah het volgende:
Veeman Janssen EP over 3 dagen! Je kan nu al pre-orderen en voorbeluisteren in de itunes store: http://itunes.apple.com/n(...)woodmill/id380800310

[ afbeelding ]
Dit wordt gaaf, bedankt voor de tip.

edit: Het lijn5 interview zou ik ook graag willen hebben. Is dat nog ergens te vinden?

[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 16-07-2010 06:29:55 ]
celebrate your money
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:18:43 #29
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_84102130
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef fyah het volgende:
Ik heb 'm nog wel, maar als ik upload krijg ik weer PM van modjes die zeggen dat ik daarvoor gebanned kan worden
-nope-

[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 16-07-2010 06:32:49 ]
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:46:34 #30
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_84103325
3voor12xl was een programma van o.a. Kees de Koning. Kees de Koning is nu de baas van de JVT's platenlabel. Het lijkt me sterk dat er problemen van komen. Maar ja, als de modjes moeilijk gaan doen dan upload ik hem dan maar niet. Ik hen nu even geen zin in gezeur.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_84120616
Goede OP. Een paar van die projecten kende ik nog niet, eens een keer checken.
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef fyah het volgende:
Ik heb 'm nog wel, maar als ik upload krijg ik weer PM van modjes die zeggen dat ik daarvoor gebanned kan worden
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef VeX- het volgende:
3voor12xl was een programma van o.a. Kees de Koning. Kees de Koning is nu de baas van de JVT's platenlabel. Het lijkt me sterk dat er problemen van komen. Maar ja, als de modjes moeilijk gaan doen dan upload ik hem dan maar niet. Ik hen nu even geen zin in gezeur.


Directe downloadlinks op het forum zijn niet toegestaan. Datzelfde geldt voor het bespreken van niet-officiële manieren om te downloaden. Zo luidt de FOK! policy nu eenmaal.

Als tracks/video's/interviews door een platenlabel/artiest/radio- of tv-station aangeboden worden zijn ze vast ergens te vinden, als downloads of streams op officiële sites, of op youtube of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 16-07-2010 16:33:45 ]
full stops and exclamation marks
pi_84135650
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef Slickk het volgende:

[..]

Put Your Freeze On kon je al gratis downloaden van hun website (http://www.instant-replay.com/2010/06/veemanjanssen-freeze-on.html , wel grappig, Faberyayo had een shirt met instant replay erop aan tijdens hun optreden bij Rock Werchter ) en een andere track stond in het Techno gedeelte van 22tracks.com ...

Ben benieuwd !
Het klopt dat yayo regelmatig een instant replay shirt draagt, er is ook een foto van Joost van Bellen met zo'n shirt.


Jusbgood staat overigens al heel lang op de myspace van Rimer, daar heet ie 'veeman janssen'.
celebrate your money
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:55:28 #33
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_84135854
'Jusbgood' was inderdaad de track die op 22tracks stond. Dat nummer heeft nu de titel 'Diana Voss' gekregen en staat ook op het album van Veeman Janssen Andere titel, geen idee waarom.
pi_84136844
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 06:47 schreef krioro het volgende:
Goede OP. Een paar van die projecten kende ik nog niet, eens een keer checken.
[..]


[..]



Directe downloadlinks op het forum zijn niet toegestaan. Datzelfde geldt voor het bespreken van niet-officiële manieren om te downloaden. Zo luidt de FOK! policy nu eenmaal.

Als tracks/video's/interviews door een platenlabel/artiest/radio- of tv-station of aangeboden worden zijn ze vast ergens te vinden, als downloads of streams op officiële sites, of op youtube of zo.
ok Thanks voor de duidelijke PM trouwens!
graag verwijderen
pi_84197481
Wiwa is samen met Arjuna (AKA the Junkies) actief bezig op muzikaal gebied. Dat komt in dit filmpje naar voren:


Een track uit deze mix van Arjuna bevat volgens mij de stem van wiwa.

[ Bericht 8% gewijzigd door krioro op 18-07-2010 18:22:21 (soundcloud ja, mediafire nee) ]
celebrate your money
  zondag 18 juli 2010 @ 23:13:43 #36
298538 Barrie-Banketbakker
Ik kom je banket bakken.
pi_84215905
Klopt vanaf circa een uur is het WiWa en het klinkt zeer dope!
pi_84238195
Faberyayo komt met eerste solo mixtape
DJVT rapper is klaar met Het Grote Gedoe

Op 31 juli presenteert Faberyayo (De Jeugd van Tegenwoordig, Le Le ) in de Amsterdamse Bitterzoet zijn eerste solo mixtape. Op Het Grote Gedoe geeft hij een inkijkje in het opwindende maar soms ook vermoeiende leven van een Nederlandse hiphop-playboy.

Pepijn 'Faberyayo' Lanen wilde zelf vooral graag een mixtape omdat hij altijd al zijn eigen mixtape hoesje wilde. "Met aan de ene kant de hoofden van Biggie en Tupac en aan de andere Lange Frans en Brainpower." In eerste instantie wilde hij met Nederlandse mc's rappen op Amerikaanse beats, maar dat duurde allemaal te lang. "Op een gegeven moment had ik thuis ook een microfoon. Toen dacht ik: gewoon beginnen, we zien wel waar het schip strandt."

Uiteindelijk is het vooral Faberyayo zelf die aan het woord is op de ruim een uur durende collectie. Vieze Fur (Sexy Boy - op de beat van Air), Willem van The Opposites (Miss Piggy), Sef en Spacekees (de Skileraarbruin-trilogie) en Lil Vic Creze (die de tape ook mixte) zijn ook te horen. De produkties zijn onder meer van Tom Trago, Willie Wartaal, Benny Sings, Rimer London en Piet Parra.

Het Grote Gedoe gaat over het leven. "Het is toch één grote aaneenschakeling van vermoeidende momenten bij elkaar. Met een aantal aanverwante randzaken die best leuk zijn." Na alle pillen, drank en oesters is het soms ook tijd om met de gordijnen dicht een boekje lezen van William Gibson of zijn held Brett Easton Ellis. Dan viert einzelganger Yayo met zijn zonnebril op in bed een feestje in zijn eentje, loopt hij de solonaise met een flesje rood in zijn hand. En als het echt te veel wordt heeft hij last van enge dromen waarin graaf slechtganula op zijn pad komt. Yayo's lever gaat op Het Grote Gedoe zelfs twee weken op vakantie zonder hem, naar Marbella. “Bijna in ieder nummer zit wel een referentie naar dat ik in mijn eentje aan het drinken ben, of een zonnebril op heb. Dat is wel een beetje het onderliggende thema.” Slecht gaan is niet altijd leuk. "Soms sta je in de Bitterzoet ineens spontaan bovenop de dj booth de mensen te commanderen en op andere momenten heb je niet eens zin om de deur uit te gaan."

De tape wordt gehost door Mo Manager, die vooral veel in het Marokkaans loopt te schreeuwen. "Ik heb me laten vertellen dat één van de teksten een Marokkaans rijmpje is dat neerkomt op: hee vleespet, je hebt je moeder verkocht om een pakje sigaretten van te halen." Eén van de absolute zomerhits van de tape is Papa (Wil Lekker In Een Puber Glijen), over een vader die last heeft van onverklaarbare sexuele gevoelens. "Ik denk dat dit nummer zo op Kinderen voor Kinderen deel 69 zou kunnen."

Producer Bas Bron werkt ondertussen aan de afronding van het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig, iets waar Faberyayo nog niet te veel over kwijt wil. In oktober moet de plaat gaan verschijnen. Tijdens het afgelopen Werchter optreden deed Faberyayo met De Jeugd alvast twee tracks van het nieuwe album, Sexy Beesten en Get Spanish. "Get Spanish was eerst een duistere uptempo banger met hele gekke teksten in het Spaans, dat heeft Bas nu een zomerse makeover gegeven. Er komen zelfs toeters op.” Tijdens Appelsap, op 1 augustus in het Amsterdamse Oosterpark, zal DJVT nog een preview geven van de nieuwe plaat.

Het Grote Gedoe is voorlopig nog geen voorloper van een solo-album. "Ik heb wel de intentie om dat ooit te doen, maar ik wilde dit heel graag snel uitbrengen zonder officiële papieren en allerlei afspraken. Ik zit al in dat hele traject van wachten en uitstellen met Le Le en De Jeugd." Voor openingstrack Uniform, een Tom Trago produktie, is inmiddels wel een clip geschoten. Die is vooral bedoeld als promo voor het releasefeestje op 31 juli in Bitterzoet. De tape is dan ook te downloaden bij patta.nl en en is op de avond zelf in beperkte fysieke oplage verkrijgbaar.

Bron
pi_84238564
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef booo het volgende:
Faberyayo komt met eerste solo mixtape
DJVT rapper is klaar met Het Grote Gedoe

[...]
Vet hoor
celebrate your money
pi_84239385
quote:
Pepijn 'Faberyayo' Lanen wilde zelf vooral graag een mixtape omdat hij altijd al zijn eigen mixtape hoesje wilde. "Met aan de ene kant de hoofden van Biggie en Tupac en aan de andere Lange Frans en Brainpower.
Als vanouds

Tx Bo
graag verwijderen
  maandag 19 juli 2010 @ 16:49:40 #40
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_84239527
Ik ben benieuwd. Faberyayo vind ik het meest interessante lid van de JVT.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_84240629
Ik ben benieuwd. Ik vind het hilarisch en veelbelovend klinken
  maandag 19 juli 2010 @ 17:45:35 #42
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_84241997
quote:
Eén van de absolute zomerhits van de tape is Papa (Wil Lekker In Een Puber Glijen), over een vader die last heeft van onverklaarbare sexuele gevoelens. "Ik denk dat dit nummer zo op Kinderen voor Kinderen deel 69 zou kunnen."
pi_84244298
De cover is ook best vet.

graag verwijderen
pi_84247450
5Beers For The Woodmill van VeemanJanssen bevat erg goede tracks trouwens. Echt verschrikkelijk vet.
celebrate your money
pi_84288523
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 06:36 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Eigenlijk hebben we alleen nog even een goede titel nodig want dat staat wel tof, of niet?
Nee
pi_84288694
www.appelsap.net

Iemand enig idee waar je die shirts kan krijgen?
pi_84289205
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
www.appelsap.net

Iemand enig idee waar je die shirts kan krijgen?
freshcotton ga je ook? ik ben er
graag verwijderen
pi_84289276
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef leRomein het volgende:
5Beers For The Woodmill van VeemanJanssen bevat erg goede tracks trouwens. Echt verschrikkelijk vet.
yep alleen jammer dat de andere magnetron releases zo laat op het "drukke" 2010 komen. Alles in 1X. Beetje stom gepland.
graag verwijderen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:18:14 #49
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_84290802
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
www.appelsap.net

Iemand enig idee waar je die shirts kan krijgen?
Hoop dat ik dan weer thuis ben van vakantie
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_84292320
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef fyah het volgende:

[..]

freshcotton ga je ook? ik ben er
Absoluut. Ben er sowieso bij!

Link op de site? Ik kan ze echt niet vinden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')