abonnement Unibet Coolblue
pi_84841748
Francis, ik begrijp je situatie en ik weet dat je last hebt (gehad) van depressieve klachten. Heb ik zelf ook gehad en mijn ouders waren ook dusdanig dominant dat ik niet de ruimte had normaal te ontwikkelen, al is het op een andere manier dan bij jou. Zelfs de discussie en jouw gedrag, waatbij je geen vrrantwoordelijk heid neemt voor je eigen leven, herken ik. Ook ik dacjt vroeger dat oorzaken buiten mezelf lahen, maar dat is dus niet zo. Er vrandert pas iets aan je situatie, als je zelf de situatie verandert.

Depressies gaan ook niet banzelf over, maar juist door dingen te doen die zorgen voor de aanmaak van 'goede stofjes' en dingen die buiten je routine liggen en dus je uit de negatieve spiraal halen. Kortom, probeer nieuwe dingen te doen, eet gezond, beweeg voldoende, zoek sociaal contact en zorg voor voldoende slaap en zonlicht.

Verder heb je het nooit over concrete dingen die je doet. Zelfs nu ik en Cassandra concrete dingen noemen en vragen, reageer je niet. Maak nu eens concreet wat je wilt, en dan bedoel ik niet alleen grote dingen, en wat je onderneemt om beter te worden. Als je dat doet kunnen mensen hier ook gerichtrr tips geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')