Netjes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef DemonRage het volgende:
* Klik hier voor mijn foto's uit Eindhoven *
Gaaf.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef DemonRage het volgende:
* Klik hier voor mijn foto's uit Eindhoven *
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef UncleFunk het volgende:
Mooie foto's. Jammer dat het in Den Haag gewoon bleef bij een normale donkere lucht. Wel veel neerslag trouwens.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef miss_bleu het volgende:
Eindhoven van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...wordt het oosten van Nederland...quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef j95 het volgende:
De laatste dagen wordt Nederland geteisterd door noodweer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:11 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
...wordt het oosten van Nederland...
Hier in het westen alleen buitjes gehad.
Wat een ontzettende mooie lucht en kleuren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Aelse het volgende:
Ik zal er hier ook alvast een plaatsen, de rest komt nog. Ik moet ze nog verkleinen en uitsorteren.
Dit is er een gemaakt met mijn gsm, bij een vriend hier in Elsloo achterom in de tuin:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog een aantal uit die reeks, die zal ik uiterlijk morgen ook hier plaatsen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mooie lucht en kleuren.
( Welke telefoon is deze foto mee genomen? )
Prachtige foto! Net als de rest trouwensquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef -CRASH- het volgende:
Later meer als ik thuis ben
[ afbeelding ]
Nette camera zit er inquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef Aelse het volgende:
[..]
Ik heb er nog een aantal uit die reeks, die zal ik uiterlijk morgen ook hier plaatsen.
De telefoon is een HTC Touch HD met aangepaste firmware. Voor zover ik weet is het stukje firmware dat de camera stuurt niet aangepast, er zijn alleen wat extra opties unlocked, die ik trouwens voor deze foto niet heb gebruikt.
Wowquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef -CRASH- het volgende:
Later meer als ik thuis ben
[ afbeelding ]
Venlo...quote:
Meesterlijke foto!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef Frutsel het volgende:
Omgeving Essen (Duitsland) vanavond:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef edraket31 het volgende:
Filmpje vanuit Dld waarbij een stel populieren mee willen doen aan Domino Day:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1sA1UzaXPH4&hl=nl_NL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/1sA1UzaXPH4&hl=nl_NL&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef edraket31 het volgende:
Filmpje vanuit Dld waarbij een stel populieren mee willen doen aan Domino Day:
Edit: dat "embedden v/e vide"o wil nog niet echt lukken. Hierbij dan maar de link
nee omdat al die plaatjes-hosts worden geblocktquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:09 schreef Impry het volgende:
Misschien omdat er foto's van 2,5 MB per stuk gepost worden.
arme boomquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
Bij ons thuis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het water kwam met bakken tegelijkertijd binnen in de serre. De ruiten zijn wel nog heel maar het frame is scheef ofzo. En boven in de slaapkamer kwam het water door het dak heen. Geen idee wat hier de schade is. De boom hangt er nog steeds op. Die moet vandaag worden weggehaald.
quote:
Teringquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef Norbert704 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recreatiepark de Waarbeek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |