Nou ja gemiddeld misschienquote:Op donderdag 15 juli 2010 @ 15:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Of niet. Vrouwen kunnen het gewoon overal op.
Dit syndroom is nog nooit bewezen d.m.v. empiri.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:34 schreef TjilpTjilp het volgende:
Mij is op de UvA ooit verteld dat het Oedipussyndroom (jongen wordt verliefd op zijn moeder, gaat zijn vader als zijn concurrent zien) ook voor meisjes geldt, en dat vrouwen dus in de basis allemaal biseksueel zijn![]()
Hier mijn wetenschappelijke standpunt in deze:quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:16 schreef Maisun- het volgende:
Beetje raar om te suggereren dat alle vrouwe van nature bi zijn. Oke dat vrouwenn er wat makkelijker over praten als ze bv een meid mooi vinden hoeft niet te betekenen dat ze mad kutje willen likken hoor.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef Redisformurder het volgende:
Dat alle vrouwen bi zijn zou ik niet willen stellen (helaas), ik denk wel dat ze eerder bi 'lijken' dan mannen. Vrouwen onderling zijn in de omgang meestal wat vrijer dan mannen. Ze raken elkaar meer aan, ze praten over de lichamen van andere vrouwen, borsten billen, wie er aantrekkelijk is, wie ze lekker vinden, en wie niet. De vrouwen met wie ik omga in ieder geval. Dergelijke gesprekken hoor ik mannen over andere mannen niet vaak voeren. En zoenen met een ander meisje, terwijl ze zeggen dit nooit te zullen doen, hoeft niet zoveel te betekenen. De stap van een gewone kus op de mond ter begroeting naar iets meer tong, voelt niet veel anders als je als meisje een ander meisje niet leuk vindt. Voor vrouwen die niks voor andere vrouwen voelen helemaal niet. Soms is het ook gewoon leuk om mannen het hoofd wat op hol te brengen, naar je hand te zetten. Macht enzo.
Ik ken in ieder geval wel genoeg vrouwen die alleen wat voelen voor een grote kloppende sloopkogel.
Dit zijn echt de ergste haha, snap best dat al die gasten het leuk vinden maar ik ga toch ook niet midden in tha club in mn poes roeren omdat mannen dat zo leuk vinden om naar te kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:21 schreef xBlossomx het volgende:.
Met een andere meid bekken op een feest om mannen geil te maken noem ik dus niet bi-curieus.
Ik bedoel maar. Daar heb ik zo een hekel aan. Vorige week nog probeerde een vriendin van me me op mijn bek te pakken: 'daar houd je toch van'. Terwijl ze het alleen wilde om een jongen geil te maken die ze aan het versieren was. Ik heb gewoon gezegd 'dat ik haar niet de moeite waard vond om te zoenen omdat ze niet echt aantrekkelijk is'. (Later wel wel mijn excuses aangeboden, maar op dat moment was ik gewoon geïrriteerd).quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:24 schreef Maisun- het volgende:
[..]
Dit zijn echt de ergste haha, snap best dat al die gasten het leuk vinden maar ik ga toch ook niet midden in tha club in mn poes roeren omdat mannen dat zo leuk vinden om naar te kijkenDit soort wijven noem ik gewoon aandachtsgeil ipv bisexueel.
Dan ben je gewoon niet-praktiserend bisexueelquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:16 schreef Maisun- het volgende:
Beetje raar om te suggereren dat alle vrouwe van nature bi zijn. Oke dat vrouwenn er wat makkelijker over praten als ze bv een meid mooi vinden hoeft niet te betekenen dat ze mad kutje willen likken hoor.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet-praktiserend bisexueel.
De mens in wezen is bisexueel. Dit geldt voor zowel voor mannen als vrouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:21 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.Ik ben zelf bi en heb 3 jaar een relatie met een meid gehad. Ik merkte al heel vroeg dat ik bi was overigens.
Zeker niet alle vrouwen zijn bi, sommige zijn hooguit bi-curieus. Met een andere meid bekken op een feest om mannen geil te maken noem ik dus niet bi-curieus. Als je echt bi bent kun je dezelfde gevoelens ontwikkelen voor een vrouw als voor een man.
@TS: Hoe kom je überhaupt bij dat alle vrouwen bi zijn?Het is algemeen bekend dat mensen rare dingen doen na het nuttigen van alcohol. Daar kun je dus sowieso je theorie niet op baseren lijkt mij.
Nee. Zie boven. Heterosexuele mannen worden niet opgewonden van andere mannen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:26 schreef NaughtyBuns het volgende:
De mens in wezen is bisexueel. Dit geldt voor zowel voor mannen als vrouwen.
De mens in wezen is bisexueel..dit onderzoek is uitgevoerd onder volwassenen wiens denkbeelden al zijn gevormd door opvoeding en de maatschappij. Als je de rest had gelezen had je mijn punt wel begrepen. In ander wereld waar homoseksuele mannen niet eeuwenlang voor evil worden uitgemaakt zou t resultaat van t onderzoek heel anders zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. Zie boven. Heterosexuele mannen worden niet opgewonden van andere mannen.
Paul de leeuw? Gordon? Wat een gigantische lekkere mannen zijn dat zeg! Zwaar gespierd, mooie sixpack. Oh oh wat lekker. Juistquote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:26 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
De mens in wezen is bisexueel. Dit geldt voor zowel voor mannen als vrouwen.
Ik ben zelf bisexueel, val misschien wel meer op vrouwen dan mannen, maar heel veel vrouwen zijn echt niet bi. Ik ken zat meiden die echt NOOIT seks met een vrouw zouden kunnen hebben. Vrouwen die er niet aan moeten denken om te beffen.
De maatschappij maakt het gewoon makkelijker voor vrouwen om te experimenteren, het is minder erg om lesbisch te zijn dan als man homosexueel te zijn. Kijk naar religie bijvoorbeeld, er wordt alleen gepraat over mannen die op mannen vallen en sodomie en hoe evil dat wel niet is. Nergens wordt lesbianism besproken en negatief belicht. Hoe zijn het zijn als de situatie andersom zou zijn geweest..denk daar maar eens aan. Denk dat de mannenliefde dan meer geaccepteerd zou zijn.
Er wordt hier vaak gezegd ja vrouwen zijn nu eenmaal mooier dan mannen. Tja daar ben ik het, als bivrouw nota bene,niet mee eens..een mannen lichaam in goede shape is ontzettend geil. Een gespierd lichaam is geweldig om te zien..brede schouders, goed ontwikkelde biceps en triceps, een sixpack, een gestroomlijnde rug, mooie gespierde benen. Ik begrijp wel waarom je als man op man zou kunnen vallen. Ik ga naar veel gayparties (all my friends are gay) en dan zie ik de mannen en dan denk ik 'daaaaamn is this heaven'..de mooiste mannen die ik heb gezien zijn allemaal gay.
Heteromannen..pffff..tja..drama hahaha. Note to straight men: ook vrouwen zijn VISUEEL ingesteld..doe wat aan je lichaam! En uiterlijke verzorging in t algemeen. Maar ja dit is ook de schuld van vele vrouwen die het gewoon niet uitmaakt als hun vriendje/man zich laat verslonzen. Kijk maar eens naar de swingerswereld..vaak is de vrouw veel mooier. Ik heb zoveel mooie vrouwen moeten afwijzen omdat hun vriendje/man gewoon niet aantrekkelijk is. En mannen willen meestal altijd mee doen ..dus never mind dan hahaha.
Maar goed niet alle vrouwen zijn bi, alleen is het voor vrouwen maatschappelijk gezien (eeuwenlang) makkelijker om met deze gevoelens te experimenteren. Check op het internet hoeveel mannen wel niet zoeken naar andere mannen om hun eerste homosexuele ervaring op te doen. Het is er alleen gebeurt dit niet in t openbaarheid omdat de maatschappij nog steeds een negatieve kijk heeft op homo's.
Wetenschappelijk bewijs? Dit is nu zoiets als: de wereld spreekt me tegen maar toch heb ik gelijk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
De mens in wezen is bisexueel..
Ongetwijfeld speelt cultuur mee in het versterken van bepaalde gevoelens. Maar bedoel je hiermee te zeggen dat homo's ook gevormd worden, ookal leven ze in dezelfde cultuur als hetero's? Dat onze biologische reacties (want het zijn niet alleen de aangegeven preferenties die gemeten worden, maar ook de fysische reactie die je lichaam heeft op beelden) een product zijn van onze opvoeding?quote:dit onderzoek is uitgevoerd onder volwassenen wiens denkbeelden al zijn gevormd door opvoeding en de maatschappij. Als je de rest had gelezen had je mijn punt wel begrepen. In ander wereld waar homoseksuele mannen niet eeuwenlang voor evil worden uitgemaakt zou t resultaat van t onderzoek heel anders zijn.
Ik denk dat de mens voornamelijk door cultuur gevormd wordt, maar zoiets als geaardheid heeft ook met biologische reacties te maken en vindt zijn oorsprong daardoor al in de genen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewijs? Dit is nu zoiets als: de wereld spreekt me tegen maar toch heb ik gelijk!
[..]
Ongetwijfeld speelt cultuur mee in het versterken van bepaalde gevoelens. Maar bedoel je hiermee te zeggen dat homo's ook gevormd worden, ookal leven ze in dezelfde cultuur als hetero's? Dat onze biologische reacties (want het zijn niet alleen de aangegeven preferenties die gemeten worden, maar ook de fysische reactie die je lichaam heeft op beelden) een product zijn van onze opvoeding?
Ik denk zelf dat je dus niet dezelfde termen voor mannen en vrouwen kunt gebruiken. Een heteroseksuele man zal nooit graag naar mannen kijken (hooguit in termen van de hoeveelheid spieren die ze ontwikkeld hebben, als uiting van de maakbare man), verliefd worden op een man, etc. Heteroseksuele mannen worden niet opgewonden van mannen, heteroseksuele vrouwen wel van vrouwen. (en zelfs lesbische vrouwen van mannen)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Definieer biseksueel, want niet iedereen is het over die definitie eens.
Ik vind vrouwen mooi, maar ik heb totaal geen behoefte aan seks met een vrouw. Het lijkt me zelfs saai, alsof er dan iets 'mist'. Niet dat ik ervan zou walgen seks te hebben met een vrouw, dat niet. En ik kijk ook graag naar vrouwen, alleen niets meer dan dat. Ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw, maar dat was een heel jongensachtig meisje. En ik kan me nog altijd niet voorstellen een relatie met een vrouw te beginnen, totaal niet. Men for me.![]()
Ik denk niet dat dit mij bi maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |