tja....tis dat ik niet kan gaan maart heb het er wel voor over dat geldquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:02 schreef Arn0 het volgende:
Tickets voor de show vannacht zijn dus 100 euro. Jammer.
Hmm ja, ik misschien ook wel maar heb toch geen vervoer. Ach, volgende keer beter..quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
tja....tis dat ik niet kan gaan maart heb het er wel voor over dat geld
WTF!?????? Heeft Prince in Thialf gestaan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:05 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dat concert ben ik ook geweest,was in 1988 de volgende dag weer gegaan en in augustus van dat jaar gaf hij nog een concert om het regenconcert te doen vergeten in Thialf.
Ik kan me nog zo goed herinneren dat Prince boven op zijn piano in de regen nothing compares tor you zong....geweldig!!!
Ja dat was een mooie locatie! Goed conceet ook,hen er opnames van die helaas niet van erg goede kwaliteit isquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
WTF!?????? Heeft Prince in Thialf gestaan?![]()
![]()
![]()
omg waarom doetie niet weer?? Hoe episch zou dat zijn
Ik ben ook bij die beide concerten geweest, die waren echt tof jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:05 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dat concert ben ik ook geweest,was in 1988 de volgende dag weer gegaan en in augustus van dat jaar gaf hij nog een concert om het regenconcert te doen vergeten in Thialf.
Ik kan me nog zo goed herinneren dat Prince boven op zijn piano in de regen nothing compares tor you zong....geweldig!!!
Ik was toen 17 en mijn toenmalige vriendje was 19 en had een auto dus wij zijn gewoon weer naar Harderwijk gereden en de volgende dag terug terwijl we daar geen kaarten voor hadden maar voor veel geld toch weer naar binnen zijn gekomen...mooie tijd was dat..quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook bij die beide concerten geweest, die waren echt tof ja![]()
Ik was 15 en mn zusje 13 en we sliepen in een of ander vreselijk cheap ass hotel in R'dam, en we moesten de dag erna weer in onze natte kleren de Kuip in, maar het was het waard
Je moet op livenation kijken en niet bij doorverkopers!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Hoe duur waren jullie kaartjes voor de show in Arnhem?
Ben een beetje aan het kijken, en volgens mij moet ik toch wel denken aan +/- 240 euro voor twee kaartjes, klopt dat?
170 ong. Ticketprijzen staan gewoon op livenation en ticketservice.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Hoe duur waren jullie kaartjes voor de show in Arnhem?
Ben een beetje aan het kijken, en volgens mij moet ik toch wel denken aan +/- 240 euro voor twee kaartjes, klopt dat?
Yep.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Was toch Nude tour in 1990 ipv Lovesexy 1988?
Paar liedjes? Minuutje of 80/85.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
OH MY GOD !! heb gewoon 2 tribunekaarten bemachtigd . het gaat dus gebeuren ,na zoveel jaar ( toen gecancelled na een paar liedjes vanwege de regen ,in het Feyenoordstadion ) de REVANGE ...![]()
![]()
jaaaa mijn fout!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Was toch Nude tour in 1990 ipv Lovesexy 1988?
Dat concert bedoel ik dus!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Paar liedjes? Minuutje of 80/85.
DAT Intro . .
The Future . .
1999 . .
Housequake Sexy Dancer .
Kiss Let's Jam It (Rosie Gaines)
Purple Rain . .
Take Me With U . .
Alphabet St. It Takes Two incl. The Latest Fashion rap .
The Question Of U incl. 'Electric Man' lines .
Controversy . .
Ain't No Way . Rosie Gaines lead vox
Nothing Compares 2 U . .
Batdance . .
Partyman . .
--------------------------------------------------------------------------------
Baby I'm A Star
Bron: http://www.princevault.com
Reken op zoiets:quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:29 schreef thedeedster het volgende:
Tickets binnen!
Nu maar hopen dat het niet precies hetzelfde concert is als deze zomer in Belgie. Niet dat het slecht was, maar de man heeft zo'n repertoire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Days-Of-Wild op 07-11-2010 11:32:38 ]http://days-of-wild.nl - Prince: Live and Boots
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
Fuck! Daar had ik heen gewild/gekundquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef AnnaStesia het volgende:
Prince speelt VANACHT in Brussel....
Viage, Anspachlaan 30
Tis dat ik verdorie 4 kinderen thuis heb(en nachtblind ben en dus niet zo'n eind durf te rijden) anders was ik nu op weg geweest!![]()
John Blackwell is er wel bij ipv CCquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als ie die kerel met die mondharmonica maar lekker thuis laat idd.
quote:Op zondag 7 november 2010 09:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Fuck! Daar had ik heen gewild/gekund
Bedankt voor de moeite, maar zou je het de volgende keer aub. in spoiler tags willen plaatsen?quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
Ah mens, zeik niet zo.
Sowieso is elk concert anders, er zitten een paar nummers standaard in maar voor de rest varieert het en als je niet wil weten wat er op een concert gespeeld wordt moet je natuurlijk ook niet in het topic gaan kijken waar over z'n concerten gesproken wordt.
Negatief voor mijn beleving..
Zeg je dat trouwens ook gewoon in het dagelijks leven? Ja, ik was shoppen in de stad maar het regende en dat was toch negatief voor mijn beleving..
Waar heb je het over?quote:Op zondag 7 november 2010 11:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
![]()
Was zeker weer laat geworden gisteren?
Zeur dan ook niet zo.quote:Was het niet voor mij, dan was het wel voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |