Maandag!quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga vandaag gewoon nog even zoeken naar kaartjes voor as dinsdag in Antwerpen. Als er mensen zijn die over hebben, PM me gerust
Wil je zitten dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg de hik; er zijn nog gewoon zitplaatsen beschikbaar voor as maandag.
http://www.teleticketserv(...)0_11_08/20_30/prince
Belachelijk die transactiekosten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
76 euro nog wat plus 10 euro transactiekosten.
Ik zal wel moeten als ik geen veldkaarten meer vind. Maar voor 100 euro per zitplaats zit je nog helemaal achteraan (blok 127)...quote:
Wees blij dat je niet in Amerika woont. Die prijzen zijn helemaal van de zotte. Madison Square Garden en IZOD centre VIP tickets vooraan tussen de $750 en $500. Standard admission $200. Het voordeel is dat de nosebleeds slechts $31 zijn, terwijl in het Gelredome kaarten achter het podium(!) 59 euris zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als ik geen veldkaarten meer vind. Maar voor 100 euro per zitplaats zit je nog helemaal achteraan (blok 127)...
Als ie die kerel met die mondharmonica maar lekker thuis laat idd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:29 schreef thedeedster het volgende:
Tickets binnen!
Nu maar hopen dat het niet precies hetzelfde concert is als deze zomer in Belgie. Niet dat het slecht was, maar de man heeft zo'n repertoire...
Mijn vriendin had ook geen zin/tijd, maar ik heb haar gewoon het kaartje alvast voor Sinterklaas (of Kerst) gegevenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Loodje het volgende:
Jep hier ook VELD, maar helaas moet ik alleen. Kreeg vriend lief niet enthousiast. Terwijl hij wel zijn muziek echt retegoed vindt
Het interview:quote:Speelt Prince maandagavond na zijn concert in Het Sportpaleis, opnieuw - net zoals hij in juli deed, tot half zeven 's ochtends na zijn optreden in Werchter - een legendarische aftershow? Het gerucht doet de ronde, dus wij belden naar Nathan "N8N" Ambach, die de vorige aftershow van Prince organiseerde: "Ik ben opnieuw gevraagd en er zijn heel wat opties..."
whehe over dat concert vertelde mn moeder.. sindsdien heeft ze een hekel aan Prince door al die regen whaha.. ik was toen 5 ofzo mocht helaas niet meequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
OH MY GOD !! heb gewoon 2 tribunekaarten bemachtigd . het gaat dus gebeuren ,na zoveel jaar ( toen gecancelled na een paar liedjes vanwege de regen ,in het Feyenoordstadion ) de REVANGE ...![]()
![]()
Dat concert ben ik ook geweest,was in 1988 de volgende dag weer gegaan en in augustus van dat jaar gaf hij nog een concert om het regenconcert te doen vergeten in Thialf.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whehe over dat concert vertelde mn moeder.. sindsdien heeft ze een hekel aan Prince door al die regen whaha.. ik was toen 5 ofzo mocht helaas niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |