Antwerpen is toch dichbij?quote:
Ik verdom het ook om weer een end te gaan rijden om die paarse dwerg te gaan bekijken,kaartjes kosten 130 euro als je vooraan wil,de reis er naar toe,een dagje antwerpen gaat ook genoeg kosten...kortom...ga ik mijn 4 kinderen te eten geven deze maand of niet..makkelijke keus lijkt me!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr geen zin meer in.
Als hij niet naar NL wil komen
Psies, en op een doordeweekse dag, kost je ook nog es twee vrije dagen als je alles een beetje op je gemakje wil doen, echt jammerrrrrrrrquote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik verdom het ook om weer een end te gaan rijden om die paarse dwerg te gaan bekijken,kaartjes kosten 130 euro als je vooraan wil,de reis er naar toe,een dagje antwerpen gaat ook genoeg kosten...kortom...ga ik mijn 4 kinderen te eten geven deze maand of niet..makkelijke keus lijkt me!
Ja als je onder de rivieren woont is Antwerpen dichtbij jaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef warpozio het volgende:
[..]
Antwerpen is toch dichbij?
Vandezomer in Arras heb ik genoeg mensen met een "Hollands" accent gehoord
Dankquote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef AnnaStesia het volgende:
http://www.teleticketservice.com/
alstublieft
jajajajajajaaaaa hou maar op!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dank![]()
Heb er nu alweer zin in. En als ie dan Larry weer meeneemt en ze 'Mountains-Shake your body-Everyday people' weer spelen, is het het geld wel waard. Oh, en de Little Red Corvette 2010-versie.
Hahaha, ja, wie wil dat niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 02:11 schreef krioro het volgende:
Ik wil liever naar een leuk optreden in een kleinere zaal. Of zoiets.
Ik kijk de dvd's welquote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dank![]()
Heb er nu alweer zin in. En als ie dan Larry weer meeneemt en ze 'Mountains-Shake your body-Everyday people' weer spelen, is het het geld wel waard. Oh, en de Little Red Corvette 2010-versie.
Dat is de Formule 1 race !!quote:14 November, 2010 – Yas Island, Abu Dhabi, UAE – Yas Arena (لالحداد الساحة) (Yasalam After-Race Concerts)
Niet zo slecht bekeken, er komen dan zowel Nederlanders als Fransen nog bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha, ja, wie wil dat niet?
Werchter was uiteindelijk niet eens uitverkocht toch?
Best wel raar dus om gewoon weer in België te spelen en niet in NL, ik snap dat niet echt hoor.
Oosterpoort mag ie best komen van mijquote:Op donderdag 30 september 2010 02:11 schreef krioro het volgende:
Ik wil liever naar een leuk optreden in een kleinere zaal. Of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |