Wat een heerlijk stukquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:04 schreef Arn0 het volgende:
Eerder postte ik al een verslag van een Belgische verslaggever over Prince zijn aftershow enkele maanden geleden, en diezelfde verslaggever was er nu weer bij. Weer een leuk verslag:
[..]
http://www.humo.be/tws/ac(...)r-viage-brussel.html
Een pit bij Prince???quote:Op zondag 14 november 2010 12:54 schreef Janena het volgende:
Even voor de mensen hier met Veldkaarten: hoe laat gaan jullie heen?
Hoe laat moet je er zijn wil je een beetje een leuke plek veroveren?
Ik hoef niet vooraan te staan maar in de pit of net daarachter zou leuk zijn.
Thuiswerken FTWquote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Een pit bij Prince???![]()
Moeilijke vraag. Het is een gewone werkdag, dus ga er maar van uit dat de meeste mensen er niet voor 6 a 7 uur zijn.
Zal daar ook wel zijn. Het is volgens mij de regel dat bij stadion concerten er een apart vak voor het podium is om de druk naar voren te verminderen, naar aanleiding van een dodelijk ongeval bij een Pearl Jam concert in Roskilde.quote:Op zondag 14 november 2010 23:42 schreef Janena het volgende:
Pit als in de plek waar de mensen staan die het meest dichtbij het podium zijn.
Ik ken het Gelredome niet maar in de Arena werd dat gedeelte na een tijdje afgesloten en kreeg je een polsbandje waarmee je er in en uit kunt zonder dat je na een wc-bezoek dus ineens achteraan moet staan.
Ik heb het idee dat het nu wel druk zou kunnen worden.quote:Op maandag 15 november 2010 22:50 schreef Janena het volgende:
Ja, zo'n vak bedoel ik..
Voor mij is acteraan in dit vak de ultieme plek, mooi dichtbij en toch bewegingsruimte.
Dus meestal probeer ik daar terecht te komen en dat lukt tot nog toe aardig maar ik heb dus geen idee hoe fanatiek het publiek is.
Bij Michael Jackson in 1996/1997 moest je voor het stadion slapen wilde je uberhaupt in de buurt van het podium terechtkomen
Bij Tina Turner kwamen we pas laat aan en kon je gewoon rustig doorwandelen richting podium.
Dat slapen ga ik niet doen maar ben vrij die dag dus ga wel bijtijds naar het Gelredome:) Betaal toch parkeergeld per dag/deel:Pquote:Op maandag 15 november 2010 22:50 schreef Janena het volgende:
Ja, zo'n vak bedoel ik..
Voor mij is acteraan in dit vak de ultieme plek, mooi dichtbij en toch bewegingsruimte.
Dus meestal probeer ik daar terecht te komen en dat lukt tot nog toe aardig maar ik heb dus geen idee hoe fanatiek het publiek is.
Bij Michael Jackson in 1996/1997 moest je voor het stadion slapen wilde je uberhaupt in de buurt van het podium terechtkomen
Bij Tina Turner kwamen we pas laat aan en kon je gewoon rustig doorwandelen richting podium.
Email van Mojo zegt 18:00.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe laat gaan de deuren eigenlijk open? Iemand enig idee...?
Ja John is erbij.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Email van Mojo zegt 18:00.
Weet iemand of John Blackwell er bij zal zijn? (Aangezien zijn vader afgelopen zaterdag is overleden)
Daar ben ik blij om. Was al bang dat het CC zou worden.quote:
Daar had ik ook al aan gedacht.quote:Mede door het overlijden van zijn vader zijn de geruchten dat er GEEN aftershow komt "men"verwacht dat Prince en de band gelijk terug vliegen naar de US voor de begrafenis die vrijdag of zaterdag zou zijn....pin me er niet aan vast hoor,dit zijn de de laatste geruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |