Helemaal goed! Nu alleen nog een kek plaatje aan de OP toevoegen en u bent geslaagd!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:59 schreef AIara het volgende:
Even kijken of dit goed gaat...wist niet dat ik hem dicht gooide en heb nog nooit een topic geopend
Ik denk dat je beter je reistijd in je uurprijs kan verrekenen. Dat ontneemt ze de mogelijkheid om te zeggen dat ze nooit reistijd betalen. Terwijl als ze klagen over je ietwat hoge uurtarief je dat juist kan verantwoorden met: de reistijd zit daarbij in. Klein verschil, maar wel beter. Voor de rest moet je ook rekening houden met hoeveel kans erin zit dat ze je nog eens vragen en of je dat graag wilt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
hier ook alleen wat regen verder niks spectaculairs..
Hmmz, maar even rondvragen nog hoe ik dat ga doen met factureren. Ik moet namelijk in totaal bijna een uur fietsen (heen en terug) voor 1 uur werken, dus ik wil ook wat reistijd kunnen declareren eigenlijk![]()
30 euro per uur dat ik lesgeef (kwartier eerder aanwezig ook rekenen?)
15 euro per uur reistijd
Is dat normaal? bTW hoef ik schijnbaar niet te betalen omdat ik niet geregistreerd ben bij kvk...
Ik dácht wel dat het vandaag was!quote:
Ah oke, dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter je reistijd in je uurprijs kan verrekenen. Dat ontneemt ze de mogelijkheid om te zeggen dat ze nooit reistijd betalen. Terwijl als ze klagen over je ietwat hoge uurtarief je dat juist kan verantwoorden met: de reistijd zit daarbij in. Klein verschil, maar wel beter. Voor de rest moet je ook rekening houden met hoeveel kans erin zit dat ze je nog eens vragen en of je dat graag wilt.
OOOOOO getrouwd!!!!quote:
quote:
Ik heb geen idee of het hoog is, omdat ik geen idee heb, wat in jouw branche gangbaar is. Misschien vind ik 15 euro voor reistijd iets te veel. Dus dan zou je 40,- kunnen doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ah oke, dat is waar inderdaad.
Ik heb geen idee of ze me nog eens vragen, wil ik op zich best wel... Is dit te hoog denk je?
lief he..Hij geeft me ook veel complimentjes...Ik ben zo gek op die vent!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef Merel het volgende:
Dat vakantielijstje van Nynkes Duitser
En Sigme getrouwd
Oh my!quote:
Dat inderdaad!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dácht wel dat het vandaag was!
Gefeliciteerd!.
Gefeliciteerd!quote:
Ik zou ze roerbakken in een beetje spekvet, met op laatst een klein beetje water en smoren. Met knoflook en/of bonenkruid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef josja het volgende:
Weet iemand een lekker makkelijk en snel receptje met verse tuinboontjes? Ze moeten op en ik heb geen zin om nog heel uitgebreid te gaan staan koken.
Ik ben haar een keer tegengekomen in River Island toen ze een broek wilde ruilen. Klein vrouwtje met heel veel make-up en een enorme bos haar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zag trouwens Patricia Paay met jongere dude in de AH net, en ze is best wel een beetje verlept
Ja bos stro.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben haar een keer tegengekomen in River Island toen ze een broek wilde ruilen. Klein vrouwtje met heel veel make-up en een enorme bos haar.
Wieteke van Dortquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:32 schreef neen het volgende:
O ik ben haar nog nooit tegen gekomen. Al zat ik wel laatst inde trein dichtbij dinges hoe heet ze die tante Lien speelt.
Of ze leek er gewoon op![]()
En net heb ik maar wat soep gehad aangezien alles op waden het regent dus niet lopen, ik ben toch niet gek.
Adoe zo leuk! M'n oma heeft alle dvd's, jawel, dvd's ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wieteke van Dort.
Ach kassian het is voorbij, kassian het is voorbijijijijij.
Den Haag, Den Haag, de weduwe van Indië ben jij.
Mijn ouders hebben een langspeelplaat van haar, vandaar dat ik dat ken.
Ha mijn stiefvader zegt dat altijd, kassian tolo ofzoiets. Vroeger als ik was gevallen. En dat kwam vaak voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wieteke van Dort.
Ach kassian het is voorbij, kassian het is voorbijijijijij.
Den Haag, Den Haag, de weduwe van Indië ben jij.
Mijn ouders hebben een langspeelplaat van haar, vandaar dat ik dat ken.
Ik zag haar twee weken geleden bij Blijburg met een jonge vent, maar ze viel niet zo op want ze had geen rode lippen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zag trouwens Patricia Paay met jongere dude in de AH net, en ze is best wel een beetje verlept
Het is ook niet veel, maar als je kijkt hoeveel ik normaal at, is het in elk geval meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef AIara het volgende:
Zoveel vind ik het eigenlijk niet. 1 snee brood en een half (!) stuk fruit als lunch zou ik niet volhouden. En dan tot aan het avondeten ook geen tussendoortje meer.
Bedoel ik niet belerend hoor! Viel me gewoon op, omdat ik met lunch al 3 boterhammen en 1 heel stuk fruit eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ze zijn zo lekker! Je mist echt iets, een van de weinige soorten fruit die ik altijd wel lustquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef AIara het volgende:
Ik eet nooit mango's, dus ik heb er geen idee van hoe die dingen vullen en hoe groot ze eigenlijk zijn, dus daar heb je wel een puntananassen eet ik inderdaad ook in de helft op, dus als het daarmee te vergelijken is snap ik het wel
Tis idd niet zo handig snijden nee, je moet er een beetje handigheid in krijgen (en goed rijpe mangos snijden ook gemakkelijkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef AIara het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat mango's van die hele grote pitten hebben waar ik zo onhandig omheen moet snijden en dat ze megazoet waren, maar ik heb echt in geen jaren meer een mango gegeten, dus misschien moet ik ze weer een kans geven dan
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef conleche het volgende:
Ik heb een hele op vandaagDie eetrijpe van de AH zijn heel lekker sappig, maar niet zo groot.
Mijn D was een groene salade met spekjes, walnoten, parmezaanse kaas, gebakken portobello en ui en daarna een citroenijsje toe.
O ga ik ook eens proberen, die pitjes in een fruitsalade.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Ik kan ook wel een hele op, soms, meestal niet
Ik vind ze ook heerlijk in de fruitsalade
(Ik doe ook altijd zonnebloempitjes in mn fruitsalade en wat honing)
Oh, watermeloenen eet ik meestal met pit en al op, dan heb ik ook nog iets om echt op te bijtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook dol op zomerfruit! Maar wel irritant dat je alles van pitten moet ontdoen. Vooral meloen klaarmaken is veul werk.
Daarom maak ik meestal zelf fruitsaladequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef conleche het volgende:
[..]
O ga ik ook eens proberen, die pitjes in een fruitsalade.
Ik vind mango's in van die kant en klare fruitsalades veel te hard trouwens, niks aan.
Nee hoor, das logisch toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Die psychie dingetjes zijn allemaal in het engelsLaat maar...
De kinderen vriend zijn hier, dat vind ik eigenlijks reuze gezelligVooral het klaarmaken van ontbijt, lunch en avondeten, dat doe ik echt met heel veel liefde.
Maar ik moet ook alleen kunnen zijn, dus ik zit nu in de regen buiten (overkapping) gewoon lekker alleen, morgen anderhalf uur wandelen/hardlopen alleen, dat heb ik heel erg nodig!
En ik zeg het ook gewoon hoor, dat ik dat wil... egoistisch eigenlijks wel
Hij is toch ook van Fok!? Heb je hem ook zo leren kennen? (Als dat te privé is, geef maar een gil hoor, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, das logisch toch?
Ik heb zelf kinderen en vind het soms weleens lekker om alleen te zijn
Ik heb wel een geweldige vriend, we wonen nu sinds begin mei samen en hij gaat zo ontzettend goed met ze en met de situatie om![]()
Ja. We zaten allebei in dezelfde slowchatquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij is toch ook van Fok!? Heb je hem ook zo leren kennen? (Als dat te privé is, geef maar een gil hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig)
Ja, wij snel naar huis om de bui voor te zijn, komt er niks!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Nou, de storm stelde ook niks voor en ik had me er zo op verheugd!.
Wat romantisch!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. We zaten allebei in dezelfde slowchat
Op een gegeven moment gingen we PMen en hebben we elkaar ontmoet. Was niet met de intentie om een vaste relatie te krijgen, maar t beviel eigenlijk wel
Hij is gewoon lief en leuk en slim en geduldig (heb ik wel nodig) en nog veel meer
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef Laureline het volgende:
Tante Lien woont bij mij om de hoek, die zien we heel vaak! Toen de mini nog 4 was, speelde ze een keer in een 'heel eng' (volgens de mini) Klokhuisfilmpje, en heeft ze nog speciaal aan de mini in de Albert Heyn verzekerd dat ze in het echt een hele lieve mevrouw wasToen was de mini ook niet meer bang voor haar
![]()
Ptwish heb ik dan weer nooit gezien, dat lijkt me wel een belevenis.
Lijstje vandaag:
O: grapefruitsap (au!)
T: Broxil en gorgelibuprofen, peerijsje
L: roerei van 2 eieren
T: peerijsje, medicijnen, slapen
D: groentesoep, half tartaartje
T: 2 crackers osseworst, medicijnen
Wat helpt zo'n penicillinekuur geweldig zeg! Ik kan alweer gewoon slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |