Die 2 jaar die ik dan nog zou moet krijgen, krijg ik dan de helft ervanquote:
Huh, snap je het welquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Die 2 jaar die ik het dan nog moet krijgen, krijg ik dan de helft ervan![]()
Das niet eens 50 euro dan, shittt,, njaa.. Dankjewel!
En hoe weet je dat trouwens?
*Proest, daar ging m'n cola*quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Of jij bent een troll en ik ben erin gertrapt of ik wil niet weten wat het onderwijs tegenwoordig voorstelt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Omgekeerd doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
Huh, snap je het wel![]()
Je moet het omgekeerd doen...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef cherry91 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:18 schreef Targhor het volgende:
Nu ik dit lees, ben ik er eigenlijk wel voor dat het afgeschaft wordt.
Hij bedoelt dat je maar een kwart krijgt. 2 keer de helft is immers een kwart van het totaal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:18 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Omgekeerd doen?
Ik dacht dat je b edoelde, dat je dan die 2 jaar elke maand maar de helft krijgft van wat je normaal krijgt..
Waarom blij dat het afgeschaft wordtquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:18 schreef Targhor het volgende:
Nu ik dit lees, ben ik er eigenlijk wel voor dat het afgeschaft wordt.
Zodat niet elke klapmongool een opleiding kan doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:20 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Waarom blij dat het afgeschaft wordt
Jouw spelling en jouw domme domme vragenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:20 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Waarom blij dat het afgeschaft wordt
Haha geweldigquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef cherry91 het volgende:
Wat domme spelling? Er stond 1 foutje in, dat kwam omdat ik gewoon een beetje te snel wilde zijn..
Wat is dit voor achterlijk forum,, mensen kunnen niet eens normaal op anderen reageren..
Maar geef toe, is niet echt een slimme vraag, of wel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef cherry91 het volgende:
Wat domme spelling? Er stond 1 foutje in, dat kwam omdat ik gewoon een beetje te snel wilde zijn..
Wat is dit voor achterlijk forum,, mensen kunnen niet eens normaal op anderen reageren..
Hoezo geen slimme vraag?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar geef toe, is niet echt een slimme vraag, of wel?
Niemand weet precies hoe het zit, dus dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Hoezo geen slimme vraag?
Het kon toch zijn dat mensen het wisten?
Omdat appel, maar even serieus, had gewoon even wat op gezocht middels google en je was er direct achter dat er nog helemaal NIETS bekend is over de nieuwe regels, mochten ze er komen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef cherry91 het volgende:
Omdat ik 1 foutje maak met m'n zinsopbouw?
Ehh, ja. Ik ben bijna klaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef cherry91 het volgende:
Toen was het stil...
Stel kinders!
Alsof jullie met dat kinderachtige gedrag wel een opleiding kunnen beginnen, met moeite misschien je diploma..
Ze hebben het er over dat het MISSCHIEN gaat gebeuren, ALS er een BEPAALD kabinet komt. Dus nog helemaal niets zeker, laat staan dat iemand weet wat er gaat gebeuren dan. Met andere woorden niet te bijster slimquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Hoezo geen slimme vraag?
Het kon toch zijn dat mensen het wisten?
Lieve schat, ik heb mijn doctoraal gehaald in 1996.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef cherry91 het volgende:
Toen was het stil...
Stel kinders!
Alsof jullie met dat kinderachtige gedrag wel een opleiding kunnen beginnen, met moeite misschien je diploma..
En dan heb ik het nog niet eens over de zinsopbouw.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef cherry91 het volgende:
Hallo,
Ik weet niet of jullie dat weten ofzo.
Maar ik krijg vanaf september studiefinanciering.
Ik hoorde op school dat als het wordt afgeschafd, stel over 2 jaar dat het door is, dat mensen die het al kregen het gewoon tot het eind krijgen, en nieuwe mensen het niet meer krijgen.
Weten jullie hoe dat dan zit?
Of krijg ik het gewoon dan die zeg 2 jaar niet meer ofso?
Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |