abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84049863
2,5 maand geleden aanschaft om het een plekje te kunnen geven op de slaapkamer. Afgestapt van het slaapkamer - TV idee dus hij is te koop.

Eigen gemaakte foto, het gaat om de brede zwarte soundbar. Frontje zit er uiteraard ook bij!

Nieuwprijs: 370euro
Vraagprijs: 200euro of doe een goed bod!

Doos aanwezig, bon -als het goed is- ook nog ergens. Zal ik nakijken! Te bezichtigen/beluisteren in Maastricht. Pakket wordt niet verzonden, te zwaar!

De Logic3 SoundStage 5.1 is een 150Watt RMS 5.1 luidsprekersysteem welke uitstekende geluidsprestaties levert voor films, muziek en spelletjes. Deze horizontale speaker vult het aanbod aan hedendaagse platte beeldbuis televisies aan en beschikt over 13 kleine boxen en 2 lage frequentie sub-woofers. Zeer stijlvol ontworpen, zal dit 5.1 enkele unit luidsprekersysteem u zeker in het midden van de actie plaatsen zonder het spoor van lelijke bedrading in uw leefruimte

Versterker met Digitale Decoder
De geïntegreerde versterker past de nodige egalisatie toe welke nodig is in de compacte houten kast en geeft de benodigde kracht aan de vijftien high-fidelity stereo speakers om een kamer te vullen met geluid. Specifiek afgestemd op prettig luisterplezier, biedt het ook meer luisterplezier met zijn rijke tonen en kristalheldere hoge tonen. Geen noodzaak voor extra versterkers of kabels, aangezien dit allemaal deze alles-in-één eenheid de complete home-theater geluid oplossing is.

Surround Sound Systeem
De SoundStage bevat tevens SRS 3D technologie, welke het gebied van geluid verruimt, zodat de muziek niet geconcentreerd blijft in een klein gebied en het geluid meer produceert alsof je er naar luistert in een open omgeving. Verder is ontworpen om het geluid dicht bij uw hoofd omhoog te stuwen, iets was nodig is omdat de meeste speakers in het algemeen geplaatst op taille of enkelniveau geplaatst worden. SRS brengt de hoogste tonen uit het systeem, welke weer meer helderheid en details bieden, evenals een meer realistische luisterervaring.

Geïntegreerde FM Radio
De toevoeging van een FM-radio is nog een geïntegreerde functie die dit systeem u biedt. Je kan maximaal 20 FM-frequenties opslaan, die dan worden weergegeven op het LED-paneel. Scannen en opslag functies kunnen allemaal worden bediend via de bijgeleverde afstandsbediening.
pi_84051751
[TK] tags toegevoegd aan titel
pi_84200560
kick
pi_84245954
en up!
pi_89019910
Deze soundbar staat nog steeds te koop. Mooie speakeroplossing voor mensen die geen plaats hebben voor 5 losse luidsprekers en een subwoofer.

Prijsaanpassing: 150 euro. Originele aankoopbewijs en verpakking aanwezig
pi_89085988
up! Doe een goed bod!
pi_89424942
Ik sta open voor een goed bod. De soundbar is hier overbodig dus nogmaals: doe een goed bod :)
pi_89488371
Prijsaanpassing: 140 euro!
pi_89506812
100 euro geboden mits er een optische ingang op zit.
pi_89545680
Er zitten twee optische ingangen op zelfs. Voor 100 euro mag je hem komen ophalen! PM me indien akkoord!
  zondag 5 december 2010 @ 12:23:48 #11
286575 Roces18
Chef de party
pi_89545888
Zeker heel vet, alleen je woont zo ver vanuit Utrecht.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_89547449
Geeft dat Logitech ding een goed geluid trouwens? Wilde hem kopen, maar de speakertjes leken me toch wat te klein. (+ een enorme sub)
pi_89569933
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:17 schreef riesjdabietsj het volgende:
Er zitten twee optische ingangen op zelfs. Voor 100 euro mag je hem komen ophalen! PM me indien akkoord!
Helaas moet ik mijn bod intrekken, zie pm.
pi_89577180
Ok, thanks Chahid!

Staat weer te koop :)
pi_89800696
up! 100euro is geen geld! Je moet er alleen een tripje Maastricht voor over hebben ;)
pi_89863635
en weer een kick :)
pi_90493497
upperde-up!
pi_90668207
wat zijn de exacte afmetingen ?
pi_90673171
Mmm erg aantrekkelijk... Als je deze eind januari nog hebt heb ik denk ik wel interesse (100 euro).

Wel even voorbehoud en vragen:
- wat zijn de aansluit mogelijkheden?
- ook beniewd naar de exacte afmetingen

Fijn uiteinde!
pi_90676592
Ik wil 'em wel voor E100,=

Ik kom 'em volgende week ophalen (ik ben vanaf maandag in Heerlen en Maastricht is om de hoek)

via PM datum en tijdstip bespreken :)
:: Even if you win the rat race, you are still a rat ::
pi_90882152
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef RutgerJan het volgende:
Mmm erg aantrekkelijk... Als je deze eind januari nog hebt heb ik denk ik wel interesse (100 euro).

Wel even voorbehoud en vragen:
- wat zijn de aansluit mogelijkheden?
- ook beniewd naar de exacte afmetingen

Fijn uiteinde!
HNY ;)

5.1 Surround System (All in one)
Built in decoder for DTS/Dolby
Digital/Dolby Pro Logic II/SRS
Full-function remote control
Power Supply:230V/50Hz
Total Power :50W+20W*5 = 150W
Audio inputs: Optical x 2 / Coaxial x 2 / Analogue (L & R RCA)
Dimensions (L×W×H): 1065mm×105mm×210mm
pi_90886689
Als de deal niet doorgaat wil ik hem ook wel hebben :)
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_91838941
TS, is deze er nog?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_92523047
@Plus1,

excuses voor vertraagde reactie. Hij is er nog :) PM me even indien je serieuze interesse hebt!
pi_93478409
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef riesjdabietsj het volgende:
@Plus1,

excuses voor vertraagde reactie. Hij is er nog :) PM me even indien je serieuze interesse hebt!
Done :)
pi_93580924
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:51 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Done :)
TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')