Okayquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef genakt het volgende:
ken ik niet
Ik doe dus net die eerste scenario en ik merk dan dat de 3de campaign erg moeilijk is. ik ga denk ik opnieuw beginnen en proberen meer level2 units te krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef wijsneus het volgende:
Ik wel - is inderdaad een fijne game. Ziet er ook erg goed uit voor een open source gamen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:56 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb hem geïnstalleerd op m'n N900, maar nog niet echt een kans gegeven
heb de campaign opnieuw opgestart en heb nu iig wat meer lvl2 unitsquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik doe dus net die eerste scenario en ik merk dan dat de 3de campaign erg moeilijk is. ik ga denk ik opnieuw beginnen en proberen meer level2 units te krijgen
het is echt super taktisch ben wat aan rondbladeren op de forums aldaar en ik moet nog een hoop lerenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Frollo het volgende:
Turnbased
Strategie
Fantasy
Even proberen maar!
quote:
Alleen bij gevechten kun je niet undo'en geloof ik. Dus alleen bij beweging.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:18 schreef Frollo het volgende:
Ik vrees nu al dat ik die Undo vaak ga gebruiken. Hoe werkt dat eigenlijk? Kun je zo vaak undo'en als je wilt, of alleen zolang de tegenstander nog niet aan de beurt is?
Ik ben erg slecht in spelletjes hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:24 schreef Frollo het volgende:
Mm, als ik dat zo hoor zakt de moed me al in de schoenen.
Beetje gamen is leuk, maar het moet ook weer niet té lastig worden.
Dacht ik eerst ook, maar dat is het zeker niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:
Heroes of Might & Magic kloon?
Je kunt in principe alleen je kansen maar verhogen en nooit zeker zijn dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Northside het volgende:
Leuk spelletje, heb het een tijd fanatiek gespeeld, en nu nog wel eens. Maar het is wel moeilijk en doordat je percentages gebruikt om te meppen soms erg frustrerend (3 aanvallen met 70% missen, waarna hij 1 keer terugramt met 30% kans en je opgelevelde tovenaar in puin slaat). Thank god for savegames dan maar.
Ja, maar op gegeven moment zijn je vijanden zo sterk dat ze met 1 knal iemand van jou omleggen. Dan is het vrij frustrerend als jouw staaltje tactische planning in de soep loopt omdat jij van je 3 keer 70% niet 1 keer raak kan slaan. Kan je weer een savegame gaan loaden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Je kunt in principe alleen je kansen maar verhogen en nooit zeker zijn dus.
Ah ik ben niet de enige die dat doetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn enige puntje kritiek op dit spel, je moet wel erg vaak op zoek naar je savegames.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |