Bij mij ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, maar zo gaat het ook echt in mijn hoofd, alles vliegt voorbij en gaat razendsnel
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ookSoms lig ik in bed te denken en dan denk ik opeens: "ik dacht toch heel ergens anders aan? Hoe kom ik hier nu, waar dacht ik in het begin dan aan?
"
quote:
veel plezierquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef D. het volgende:
Ik laat jullie maar ff verder kronkelen en ga ff de buitenlucht opzoeken
Ik ook, ik moet echt teruglezen wat ik typquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het ook vaak met typen, dan denk ik zo snel dat ik de woorden door elkaar hussel.
Das het leukste bij mij snapt meestal niemand het.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik van de hak op de tak ga maar dat bv mijn moeder of zusje me als enige gewoon snapt
Kally heeft heeeel wat goed te maken voor ik haar lief ga vindenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op hoor Kal! Crazy-M vroeg zich net al af of er alweer vrouwen vrij waren
Dus niet te lief doen tegen m, straks dumpt Ll je
* denkt goed na *
Doe maar lief tegen hem!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das het leukste bij mij snapt meestal niemand het.
Helemaal als ik in 1 keer random teksten roep
En nee is niet gestoord ofzo, maar kan niet tegen als met meerdere mensen zit en je hoort niemand praten.
Roep ik soms in 1 keer: Of niet dan?
[..]
Kally heeft heeeel wat goed te maken voor ik haar lief ga vinden
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ookSoms lig ik in bed te denken en dan denk ik opeens: "ik dacht toch heel ergens anders aan? Hoe kom ik hier nu, waar dacht ik in het begin dan aan?
"
denkt terug aan gisterquote:
Gooit een reddingsboeiquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak en heb geen zin meer.... help!
O maar dat was gisteren, iedere dag een nieuwequote:
toedeliedokiedaquote:
haha, is dat bij jou voor alles of ....quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat was gisteren, iedere dag een nieuwe
mijn motivatie is ook lichtelijk weggezakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak en heb geen zin meer.... help!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat was gisteren, iedere dag een nieuwe
ze zegt dat elke dag een nieuwe dag is ...quote:
Die was vandaagquote:
dus morgen niet meerquote:
Jawel, ik ben vreselijk trouwquote:
trouw hondjequote:
Ik ben zo bang dat ik het vergeet....ik schrijf het ff met koeie letters op de deur hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef Kally het volgende:
Mijn allerbeste vriendje belt me net (al bijna 30 jaar mijn beste vriend) hij was zomaar niet vergeten dat mijn oudste zaterdag jarig is![]()
Wat hij wil hebben en nu wordt hij weer stierlijk verwend natuurlijk want oudste zei slim geld voor een Wii spel en nu krijgt hij dus een spel
Ik ben echt een nul in het onthouden van verjaardagenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik het vergeet....ik schrijf het ff met koeie letters op de deur hoor
ik dus ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben echt een nul in het onthouden van verjaardagen
Mop het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik het vergeet....ik schrijf het ff met koeie letters op de deur hoor
quote:
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik nog getrouwd of is er besloten om met zn 3en of 2en verder te gaan?
Bij gebrek aan leuke tvptekst![]()
Laat ik het anders vragen: Mag ik met Ll spelen of nietquote:
Ik dacht dat wij 3 sowieso met Ll mochten spelen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen: Mag ik met Ll spelen of niet
Mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij 3 sowieso met Ll mochten spelen?
Sorryquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, eindelijk bijgelezen
Wat gingen de SC's hard allemaal!
Van mij welquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen: Mag ik met Ll spelen of niet
Dus datquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij 3 sowieso met Ll mochten spelen?
doe ik ook niet, is geen beginnen aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik lees geen SC's terug.Iets belangrijks gemist?
Kally, Huppel en ik zijn met Ll getrouwdquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik lees geen SC's terug.Iets belangrijks gemist?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kally, Huppel en ik zijn met Ll getrouwd![]()
Wij zijn met hem getrouwdquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kally, Huppel en ik zijn met Ll getrouwd![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik hoef niet te trouwen. Gewoon spelen is genoeg. Dan maar stiekem.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik hoef niet te trouwen. Gewoon spelen is genoeg. Dan maar stiekem.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een minuut is waarin hij niet met één van ons moet gaat spelen?
Welnee, ventilator aan en gaan met die banaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Symphonic het volgende:
pffff veel te warm voor dat gespeel allemaal
nee joh! Ventilator, ramen openquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Symphonic het volgende:
pffff veel te warm voor dat gespeel allemaal
Daar hebben we een werkster voor en nanny'squote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk. De momenten waarop jullie te moe zijn van het schoonmaken en de 20 kinderen verzorgen.
Tombo en huppel krijgen samen nog 17 kinderen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk. De momenten waarop jullie te moe zijn van het schoonmaken en de 20 kinderen verzorgen.
editquote:
Dat was meer dan een uur geledenquote:
quote:
Tombo krijgt in haar eentje nog 16 kinderenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Tombo en huppel krijgen samen nog 17 kinderen?
We adopteren nog 13 kinderen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tombo krijgt in haar eentje nog 16 kinderen
quote:
quote:
quote:
Lijkt mij de enige oplossing ja.quote:
Nou ja het gaat ook wel eens langzamerquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
Tis hier wel supergezellig btw![]()
Maar idd het bijhouden van de SC is nu bijna een dagtaak
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij de enige oplossing ja.
Wel allemaal in de leeftijd 10+ he.
Luiers
Ja maar pubersquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij de enige oplossing ja.
Wel allemaal in de leeftijd 10+ he.
Luiers
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar pubers![]()
Kunnen we niet gewoon 18+ nemen en die de deur uitgooien, lekker rustig voor ons ook
Zoals nu bijvquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het gaat ook wel eens langzamer
quote:
Alleen jochies dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar pubers![]()
Kunnen we niet gewoon 18+ nemen en die de deur uitgooien, lekker rustig voor ons ook
quote:
Als je ff terug wilt lezen loop je zo 1,5 uur achterquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
Tis hier wel supergezellig btw![]()
Maar idd het bijhouden van de SC is nu bijna een dagtaak
Ja vaak wel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals nu bijv
Meestal is het 's avons drukker valt mij op, maar dan zit ik achter de Wii
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij speelt te graag met je adoptievader
quote:
Of we doen gewoon mee aan Plan http://www.plannederland.nl/quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar pubers![]()
QFTquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij speelt te graag met je adoptievader
Het kostte mij +- 84min en 8secquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef crv het volgende:
[..]
Als je ff terug wilt lezen loop je zo 1,5 uur achter
Dat is waar, geef toequote:
Ja dat zei Woody ook toen het uitkwamquote:
Stopwatch erbij?quote:
we kunnen natuurlijk ook onze eige SC binnen de SC opzetten. is misschien beter bij te houdenquote:
PROEST!!!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of we doen gewoon mee aan Plan http://www.plannederland.nl/
Oh okee...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar. Ll
Maar niet als het mijn papa is hoor.
Daar hebben we de oplossing voor, dankzij Huppelquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
QFT
Die meid moeten we UIT ons huwelijk houden![]()
En ze mag ook niet met onze (geadopteerde) zoons spelen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee...
Dus als we je adopteren blijf je van hem af?![]()
Dames?
Ja maar kan Ll ook van haar afblijven is de vraagquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee...
Dames?
We adopteren kansarme koters in derdewereldlanden via plan nederlandquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee...
Dames?
Als Ll hard aan het werk is natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We adopteren kansarme koters in derdewereldlanden via plan nederland![]()
Myr mag wel 1x in de maand op visite komen
Nee, gewoon uit het hoofdquote:
Ah een sub SCquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef crv het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk ook onze eige SC binnen de SC opzetten. is misschien beter bij te houden
Uiteraardquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Ll hard aan het werk is natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit het hoofd
[..]
Ah een sub SC
Ik kan niet wachten tot de nieuwe layout, auto refresh is dan wel handig, alleen gebruik ik IE en die schijnt niet zo goed overweg te kunnen met de aanstaande layout
Nee dus nu zit ik aan de chrome en dat gaat heel goed, en die is razendsnel ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit het hoofd
[..]
Ah een sub SC
Ik kan niet wachten tot de nieuwe layout, auto refresh is dan wel handig, alleen gebruik ik IE en die schijnt niet zo goed overweg te kunnen met de aanstaande layout
Dat is niet genoegquote:
Zeker weten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We adopteren kansarme koters in derdewereldlanden via plan nederland![]()
Myr mag wel 1x in de maand op visite komen
Oh, okee, dan wel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Ll hard aan het werk is natuurlijk
Ll is een hoer en niets meer dan dat. Hij moet uiteraard betaald worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat jullie Ll ook met mij moeten delen.
Ik vind ineens dat jij toch niet op bezoek mag komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Symphonic het volgende:
Wheheheh ik kan dat gedoe niet meer volgen hoor
Ga je nueken?quote:
Zie je het begint alquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ll is een hoer en niets meer dan dat. Hij moet uiteraard betaald worden.
Ll is sinds vanmorgen getrouwd met Kally, Huppel en mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind ineens dat jij toch niet op bezoek mag komen
Oh ga je wee zuigen?quote:
Wat een vieze slet. Ik bedoel, ik wist dat het een sletje was maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll is sinds vanmorgen getrouwd met Kally, Huppel en mij
Zeg je hebt het wel over mijn man nu hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GMTAquote:
En de mijnequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg je hebt het wel over mijn man nu hoor
Ik moet inderdaad ook niet zo'n verschil maken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg je hebt het wel over mijn man nu hoor
Hier trekt het dichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar blijft dat noodweer?
Ik heb mn dagje zwemmen in mn gloednieuwe veel te dure bikini toch niet voor niets afgezegd
En de mijne!!quote:
En met welke browser?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Auto refresh is geniaal.Nog nooit zo lekker kunnen SC'en.
Dat vind ik een mindere browser, je kan te weinig customizen (plugins uitschakelen en dergelijke), ik hoop dat Danny ook de layout gaat verbeteren voor IE gebruikers (ronde randen etc.), en anders maar even noodgedwongen overstappen op FFquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dus nu zit ik aan de chrome en dat gaat heel goed, en die is razendsnel ook
Wat is wee zuigen, die ken ik nog nietquote:
En waar is hier?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad ook niet zo'n verschil maken.![]()
Jij bent ook een hoer.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En met welke browser?
[..]
Dat vind ik een mindere browser, je kan te weinig customizen (plugins uitschakelen en dergelijke), ik hoop dat Danny ook de layout gaat verbeteren voor IE gebruikers (ronde randen etc.), en anders maar even noodgedwongen overstappen op FF
Wee, zo heet de piemol van Ll.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is wee zuigen, die ken ik nog niet
nou als we het weer krijgen dat er voorspeld is zwemmen de pinguins straks op straatquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar is hier?
Hier in Emmen is het te prachtig gewoon
Schiedam, dus nog even geduldquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar is hier?
Hier in Emmen is het te prachtig gewoon
quote:
Komt Pheno dan voorbij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou als we het weer krijgen dat er voorspeld is zwemmen de pinguins straks op straat
quote:
Zolang het maar komt anders heb ik alles voor niks afgezegdquote:
HOE GAAF!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou als we het weer krijgen dat er voorspeld is zwemmen de pinguins straks op straat
of misschien komt het van Whihihihihihihihihihiquote:
Safari, die heb je natuurlijk ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik FF en Safari. Op beide werkt het goed.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is wee zuigen, die ken ik nog niet
Het is afgeleid van ''weer??!!'' Als in:quote:
Oh, vandaar dat ie 3 vrouwen nodig heeft!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is afgeleid van ''weer??!!'' Als in:
Ll: Hier is mijn piemol!!!!!
Meisje: Weer???!!!!
Ja, zijn motto is dan ook, beter 3 gaten om mijn piemol, dan 10 met een maagdenvlies.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ie 3 vrouwen nodig heeft!Hij is onverzadigbaar!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ie 3 vrouwen nodig heeft!Hij is onverzadigbaar!
Mwa, ietsjes wel, maar ik voel me nog steeds niet helemaal okee.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar heb gelukkig een ventilator draaien en ben inmiddels ook gewend aan de hitte dus het doet mij nu niet zoveel meerquote:
hier ook ventilator aan, maar iets minder warm zou ik voor tekenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar heb gelukkig een ventilator draaien en ben inmiddels ook gewend aan de hitte dus het doet mij nu niet zoveel meer
Jij ging toch ook nog op vakantie naar Bali? (Dat dacht ik gelezen te hebben), daar is het ook bloedheet normaliter dus zie dit als een voorproefje danquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hier ook ventilator aan, maar iets minder warm zou ik voor tekenen
Jij had vast inside infoquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pinguïns ontsnappen uit Dierenpark Emmen
Dus ik kan straks echt pinguïns door de straten zien zwemmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben in mei naar bali geweest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij ging toch ook nog op vakantie naar Bali? (Dat dacht ik gelezen te hebben), daar is het ook bloedheet normaliter dus zie dit als een voorproefje dan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okej, dan had ik het blijkbaar even door elkaar gehaaldquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ben in mei naar bali geweest.
nu eind augustus naar zeeland, al weet ik niet of dat nog wel doorgaat tbh
Die foto's van Brusselquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
Psst De atmosfeer staat op ontploffen #350: onweer op komst
Daar is het nu erg druk
Maar bij mij is het ook nog rustig en stabiel weer
hehe op zich goed onthouden, alleen effe omgewisseldquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, dan had ik het blijkbaar even door elkaar gehaald
vrouwen ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen zijn vermoeiend!!
Het is warm weer, dan eet ik gewoon haast niet. Krijg geen hap door mn keel en al helemaal geen warm eten.
Ik leef nu op brood en salades.
Elke dag weer opnieuw moet ik aan mn vriend gaan uitleggen dat ik echt geen zin heb in een warm, stomend bord eten
ik heb nog geen flauw idee wat ik zal eten zo tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb nu een pizza in de oven, komt ook warmte vanaf, maar heb het iets te warm om echt te gaan koken
Eens met allesquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen zijn vermoeiend!!
Het is warm weer, dan eet ik gewoon haast niet. Krijg geen hap door mn keel en al helemaal geen warm eten.
Ik leef nu op brood en salades.
Elke dag weer opnieuw moet ik aan mn vriend gaan uitleggen dat ik echt geen zin heb in een warm, stomend bord eten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heeft besloten in de boekenkast te gaan slapen.
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
hehehe t blijven aparte beesten hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Eetzequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
@derest: Ik ga nu ff de pc downen en eten, tot straks
Deze zag ik nog ffquote:
Hij wil nu spaghetti gaan maken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
vrouwen ook
maar ik eet dus ook aangepast met dit weer. niet te zwaar enzo
Mijn kat ging in mijn kledingkast bevallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
hehe, ach is wel makkelijk voor jou hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil nu spaghetti gaan maken.
Prima. Staat hij straks met koppijn in de keuken vanwege warmte (had ie gisteren met koken ook)
[..]
Mijn kat ging in mijn kledingkast bevallen
wel een originele boekenhouderquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
MAKKELIJK?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAKKELIJK?
Weet je hoe erg een man met koppijn is?
Echt ik heb liever 20 zieke huilende baby's om me heen dan 1 man met een kwaaltje
hoiquote:
hehe, ok. daar kan ik niets tegenin brengen geloof ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAKKELIJK?
Echt ik heb liever 20 zieke huilende baby's om me heen dan 1 man met een kwaaltje
Hier ligt (tenzij ze zich verplaatst hebben) er eentje op tafel, en de andere op de grond.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Die foto moest ik trouwens 20 keer maken, want eerst leek het puur een zwarte vlek.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAKKELIJK?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ligt (tenzij ze zich verplaatst hebben) er eentje op tafel, en de andere op de grond.
allebei in 'omgevallen' staat
hehe, zo is die jongste kat van mij ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een klein klunsje hoor, het is waarschijnlijker dat die straks er zelf uitvalt dan dat de boeken om zouden vallen.
Die zijn het leukstquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een klein klunsje hoor, het is waarschijnlijker dat die straks er zelf uitvalt dan dat de boeken om zouden vallen.
onze hond ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo van plof![]()
Ik moet ook zo lachen als ze een plekje zoeken en dan een rondje om hun as draaien om vervolgens weer uit te komen hoe ze begonnen en dan gaan liggen
Dat doet Kleine altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo van plof![]()
Ik moet ook zo lachen als ze een plekje zoeken en dan een rondje om hun as draaien om vervolgens weer uit te komen hoe ze begonnen en dan gaan liggen
Hoezo?quote:
Whaha dan zijn ze zo grappigquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, zo is die jongste kat van mij ook.
valt overal vanaf en kijkt me dan aan met een blik van 'snap jij dat nou, net zat ik daarboven en nu ineens hier'
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smswisseling:
hij: schat kom zo thuis, zal ik spaghettispul halen voor vanavond?
ik: Alsjeblieft niet gadver![]()
Dus belt ie op.
hij: heb jij dan suggesties voor avondeten?
ik: als het maar koud is!!
hij: ja wat dan?
ik: nou wat dacht je van de aardappelsalade in de koelkast? Brood? huzarensalade?
hij: ja een mens moet toch eten?
ik: dan ga je koken maar als je koppijn krijgt bekijk je het maar
hij: ik eet wel salade
In de trein zit ze toch wel veilig?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
Gatver mijn moeder is met de trein vanuit Eindhoven naar huis en het ziet er echt uit alsog het hier ieder moment losbarst
En dan zijn wij degene die moeilijk doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smswisseling:
hij: schat kom zo thuis, zal ik spaghettispul halen voor vanavond?
ik: Alsjeblieft niet gadver![]()
Dus belt ie op.
hij: heb jij dan suggesties voor avondeten?
ik: als het maar koud is!!
hij: ja wat dan?
ik: nou wat dacht je van de aardappelsalade in de koelkast? Brood? huzarensalade?
hij: ja een mens moet toch eten?
ik: dan ga je koken maar als je koppijn krijgt bekijk je het maar
hij: ik eet wel salade
Laten we het hopen!quote:
hier is het ook goed donker aan het worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
Gatver mijn moeder is met de trein vanuit Eindhoven naar huis en het ziet er echt uit alsog het hier ieder moment losbarst
Ik doe niet moeilijk hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
En dan zijn wij degene die moeilijk doen?
Ja probeer te bellen maar ze neemt niet opquote:
Rustig aan. Gewoon kalm blijven ademhalen. Hoe laat zou ze aankomen op het station? Heb je mogelijkheid haar op te halen daar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja probeer te bellen maar ze neemt niet op
hehehe hij wil ws gewoon warm eten en denkt t elke keer maar weer ff te proberenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk hoor.
Deze discussie hebben we al een week of 2. Jezus kerel onthoud eens iets
Je had ook 'spaghetti is goed' kunnen zeggenquote:
Je moet wel goed eten hoorquote:Deze discussie hebben we al een week of 2. Jezus kerel onthoud eens iets
ah in de trein zit ze wel goed hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee, en ja ik kan haar eventueel ophalen, komt ook wel goed maar die en haar mobielquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig aan. Gewoon kalm blijven ademhalen. Hoe laat zou ze aankomen op het station? Heb je mogelijkheid haar op te halen daar?
Ja weet ikquote:
Ja dan gaat ie warm eten. Maar val mij er dan niet mee lastig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe hij wil ws gewoon warm eten en denkt t elke keer maar weer ff te proberen
Waarom zou ik daar na 30 jaar mee beginnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je had ook 'spaghetti is goed' kunnen zeggen
[..]
Je moet wel goed eten hoor
Oh het is er zo 1 die wel een mobiel heeft maar hem bijvoorbeeld alleen thuis aan heeft. Dat doet mijn schoonmoeder namelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee, en ja ik kan haar eventueel ophalen, komt ook wel goed maar die en haar mobiel
wordt geadviseerd niet te bellen tijdens het noodweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou ik daar na 30 jaar mee beginnen![]()
[..]
Onder in haar tas en dan hoort ze hem niet ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie warm eten. Maar val mij er dan niet mee lastig.
[..]
Waarom zou ik daar na 30 jaar mee beginnen![]()
[..]
Oh het is er zo 1 die wel een mobiel heeft maar hem bijvoorbeeld alleen thuis aan heeft. Dat doet mijn schoonmoeder namelijk.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt geadviseerd niet te bellen tijdens het noodweer
lol mijn moeder dus ook. die hoort t echt nooit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Onder in haar tas en dan hoort ze hem niet ofzo
Zeker niet met die gast tegenover haar die zijn iPod op 10 heeft staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Onder in haar tas en dan hoort ze hem niet ofzo
lol is standaard he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
Ze komt net thuis, o ik heb hem niet gehoord, nee duhhhhhhhhh
Eind goed, al goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
Ze komt net thuis, o ik heb hem niet gehoord, nee duhhhhhhhhh
hier ook ongeveerquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef D. het volgende:
De grootste rode vlek op BR is rond 18:00u hier
Ja en dan gewoon nog terugbellen, had jj gebeld?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
lol is standaard he.
zien ze later ineens gemiste oproepen ofzo
ja preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon nog terugbellen, had jj gebeld?
hier nu lichte regen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef Kally het volgende:
Hier regent het al, en flitst het maar nog geen knallen
Eng?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:20 schreef Myraela het volgende:
Hier klinkt het eng en regent het.
Dat vind jij , er zijn ook mensen die het eng vindenquote:
Vooruit: ik vind het coolquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind jij , er zijn ook mensen die het eng vinden
brabantquote:
Ja ik ookquote:
Ik kan me nog herinneren een jaar ofzo geleden dat het een hele avond door bleef flitsen, iedere minuut een paarquote:
dat kloptquote:
Hier alleen nog maar flitsen en donderquote:
Ik deed altijd met de jongens net of er foto's genomen werden, gingen we poseren, maar niet meer bang nuquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren een jaar ofzo geleden dat het een hele avond door bleef flitsen, iedere minuut een paar
Heb de hele avond voor het raam gezeten
hier ws zo ook. dacht om naar mijn ouders te gaan om te eten. denk dat ik maar iets anders verzinquote:
Ik ga zo denk ik even buiten staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hier ws zo ook. dacht om naar mijn ouders te gaan om te eten. denk dat ik maar iets anders verzin
Dan wordt het heftig bij jullie denk ik, hier waait het welquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
de lucht is leeg .... vogles zijn weg, windstil, donker ....
Maar: nog steeds droog
Ja heerlijkquote:
quote:
de rode vlek trekt precies over ons heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan wordt het heftig bij jullie denk ik, hier waait het wel
Hier begint het harder te rommelen maar heb zo het idee dat dit het wel isquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:36 schreef Crazy-M het volgende:
nu begint het te waaien
Het duurt hier niet lang meer denk voor het begint
hier gewoon binnen alle lichten aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier begint het harder te rommelen maar heb zo het idee dat dit het wel is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Haaai!
We krijgen het hier pas rond achten, als ik de radar mag geloven.
Hang zequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef D. het volgende:
Ik ga ff de keuken in, boven het hete eten hangen![]()
Ws zit haar gevoel voor jou dieper dan ze dacht, en praten kan altijd lijkt mequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
hmmmmm. net telefoontje van mijn vriendin.
nu wil ze praten en wil weten of ze welkom is morgen mee te gaan naar verjaardag.
snap er nu ff de ballen van
jah ik zag hetquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ws zit haar gevoel voor jou dieper dan ze dacht, en praten kan altijd lijkt me
Wij hebben trouwens extreem weer, in het Noord-Oosten is het weeralarm
yeah, maar dat punt blijft het punt.; dat zal blijven terugkeren denk ik tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ws zit haar gevoel voor jou dieper dan ze dacht
Wij hebben trouwens extreem weer, in het Noord-Oosten is het weeralarm
Ja jullie zullen knopen door moeten hakken, one way or the otherquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dat punt blijft het punt.; dat zal blijven terugkeren denk ik tbh.
heb gezegd dat ik dr vanavond ff terugbel.
van mij mag ze morgen best mee, maar heb nu ff geen zin om te praten tbh. is toch altijd hetzelfde.
heb afgelopen week toevallig nog bevestigd voor huwelijk. dat ik kom +1.
en nu dit
zag t net op kaartje van remlof idd. extreem is me er zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |