Wij hadden godsdienst in groep 7, gelukkig was die vrouw wel aardig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
Als je niet weet dat het 10 geboden zijn, heb je gewoon wat gemist bij je algemene opvoeding/ontwikkeling
Godsdienst op de basisschoolquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden godsdienst in groep 7, gelukkig was die vrouw wel aardig.
Jij moet een tagje aanvragen! FOK!jehova.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar ligt het probleem meisje, wil je erover praten
Stock layout die ik al sinds jaar en dag hebquote:
Jehova'squote:Op woensdag 14 juli 2010 13:39 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Jij moet een tagje aanvragen! FOK!jehova.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In groep 8 kregen we humanistische vorming.
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ze willen op Christelijke scholen godsdienst in de eigen tijd gaan stoppenTen minste, dat hoorde ik van een basisschooldirecteur in de kerk...
Bij dat spul van mij ook. Frame van 2xxx euro is toch een stuk betrouwbaarder dan die van 1xxx euro, dus dan ga je maar even sparenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef DeLuna het volgende:
Overigens hoef ik niet perse dat pak van 290,- maar dat pak is nou eenmaal sneller en beter dan de rest![]()
Nog even sparen dus
Welke? foksilver, bagger, dark, want ik zie stock niet in het rijtjequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Stock layout die ik al sinds jaar en dag heb
Ik ben voor. Gewoon alles openbaar. Klaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaf dan gewoon meteen Christelijke scholen af
Dat is een andere discussie, maar godsdienst in de eigen tijd stoppen is prima.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaf dan gewoon meteen Christelijke scholen af
Ja, dat die voorvork kapot ging was bij Coo, ofja, eigenlijk Trois-ponts...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hobby he.. HobbyBlijft duur
[..]
Is best leuk daarMaar voor het echte werk moet je toch al naar Malmedy oid in Belgie(Duitsland is ook veel) Suntour is idd.. ehr... tja.. niet zo goed
En downhillen met een gewone MTB raad ik toch echt af
Je gaat ermee door de velgen heen alsof t boter is en ook heb je best n flinke kans op scheuren in dingen als vorkpoten e.d.
Dat klinkt gewoon zo, zo alsof de onderduikkerken weer terug komen, maargoedquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, maar godsdienst in de eigen tijd stoppen is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |