Ben je een kloon van WAARHEID?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef Brerius het volgende:
[..]
Nee ben gewoon geïnteresseerd in de achterliggende psychologie van De mens en seks
Als het werkt is het prima toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef Neytiri het volgende:
Wij hadden een sexspelletje, ook heel leuk. Doe je dingen die je anders nooit had gedaan en het is een spelletje dus meteen minder zwaar, dan kan het ineens wel.
Ja precies! Dat had ik bij mn ex ook niet, en we hadden inderdaad geen vlammend sexleven. Maar bij mn huidige vriend wel, en dat is echt vuurwerk. Helaas zijn er wat andere vlakken waarop wij iets minder makkelijk... samensmelten (:P).quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
Zijn geur maakte me ook niet wild en dat is - bij nader inzien- voor mij wel een goede graadmeter.
Ik praat daar wel gewoon over hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef Neytiri het volgende:
Dus als iemand nog niet zo geoefend is als hoe jij het wil hebben is er meteen geen relatie mogelijk? Je moet wel opgewonden van elkaar worden, dat is logisch. Maar iedereen is weer anders, wat de één lekker vind hoeft de ander niet lekker te vinden, daarover moet gepraat worden en dat doe je niet snel in het begin van een relatie.
Heb ik ook regelmatig gespeeld. Leuk spel! Zou het alleen niet weer met iemand anders kunnen spelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:56 schreef Neytiri het volgende:
Een bordspel met kaartjes... www.ultiemverlangen.nl
Sowieso wat kan helpen zijn ´stel dat vragen´. Dan kun je de gekste dingen verzinnen: fetishes, trios, weet ik veel wat en er zo achter komen waar iemands voorkeuren e.d liggen en hoe ver je met iemand kan gaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef Neytiri het volgende:
Wij hadden een sexspelletje, ook heel leuk. Doe je dingen die je anders nooit had gedaan en het is een spelletje dus meteen minder zwaar, dan kan het ineens wel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat ik precies wil zeggen als de liefde echt genoeg is dan zul je slechte seks kunnen overwinnen.
Dit is nou precies wat mis is met deze generatie, wanneer iets je niet bevalt dan moet het meteen anders.
Je moet investeren, samen eraan werken. Wie zegt dat het alleen aan hem of haar ligt.
Fokkers waar zijn de normen en waarde gebleven.
Je kunt niet iemand de bons geven gewoon omdat de seks even tegen zit![]()
Een ander voorbeeldje
VB1_______________________________________________________________________
ManX heeft een vriendinnetje, leuk koppie, beetje verlegen, niet al te weelderig geschapen ( cup AA en geen booty waar je u tegen zegt), zeer leuk en lief karakter. Zijn gelukkig samen
VB2_______________________________________________________________________
Vervolgens ontmoet ManX een chick, ook leuk koppie, moord lijf, extravaganter, karakter zeer ondeugend en mysterieus met een vleugje bitscherigheid.
Vrienden van Manx vinden haar helemaal geweldig, stijgt in aanzien van zijn matties.
Nu is de Vraag
Zal en moet ManX zijn vriendin verlaten voor de chick ??? Dus moet je, je vriendin of vriend verlaten als de seks even tegen zit ???
Antwoord isMatties? Praat nederlands man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brerius, was jij zo'n kind wat vroeger achter in de klas zat en puzzelstukjes in elkaar forceerde om het maar gedaan te krijgen? JE post hier nogal tegenstrijdig, en als je de illusie hebt dat normen en waarden universeel zijn of dat iedereen die van jou heeft dan zou ik maar lekker stoppen met posten... Dan komt er namelijk alleen nog maar onzin uit. Mijn god, ik heb al een boel gezwets e.d. gezien hier op dit forum de afgelopen paar jaren, maar dit slaat echt alles.Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Brerius het volgende:
Heb een relatie zonder dat gefriemel in bed![]()
![]()
Ben nog van de oude garde geen gefriemel voor het huwelijk![]()
Je bedoelt: ethische principes zullen er niet altijd zijn, maar je portomonnee wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef Brerius het volgende:
Goede Tip van de seksuoloog Brerius.
Zoek iemand waarmee het klikt ( volg je hart in plaats van je zwabberaar of poenanie )![]()
En Verhoog je kansen op geluk.
De borrelende hormonen zullen er niet eeuwig zijn, maar je hart wel.
Ze oefenen er meer in, en hebben vaak meerdere bedpartners gehad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Heb 3 jaar lang een relatie gehad met een vent die me niet kon bevredigen.
Hij kwam binnen 2 minuten klaar en ging dan slapen
Dat is 1 van de redenen waarom het tussen ons mis is gegaan, had op gegeven moment totaal geen zin meer in seks met hem.
Daarna een relatie gehad met iemand die me wel kon bevredigen maar die z`n ps3 belangrijker vond.
Heb vorige week een leuke jongen leren kennen, misschien wordt dat wel watNog geen seks met hem gehad want heb (nog) geen relatie met hem.
Maar hij is half Nigeriaans / half Nederlands en hoor van vriendinnen die een donkere vriend/man hebben regelmatig dat die beter zijn in bed dan blanken dus ben benieuwd mocht het er van gaan komen![]()
Je hebt ook natuurtalenten het alfa mannetjequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ze oefenen er meer in, en hebben vaak meerdere bedpartners gehad.
Dat je nooit klachten heb gehoord over je rechterhand zegt niks he zaadnaadquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:20 schreef Brerius het volgende:
[..]
Je hebt ook natuurtalenten het alfa mannetje( wat ik natuurlijk ben
)
En dat kom je hier vertellenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef SuusOetMaiden het volgende:
yeah, heb seks gehad met mijn nieuwe lover
het was GEWELDIG!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |