Inderdaad. In 2001 kon je daar alleen achter gesloten gordijnen over praten.quote:
quote:
22quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Bij jou thuis waarschijnlijk? Hoe kom je daarbij? hoe oud ben je als ik vragen mag?
Omdat je lult als een stokoude kerel uit een sexloos gehucht... maar je bent dus maar een jochie met verneukt beeld wat sex betreft...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:31 schreef Brerius het volgende:
[..]
Bijna goed
Lankhorst![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wil je dat weten trouwens ????
Niemand wilt mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Omdat je lult als een stokoude kerel uit een sexloos gehucht... maar je bent dus maar een jochie met verneukt beeld wat sex betreft...
Of kan je gewoon niemand vinden die wil? kan ook he...
You're welcomequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:10 schreef Neytiri het volgende:
Dit topic heeft me gister tot actie aangezet. Ik dacht: als ik mijn relatie wil redden moet ik toch echt meer actie ondernemen. Daarom mijn relatie gister volledig gemaakt met...Meteen ook een romantisch avondje gepland voor vrijdag. Sommige mensen kunnen misschien zonder sex... not me!
Had ik ook bij een ex van me.Daarom tegenwoordig: is er geen sexuele klik dan is het gelijk jammer maar helaas.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Fes1-2 het volgende:
Eerste vriendin.. niet zozeer uitgegaan op de seks, maar daaruit (uit het ontbreken van eigenlijk) volgde wel vele frustraties waardoor we teveel ruzie kregen. Achteraf blij dat het is uitgegaan en zou het in een volgend zelfde geval gelijk uitmaken, en dan wel om de seks.
Dus als iemand nog niet zo geoefend is als hoe jij het wil hebben is er meteen geen relatie mogelijk? Je moet wel opgewonden van elkaar worden, dat is logisch. Maar iedereen is weer anders, wat de één lekker vind hoeft de ander niet lekker te vinden, daarover moet gepraat worden en dat doe je niet snel in het begin van een relatie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef Redisformurder het volgende:
Als ik niet opgewonden zou worden van mijn vriendje, was ik er nooit aan begonnen.Voor mij begint een relatie met seks, als dat goed en leuk is, kan je eventueel verder kijken.
Zo is dat!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Had ik ook bij een ex van me.Daarom tegenwoordig: is er geen sexuele klik dan is het gelijk jammer maar helaas.
Je leert van je fouten he
Bij mn huidige vriendin was het ook niet denderend de eerste 2 keer... Maar er was in ieder geval seks en ze schaamde zich niet voor zichzelf, van daaruit kom je een heel eind en heb nu echt niks te klagen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef Neytiri het volgende:
[..]
Dus als iemand nog niet zo geoefend is als hoe jij het wil hebben is er meteen geen relatie mogelijk? Je moet wel opgewonden van elkaar worden, dat is logisch. Maar iedereen is weer anders, wat de één lekker vind hoeft de ander niet lekker te vinden, daarover moet gepraat worden en dat doe je niet snel in het begin van een relatie.
Bij jou is dat altijd makkelijk bespreekbaar geweest? Ik ervaar altijd een grote drempel om erover te beginnen. Ook een vriendin van mij die normaal alles eruit floept heeft daar problemen mee om erover te praten. Misschien toch makkelijker gezegd dan gedaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef Redisformurder het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik er in eerste instantie sowieso opgewonden van moet worden. Dat iedereen verschillende voorkeuren heeft, lijkt me niet meer dan logisch. Waarom zou je dat in het begin van een relatie niet doen? Je kan toch vragen wat iemand lekker vindt? Of het leuk was? Dan kan je daar op in spelen of samen dingen uitproberen.
Nee hoor, ik kan best verlegen zijn en vervolgens dichtklappen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:33 schreef Neytiri het volgende:
[..]
Bij jou is dat altijd makkelijk bespreekbaar geweest? Ik ervaar altijd een grote drempel om erover te beginnen. Ook een vriendin van mij die normaal alles eruit floept heeft daar problemen mee om erover te praten. Misschien toch makkelijker gezegd dan gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |