Niet alleen hondenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
Honden zijn bang voor mij.
Nee, het gaat nu over honden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Lotusss het volgende:
Heb ik een keus over wat ik hier wil horen dan?
Lieve trouwe beesten zijn het.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
De enige hond die me ooit echt gebeten heeft ...
Maar hij heeft zn nagelbeschermers nog niet dus die kan nog flink in de aanval gaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is er niet blij mee, maar had al afgesproken als Jaap na een paar dagen er nog niet blij mee is, gaat Bert weer terug naar de eigenaar, Jaap was hier eerder dus heeft het meeste recht.
Jaap lijkt wel een motor die steeds opstart, zo gromt ie, hij zit nu op de trap steeds te staren en te brommen.
Maar waarom kom je hier dan? Ja, je bent er nu toch en ik ga je niet negeren. Ook niet omdat het kan, Pietje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Lotusss het volgende:
Ok. Als jij vindt dat ik normaal moet doen, dan doe ik dat wel voor jou.quote:
Je hebt een keus om niet hier te komen huilen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt een keus om niet hier te komen huilen.
Jij hebt een keus om er niet op te reageren als het je niet interesseert.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt een keus om niet hier te komen huilen.
Er zijn gelukkig nog wel 2 a 3 personen waar ik bij terecht kan. Voorlopig dan. Want je weet nooit hoe het loopt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
Nog een keer, ik hoop echt dat je irl wel hulp krijgt want dit hier gaat je niet helpen.
En ik bedoel het goed.
wat kan jij zeiken zeg pppfftttt blijf je aan de gang, ga lekker naar buiten, lekker wandelen in het zonnetje, zal je goed doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig nog wel 2 a 3 personen waar ik bij terecht kan. Voorlopig dan. Want je weet nooit hoe het loopt.
Ja want ik mag nooit zeiken want ik heb toch een ontzettend goed leven. Echt, álles is me voor de wind gegaan. Allebei mijn ouders leven nog, zorgen heel erg goed voor mij, ik heb ladingen met vrienden die er voor me zijn....quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat kan jij zeiken zeg pppfftttt blijf je aan de gang, ga lekker naar buiten, lekker wandelen in het zonnetje, zal je goed doen.
Ik geloof best dat je zielig bent maar om hier in de slachtofferrol te kruipen gaat je niet helpen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want ik mag nooit zeiken want ik heb toch een ontzettend goed leven. Echt, álles is me voor de wind gegaan. Allebei mijn ouders leven nog, zorgen heel erg goed voor mij, ik heb ladingen met vrienden die er voor me zijn....
Ow wacht
Want er is altijd iemand nóg zieliger. Ja ja I get it. Het kan altijd nog 10x erger dus niet zeiken. Heeft me 7 jaar op de been gehouden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je zielig bent maar om hier in de slachtofferrol te kruipen gaat je niet helpen.
Maar jij snapt in alle redelijkheid ook wel dat Laysa wel wat anders aan haar mooie koppie heeft dan dit gelul en daar heb je maar rekening mee te houden. De Kardinaal, zelfde laken in één pak.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Lotusss het volgende:
Er zijn gelukkig nog wel 2 a 3 personen waar ik bij terecht kan. Voorlopig dan. Want je weet nooit hoe het loopt.
Dat zeg ik dus niet. Maakt ook niet uit of er altijd iemand is die zieliger is, dat doet niets af aan jouw gevoel. Maar als je hier bent voor steun dan kom je denk ik bedrogen uit. Niet omdat anderen zieliger zijn maar omdat die hier wat meer geschiedenis hebben en met de een heb je wat meer dan met de ander. Als je na 7 jaar instort dan is de rls sc, voor jou, not the place to be, lijkt mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Want er is altijd iemand nóg zieliger. Ja ja I get it. Het kan altijd nog 10x erger dus niet zeiken. Heeft me 7 jaar op de been gehouden.
Doe nu eens niet joh. Ik ben de laatste die eigenlijk advies kan geven (ben zelf soms ook nogal emo en weet het dan ook allemaal even niet zo goed), maar hier los je echt niets mee opquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Want er is altijd iemand nóg zieliger. Ja ja I get it. Het kan altijd nog 10x erger dus niet zeiken. Heeft me 7 jaar op de been gehouden.
god meid, ik wilde dat jij eens voelde wat mijn meissie voelt, of wat Deisyy haar zusje allemaal doormaakt, dan liep je hier niet zo te gallen en uit te lokken, want dat doe je, Laat Laysa met rust en doel niet steeds op haar of op D-K.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat zou nog niet eens zo zijn als het alleen maar het eigen "ik ben zielig" geneuzel zou zijn, maar als je je gaat lopen beklagen dat een ander, die het op dit moment gewoon gruwelijk zwaar heeft, niet gelijk reageert als jij het wilt en je niet informeert zoals jij wenselijk acht, dus je feitelijk over die ander die het veel zwaarder heeft zit te beklagen, dan is het niet vreemd dat je tegen een muur van onbegrip oploopt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier ga je alleen maar afgemaakt worden of kom je onbegrip tegen.
Het valt moeilijk te ontlopen. dat gejankzak van je hier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef Lotusss het volgende:
Jij hebt een keus om er niet op te reageren als het je niet interesseert.
Toedels!quote:
Nou nee hoor. En het dweept vast prettig dat iedereen zo enorm tegen je is maar ook daar vergis je je dan in.quote:
Nou, ik steek de vlag niet uit hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef Lotusss het volgende:
De vlag kan uit hoor, ik ben weg.
Gaat ze Buble posten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
Okee, leuk muziekje dan maar?
Some kind of wonderful kunnen we allemaal wel gebruiken toch?
Ah, gevoelloos zijn, dat vind ik nou zieligquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
Dankzij Buble ben ik weer gevoelsdood. En dat voelt goed. Als ik zou voelen, that is.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
Dankzij Buble ben ik weer gevoelsdood. En dat voelt goed. Als ik zou voelen, that is.
Nou, om jou gelukkig te maken (en omdat N. net al belde om te horen of ik al bij de Jumbo was geweest) ga ik zo wel ff naar de stad om te halen wat ik hebben wil, en dan op de terugweg langs de Jumbo (ja, niet alleen langs, ook naar binnen) zodat ik je nog voor het eind van de middag kan vertellen of er wel of geen koffietafel staat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weer een topic verder, alsof 't allemaal niks kost.
Alleen als je terugkomt met de mededeling dat de winkel 1) goed en 2) goedkoop is. En geen koffietafel, maar das logischquote:
Als ze je goddelijk lichaam wil in ruil voor een salarisverhoging, zeg ik gewoon doen !quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat op audiëntie bij niet onknappe vrouwelijke directeur![]()
Nou, goedkoop heb ik wel vertrouwen in, maar ik denk dat ik van de indeling niet vrolijk ga worden, gebaseerd op de plattegrond.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen als je terugkomt met de mededeling dat de winkel 1) goed en 2) goedkoop is. En geen koffietafel, maar das logisch.
Er is niemand die tegen je zegt dat je weg moet, maar je eist dat mensen voor jou ellende klaar staan, en dan nog wel aan 2 personen die het veel zwaarder hebben dan jou, je geeft zelf aan geen vrienden te hebben, ik zou er eens over nadenken hoe dat kan. Als iemand aangeeft geen tijd voor je te hebben, blijf je je niet opdringen, nee is nee, en ja vervelend dat jij er een ander beeld bij hebt, maar dat is toch echt jou beleving en niet die van een ander. Probeer er wat van te leren en er wat mee te doen ipv zo vreselijk te zwelgen in je zelfopgelegde zieligheid. Mensen komen en gaan nu eenmaal in je leven en zo hoort het ook, pijn of niet daar leer je van, je pakt je op en gaat weer verder. Je zal vast je portie ellende hebben meegemaakt maar dat hebben we allemaal, waar het om gaat is dat jij de enige bent die daar verandering in kan brengen en niet een ander.quote:
Prima!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:
Nou, goedkoop heb ik wel vertrouwen in, maar ik denk dat ik van de indeling niet vrolijk ga worden, gebaseerd op de plattegrond.
En die koffietafel.... ach, we zien wel, als hij er wel blijkt te staan dan maken we er gewoon een keer een koffie bij de Jumbo date van
Ja want zelf ben je heul niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
Hier inmiddels een broodje op (dat verloopt qua voorkeuren ook in vlagen, ik heb nu erg behoefte aan dingen waar ik graag melk bij drink.... een banaan of broodje pindakaas, het zal wel een fysieke calcium behoefte zijn dus).
Tijd om naar de stad te gaan en daarna even, speciaal voor Pietje (die dat niet inziet/waardeert), naar de Jumbo![]()
quote:
Excuus niet aanvaard, want niet nodig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
O en sorry allemaal dat ik vervelend was vannacht, maar Laysa betekent heel erg veel voor me en dit doet haar niet goed en voelde me (misschien misplaatst) geroepen er wat van te zeggen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Excuus niet aanvaard, want niet nodig.
En terecht!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
O en sorry allemaal dat ik vervelend was vannacht, maar Laysa betekent heel erg veel voor me en dit doet haar niet goed en voelde me (misschien misplaatst) geroepen er wat van te zeggen.
Hey stalkertquote:
Hey heksje, heb je al een foto van je wollige pluizebol?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
ben er weer, en wat is het heet buiten
kim zou ze vandaag doen zei ze net, ze moet ze nog up loden of zoiets en dan doorsturen naar mijn comp.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey heksje, heb je al een foto van je wollige pluizebol?
Echt waar? Hier amper 20 graden en af en toe een paar druppies regen. En dat op 14 juli, nationale feestdag hier........quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:ben er weer, en wat is het heet buiten
Oke ben benieuwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kim zou ze vandaag doen zei ze net, ze moet ze nog up loden of zoiets en dan doorsturen naar mijn comp.
O stuur maar naar mij dan, het is hier weer vies benauwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt waar? Hier amper 20 graden en af en toe een paar druppies regen. En dat op 14 juli, nationale feestdag hier........
Eindelijk verkoeling en zelfs een paar druppels regen daar dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt waar? Hier amper 20 graden en af en toe een paar druppies regen. En dat op 14 juli, nationale feestdag hier........
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
Nee hoor, die paar druppies houden we zelf. Toen er bij jullie lekker veel viel kreeg ik ook niets van julliequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
O stuur maar naar mij dan, het is hier weer vies benauwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |