Good for youquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:02 schreef petrelli het volgende:
Trek mijn bod in, net een 16gb 3gs voor 300euro gekocht... Succes dus met je 400 euro LOLLLL
Ik snap wat je bedoelt, al is het voor sommige mensen essentieel dat een telefoon geen gebruikerssporen heeft en zijn soms bereid daar een stuk meer voor te lappenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:36 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat je overschat hoeveel die gebruikerssporen met de waarde doen
Ik snap wat je bedoelt, al is het voor sommige mensen essentieel dat een telefoon geen gebruikerssporen heeft en zijn soms bereid daar een stuk meer voor te lappenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:36 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat je overschat hoeveel die gebruikerssporen met de waarde doen
Zucht... Je weet dat je al eerder in dit topic gepost heb en ik al aangaf geen interesse te hebben?quote:
heb je een bron?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef Catch22- het volgende:
Voor 50 euro heb je trouwens een nieuwe backcoverdus meer dan 50 euro is een krasloze vast niet waard.
Zucht.. Je weet dat je met deze achterlijke prijzen dat ding nooit gaat verkopen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef chiren het volgende:
Zucht... Je weet dat je al eerder in dit topic gepost heb en ik al aangaf geen interesse te hebben?
Is dat jouw probleem? Djeez, als je het er niet voor over hebt, reageer dan gewoon niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:40 schreef Qbizz het volgende:
[..]
Zucht.. Je weet dat je met deze achterlijke prijzen dat ding nooit gaat verkopen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Mr.Chandon het volgende:
100 euro, kom ik hem nu ophalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen jailbreak, firmware 05.13.04quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef ikheetmartijn het volgende:
Heeft deze een jailbreak?
Zo nee, wat is de bootrom versie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |