abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84427898
MIschien zo'n boekje over potjes? Wij hebben bijvoorvbeeld Bobbi op het potje :)
pi_84428140
TF, wat vervelend. Ik heb geen idee wat je ermee kan...

Memmel, gezellig boodschappen doen...
Fake it till you make it...
pi_84428229
Lelly kelli's.. Wat riep ik hard toen ik zwanger was dat ze die lellebel schoenen nooit van mij zou krijgen :')

Maar ze is oh zo trots.. en ik moet wel zeggen dat het van alle 18 winkels de enige schoenen waren die ik bij dr aankreeg zonder pijn (want dikke voeten) en gegil niette mooi mama :+ En ze waren nog goedkoop ook .
En stiekem staan ze zo geweldig :D ze heeft maatje 23/24

Verder geen tips TF
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:05:57 #204
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_84428275
Dames hebben maat 25/26.
En dat zindelijk worden........wat een gedoe met twee tegelijk.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:43:12 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84429578

Nieuwe schoenen...

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:46:43 #206
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84430842
Laat Anna hetaar niet zien, want die ontsteekt gelijk weer in woede!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:01:03 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84431177
TF, wat sneu -O-
Ik zou dan ook een (blaas)ontsteking laten uitsluiten.
En hopen dat het een lichamelijke oorzaak heeft die met 'n kuurtje zo weer over is. Da's toch makkelijker te verhelpen dan de angst en paniek die je omschrijft...

Meisjes en schoenen.... Ben blij dat ik zoons heb _O-
Hoewel we hier ook weleens drama hebben. Zoals laatst toen het 28 graden was en meneer boos werd omdat hij zijn regenlaarzen niet aan mocht naar school :')
Wat is de zomer toch heerlijk! Hij heeft nu steeds zijn "heeeele stoere" Timberland - sandalen aan. En sinds kort heeft hij ook weer Crocs, donkerblauw met Jibbits van Donald Duck erin. Maat 26 overigens.

M. moet vanmorgen (extra) werken en Devin is weg...
Een dagje op stap met m'n ouders. Raar hoor, ik ben niet aan het werk... niet ziek... en toch is Devin niet bij me. Dat gebeurt anders nooit :o
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:16:19 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84431586
Taartjesfee misschien boekjes over poep lezen (bv die van de mol met poep op zijn hoofd) en boekjes van Anna gaat op de pot enzo?

Of mee laten gaan als jullie naar de wc gaan?
pi_84431791
pfew dat scheelt 2 discussiepunten hier...

zindelijk is hij al, en qua schoenen hebben we zelden discussies.
Alleen geen sandalen dit jaar, want dat zou dan het 5e paar schoenen in deze maat worden (zomerschoenen, winterschoenen, dr martens, gympen) en dat vind ik toch net wat te gortig. Zijn sandalen van vorig jaar zij helaas wel net te klein.

Donderdag hadden we een bruiloft en pepijn is daarna bij mijn moeder blijven slapen. Gisteren met oma naar de efteling geweest en daarna om 17.00 in slaap gevallen.. Heeft oma hem tot 20.00 laten slapen }:|
Toen zaten we dus tot 1uur 's nachts met een klaarwakker kind. Die wel tot 8.30 vanochtend geslapen heeft, maar nu stront en stront chagrijnig is. :X
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:01:57 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84433126
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:46 schreef Memmel het volgende:
Laat Anna hetaar niet zien, want die ontsteekt gelijk weer in woede!

ben jij morgen bij tf? Dan trek ik dr gewoon dr crocs aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:31:22 #211
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84441112
Nee man! Ben morgen op Koh Samui! Alleen met mijn man! En cocktails. En een leesboek, zonder plaatjes en met letters enzo!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:06:24 #212
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_84446227
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef Memmel het volgende:
Nee man! Ben morgen op Koh Samui! Alleen met mijn man! En cocktails. En een leesboek, zonder plaatjes en met letters enzo!!
Waar is da?
Is dat voor die bruiloft waar je over vertelde?
pi_84496228
Alles goed met de peuters?

Lekker Memmel!

Wat heeft pepijn schattige pootjes.. Komt Chris aan met zijn 28 :X ;)

Wij zijn weer een weekendje naar mijn ouders geweest. Lekker op de boerderij, met een beppe die genoeg chips en yoghi heeft :P En die je kind 3 keer ongevraagd uit bed plukt (zaterdag om 8.30, en beide middagslapen). Ach, dan gaat hij 's avonds toch wat eerder, niet dus.. Naja, Chris vond het gezellig, lekker bij de koeien kijken, helpen met voeren, slapen op een groot bed (thuis peuterbed met opstaand randje), op de traptrekker of binnen met de thomastrein, pake's tondeuze over je koppie. En 2 keer bij beppe op de fiets. Ik denk stiekem dat beppe nog wel het meest genoten heeft het weekend O+

Vanochtend een babbeltje over zijn verjaardagsfeestje, Dat iedereen zondags komt met cadeautjes (Chris: Sinterklaas?). Nee schat, geen sinterklaas, alleen cadeautjes. En hij wilde ook wel taart, een heleboel. En yoghi, en een feestmuts. Op de kalender staat nu dus ook een hele serie tekeningen op 8-aug. En op de 10e nog 1 cadeautje en taart.. Echt zo leuk dat hij beter gaat praten :Y
pi_84497735
Leuk zeg, pake en beppe op de boederij, dat is toch wel het paradijs voor een kind!
Klinkt als een leuk weekend! *O*
En Sinterklaas die komt hier ook regelmatig voorbij hoor. Er staat een boekje over Sinterklaas in de boekenkast, die moet regelmatig gelezen worden....

Memmel, have fun out there!
Oeh en die Lellykelly's....ik vind ze best lelijk eigenlijk :@ maar kan me wel voorstellen dat een meisje dat heel mooi vind.
Zo heeft Meike van die Crocs (nep) superlelijk vind ik, maar handig...straks op de camping helemaal!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84497892
Ik blij dat ik een jongen heb ;)
Heb ergens een paar sandalen voor 7 euro gekocht, en nog 2 paar dichte schoenen. Chris wil toch alleen de schoenen aan die hij op dat moment aanheeft.. Pas drama's :')
  maandag 26 juli 2010 @ 21:55:06 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84523441
p_iglet :o
Is het nog goed gekomen met het humeur van je nachtbraker?

DF, dat klinkt als een heerlijk weekend!
En wat grappig dat Chris zich ook verheugt op de feestmuts :D Die vond Devin dan weer niks. Crêpepapier en gekleurd karton vond hij niet stoer genoeg geloof ik, petjes draagt hij namelijk wel gewoon.

Wij zijn gisteren naar de trekkertrek geweest. Een weiland vol met luidruchtige tractoren, graafmachines en hoogwerkers... wat wil een 3-jarig jochie nog meer?? Kermis zegt u? Ah, gelukkig zat die er ook 10 minuten lopen vandaan. Zweefmolen, vliegtuigjes die echt de hoogte ingingen, draaimolen, popcorn... He did it all 8-)
En hij heeft een nieuw lievelings"boek" dat hij zelfs meeneemt naar bed. De speelgoed- en onderdelen catalogus van www.granit-parts.com _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_84524229
Groot gelijk dat die catalogus een lievelingsboek wordt! Daar staan leuke dingen in!
Trekkertrek klinkt cool. En een dapper ventjes dat hij overal indurft!

Ik weet nog niet of Chris beseft dat die muts ook echt op zijn hoofd moet. Hij is ook niet zo gek op petjes tegenwoordig. We zullen zien :P
  maandag 26 juli 2010 @ 22:17:15 #218
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84524598
Kersjes als ik dan lees over Trekkertrek, ben ik weer erg blij dat ik dochters heb :P Esmee heeft trouwens de praxis klusgids als lievelingsboek. Misschien moeten we ze eens met elkaar in contact brengen?

Linde zat vanmiddag op de bank toen ze ineens uit het niet zei: "Ik denk dat ik nu wel op de wc kan plassen" En dat heeft ze toen maar meteen gedaan ook :D
pi_84525109
Lol Linde *O* goed zeg!

Deepfreeze, dat klinkt heerlijk zo op de boerderij!

Kers, die kinderboeken zijn ook zo kinderachtig, tijd voor serieuze lectuur zal Devin gedacht hebben...
Stoer zeg, overal in!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:59:40 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84538282
:W weer terug van een weekendje weg. Heerlijk op de camping gehangen en de dame besloot zomaar om zonder zijwieltjes te gaan fietsen: "papa, die mogen er nu wel af, hoor!" En zo gezegd zo gedaan. En ze fietste zonder enige hulp gewoon weg. Het op en af stappen gaat nog een beetje moeizaam, omdat ze zelfs op haar mini fiets niet goed met d'r voetjes aan de grond komt, maar ook dat heeft ze inmiddels vrij goed door.

Slapen gaat nu even ietsje minder, maar wel in d'r eigen bed. Het is alleen erg laat voordat ze in slaap valt. Meestal pas tegen 10 uur. En dat is voor haar niet prettig en voor ons ook iets minder.

DF, klinkt goed die boerderij!

En linde wat super dat je je dat zo maar even besloot!

Devin, dat zijn tenminste nog eens leuke boeken ;)

KP, sterkte met de meiden.

Leliekellies hoor ik ze niet over. Fleur heeft ze ooit gehad, maar ook die taalt er (nog) niet naar. Ze heeft sandalen en crocs, maar het meest loopt ze toch echt op crocs... of blote voeten.

P_iglet. Dat is toch we een terugkomend iets bij jullie, he. Dat als pepijn een dagje mee is geweest dat zijn hele slaapritme verstoord is. Jammer hoor dat de opa's en oma's daar geen rekening mee houden. Je zou bijna zegggen: jullie hebben hem zo lang laten slapen... nou, succes we komen hem morgen wel halen. Hoe is het trouwens met je opleiding?
pi_84540073
Gister in de winkel vroeg ik aan de dame of ze andere lellykelli's wilde.
'nee mama niet mooi.'

Grmbl ze waren maar 30 euro en deze zijn nu net te klein aan het worden.
Denk dat ik ze maar gewoon haal en anders op marktplaats zet.

Ik krijg haar echt met geen mogelijkheid in andere schoenen doordat haar voetjes redelijk breed zijn.
pi_84541379
Zo is Meike bezig met de naderende vakantie.

"mag ik dan ook speelgoed mee?"
ja tuurlijk
"wat mag ik mee dan?"
kies zelf maar wat uit
"o moet ik even over nadenken"
Even Later:
"ik weet wat ik mee wil"
"mijn keuken!" :o

Linde! :o zou dit dan het begin zijn? Ben benieuwd!

Schoenenproblemen...irritant! Brede voetjes ook lijkt me, dan is je keuze wel beperkter
morgen kan ik Meikes schoenen weer halen, ze had ze vorige week voor het eerst aan en na een kwartiertje een bloedende enkel.... :') Volgens de schoenenmeneer kwam het van het randje, dus die halen ze eraf ofzo.

Wij zijn op het moment druk met huizen bezig, ons huis staat te koop sinds 3 weken (morgen eerste kijker!) en we kijken zelf een beetje in het rond op de huizenmarkt. Hetl lijkt Meike wel leuk allemaal, maar ze heeft wel een voorwaarde haha, als we thuis komen na een bezichtiging vraagt ze: "pastte er een trampoline in de tuin?" _O-
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84542537
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:59 schreef chacama het volgende:
P_iglet. Dat is toch we een terugkomend iets bij jullie, he. Dat als pepijn een dagje mee is geweest dat zijn hele slaapritme verstoord is. Jammer hoor dat de opa's en oma's daar geen rekening mee houden. Je zou bijna zegggen: jullie hebben hem zo lang laten slapen... nou, succes we komen hem morgen wel halen. Hoe is het trouwens met je opleiding?
valt wel mee hoor het is 2 of 3x gebeurd in 3 jaar tijd.
Zondag dagje naar vrienden geweest en daarbij heel rustig aangedaan. En gisterochtend uitslapen en een dagje niets doen met papa. Dus die is weer prima te pas nu.
De opa's en oma's zijn al net ff te lang uit de kleine kinderen op de invloed daarvan te overzien. En pepijn funtioneerd over het algemeen prima op een onregelmatig ritme... Maar in de late middag/ vroege avond een paar uur slapen is funest. Tsja zelf zou ik dan 's nachts ook geen oog meer dicht toen.

mijn opleiding gaat prima, stug doorlopen en er komt vanzelf een eind aan. Nog 1 jaar...
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:13:28 #224
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84543293
Een trampoline is ook een belangrijk iets in een tuin.... goed zo meike!

Mooi dat pepijn het zo goed doet. Inderdaad zien opa's en oma's het effect niet en zijn het vaak ook vergeten van vroeger. lekker zo'n dagje niets doen. O+ (goed om te lezen van je studie..eind is in zicht)
pi_84546355
Meike, ik zou ook mn keuken mee willen op vakantie ;). En of er een trampoline in de tuin past is natuurlijk wel heel belangrijk, dat vergeten papa en mama anders vast te vragen ;).

Pvoesss, succes met de lelli kellies...

Wij hebben vanmorgen op de markt nepcrocs gehaald, mevrouw wilde ze eigenlijk liever niet meer uit... ach voor 4 euro ;). Ik vind ze zo voor in en om huis toch wel ideaal hoor!
We kwamen Mrien en Lotte nog tegen in de stad :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')