abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:37:36 #251
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84607600
Zo Devin jij bent er snel bij!

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Kersjes het volgende:
Stiemie :*
Als we hier zo'n dag hebben dan probeer ik er zoveel mogelijk op uit te gaan. Niks speciaals, gewoon naar de speeltuin in de buurt ofzo. Lekker afleiding, ik merk dat ze thuis vaker blijven hangen in miep/mekker/gezeur.
Dat erop uit gaan heb ik gisteren gedaan, maar dat was uuuuh (understatement van het jaar) niet echt een succes. En de kinderboerderij ken ik zo ondertussen ook uit mijn hoofd :@ Ik merk gewoon dat ik echt een leukere en meer ontspannen mama ben als ik er mijn eigen ding (werk) bij heb om even mezelf te kunnen zijn.

Als ik op een dag voor de 123.345e keer moet zeggen dat Esmee geen pop is, dat je niet op haar mag zitten etc en dat ik voor de 44e keer naar een verhaal over een niet bestaand paard/kind/vriendinnetje/vlieg etc moet luisteren gaat dat momenteel gewoon even niet :@ En Linde is gewoon geen seconde stil overdag :@
pi_84615887
Kers, hihi dat is toch ook de normaalste zaak van de wereld, dat je een kus krijgt bij je bal ;).

Stiemie, ik denk dat ik ook een leukere moeder was toen ik nog werkte, ik kan het me wel voorstellen :*.
Maar ik heb nog niet het lef om dan ook echt actief iets te gaan zoeken... Het gaat hier met ups en downs, afgelopen dagen weer beter. Minder gepiep van de kinderen en dan ben ik ook beter in mn doen.
Fake it till you make it...
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:44:00 #253
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84616192
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:13 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, ik denk dat ik ook een leukere moeder was toen ik nog werkte, ik kan het me wel voorstellen :*.
Maar ik heb nog niet het lef om dan ook echt actief iets te gaan zoeken... Het gaat hier met ups en downs, afgelopen dagen weer beter. Minder gepiep van de kinderen en dan ben ik ook beter in mn doen.
Nijna :* Ik was al bang dat jij het zou herkennen. Ik zoek me juist helemaal suf. Verstuur wekelijks 1 of meer sollicitaties. Maar steeds ben ik 2e...
pi_84616939
Ik zit in de luxe positie dat ik niet persé snel een baan hoef te vinden. Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant kan ik nu veel te kieskeurig zijn en dat schiet niet echt op.
Ik wil best wel weer wat werken, een dag of 2 in de week. Maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel leuk om bij de meiden thuis te zijn. Ik heb alleen soms het gevoel dat ik volkomen leeggezogen wordt en niet genoeg tijd heb om bij te tanken.
Stiemie, hopelijk komt er gauw iets op je pad!
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:55:18 #255
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_84619175
Stiemie en Nijna, hebben jullie dan geen contacten met andere ouders uit de buurt, of familie? Waar je af en toe eens naartoe gaat met de kinderen? En gaan jullie zelf ook nooit weg zonder kinderen?
Ik werk al bijna 10 jaar niet meer en vind dat prima vol te houden, maar merk wel dat ik ook tijd voor mezelf nodig heb (ben gemiddeld 2-3 avonden per week weg). Nu het vakantie is ben ik 's avonds niet weg en zijn de kinderen thuis en wordt het wel erg intensief (maar ze kunnen ook logeren).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:07:42 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84619517
O+ peuterliefde O+

Stiemie en Nijna :* Ondanks dat ik wel werk, herken ik het ook. Op de vrije dagen die ik heb, wil ik graag harmonie en gezelligheid. Maar, dat lukt helaas niet altijd. Want de was moet gedaan worden, de boodschappen gehaald en tussendoor ook nog 2 kinderen uit elkaar houden als ik pech heb. Maar nog 3 maanden dan zitten ze allebei op school en heb ik meer ruimte voor de huishoudelijke dingen en kan ik dus ook de tijd die we samen hebben meer met hun besteden ipv om hen heen.

Mirte op weg naar zindelijkheid! Super!

Meike bang dat d'r huis weg is :* *komt wel goed schatje*

DF, weet je al wat meer?
En nu heb ik zin in gedroogd fruit...

Lies, zo'n voorval heb ik nog niet meegemaakt met mijn meiden, maar mijn oudste deed het wel. Die heb ik geleerd dat het iets van haar zelf is en dat ze dat alleen op d'r eigen kamer mag doen. En dat heeft ze dus ook gedaan. Inmiddels is ze er over heen gegroeid. Heb je het wel tegen de moeder gezegd?
pi_84624589
Stiemie, dat klinkt wel pittig. ik lag vanochtend ook al in de clinch met 1 koppige peuter, als er dan ook nog een 2e is, petje af ;)

Vanochtend de waarneming HA gebeld. Er ligt straks een tube lidocaine creme klaar. De ontlasting is di+wo goed gegaan, zij het met een kleine brul, maar wel zacht. Dus dan zou die lidociane genoeg moeten zijn. En anders volgende week maar naar de eigen huisarts.
Gedroogde abrikoos is lekker, alleen Chris weigerde te proeven vanochtend, misschien vanmiddag wel.
pi_84625518
Grijs, ik heb niet heel veel contact met andere ouders uit de buurt, we wonen hier net een jaar. De meeste gezinnen hier in de straat hebben oudere kinderen die al naar school gaan. En de ouders werken.
Mijn naaste buurvrouw heeft wel kindjes in dezelfde leeftijd en daar gaan we regelmatig even spelen.
Ik probeer wel weg te gaan zonder de meiden, al vind ik dat wel lastig.
Na de vakantie gaan mn naailessen weer verder, lekker 1 avond in de week 2,5 uur voor mezelf :). En verder heb ik het idee dat er niet zoveel tijd voor mezelf is.
Dat ligt ook aan mezelf hoor deels. Als ik hoor dat het niet gaat zoals ik het wil, ga ik me er toch weer mee bemoeien als ik thuis ben.
En zo snij ik mezelf steeds weer in de vingers als ik een keer mag "uitslapen" of als ik in bad wil. Ik moet dus echt het huis ontvluchten (want zo voelt het) als ik tijd voor mezelf wil.
Logeren daar ben ik nog niet zo aan toe (en ik ben een beetje bang dat als ik ze bij mijn ouders laat logeren dat ze dan automatisch ook bij mn schoonouders moeten logeren en dat wil ik helemaal nog niet).

DF, fijn dat het toch wel goed gaat met de ontlasting en dat de Lidocaine afdoende is!

Mirte is weer zonder luier aan het proberen, ik ben benieuwd...
Hebben jullie peuters ook dat ze zo gauw gaan staan huilen/krijsen/op de grond liggen/jammeren als iets niet gaat zoals zij het willen?
We waren vanmorgen bij de buren en als buurmeisje dan in de buurt komt om iets te pakken wat Mirte heeft, dan begint ze een soort in paniek te krijsen en weg te lopen. Maar ook als ze haar schoenen niet uit krijgt, de puzzel niet past... noem maar op. Dan begint ze ook te brullen.
En ik ben er zo zat van... wat moet je daar nou mee? Het irriteert me zo dat het vaak niet lukt om het te negeren en dan ga ik terugmopperen :{
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:02:48 #259
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84625814
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Grijs het volgende:
Stiemie en Nijna, hebben jullie dan geen contacten met andere ouders uit de buurt, of familie? Waar je af en toe eens naartoe gaat met de kinderen? En gaan jullie zelf ook nooit weg zonder kinderen?
Ik werk al bijna 10 jaar niet meer en vind dat prima vol te houden, maar merk wel dat ik ook tijd voor mezelf nodig heb (ben gemiddeld 2-3 avonden per week weg). Nu het vakantie is ben ik 's avonds niet weg en zijn de kinderen thuis en wordt het wel erg intensief (maar ze kunnen ook logeren).
Nou ik ga geregeld weg zonder kinderen, ook met trouwens. Ga ook 1 avond in de week sporten. Het ligt er vooral aan dat ik er zelf niet voor gekozen heb om fulltime thuis te mama-en. Ik mis mezelf gewoon een beetje denk ik :) En ik heb het gevoel dat ik alles te goed wil doen. Dus thuis alles 100% aan kant, alles voor de meisjes helemaal perfect en daarnaast ook nog genoeg tijd steken in het zoeken van werk, sollicitatiebrieven schrijven en gesprekken voorbereiden. Dat past niet in een gewone werkweek en dus loop ik de hele dag met een schuldgevoel naar alles en iedereen. En dat het allemaal zo onzeker is nu en dat je eigenlijk niks af kan spreken enzo ivm met mogelijke sollicitaties doet me ook niet echt goed meer.

Vandaag heeft mijn vriend de meisjes voor zijn rekening genomen en kan ik dus even bijtanken. Heerlijk O+
pi_84626028
Toevallig vandaag zo'n dag Nijna, brullen om alles en niks, jengelen om iets voor elkaar te krijgen. Dat terugmopperen helpt ook niet zo heb ik gemerkt. Dan ben ik blij dat hij even in bed ligt, en waarschijnlijk wel tot na 4 uur plat blijft. Maar het verschilt hier wel, toevallig nu zo'n dag, eerder deze week ook al wat. Maar daarvoor een paar weken weinig..

Ik ga normaal op donderdagochtend naar een ontmoetingsgroep voor ouders met kids (0-4), dat geeft altijd lekker afleiding. Hebben ze dat bij julie niet Nijna?
pi_84626207
Zoiets heb ik hier nog niet ontdekt. We proberen wel naar het voorleesuur in de bieb te gaan (eens per maand) met zingen/dansen en knutselen. En ze gaat 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal.
Ik heb ook al zitten kijken naar iets van muziek op schoot of peutergym, maar daar wordt van de ouders verwacht dat ze meedoen, wat ook heel leuk is. Maar dat is dan op dagen en tijden dat ik niet iets kan regelen voor Iris. En als ik die kleine meeneem dan kan ik achter haar aan lopen vangen ;).
Alhoewel ik toch nog eens ga informeren of ze niet mee zou kunnen naar dat muziek op schoot achtige gebeuren.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:11:40 #262
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84626215
:Y herken ik Nijna. Die constante frustratie als iets niet lukt. Ik heb dat doorbroken door zelf een constante mantra terug te doen. (en dan wel maar 1 of 2 x) Maud, schreeuwen/huilen helpt niet. Dan gaat het echt niet lukken......... Mama, wil je me helpen....... snik, snotter, jammer.......... nog 1x herhalen en meestal bedaarde ze dan en hoorde ik : mama, jij mij helpe? En dan natuurlijk super enthousiast reageren: Natuurlijk wil ik jou helpen. Als jij het zo lief vraagt, dan kan mama toch alleen maar jou willen helpen.... Zooooo, dat is toch veel gezelliger dan huilen en boos zijn. Kijk, eens hoe goed het nu gaat! (pfffffffffff, slijm....slijm....slijm) Maar, goed nu na ca. 6 weken volhouden kan ik zeggen dat het echt 9 van de 10 keer goed gaat en ik die tiende keer alleen nog maar hoef te kijken en te beginnen met Mamaaaa?
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:14:38 #263
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_84626339
Bijtanken en andere dingen doen....heb ik ook nodig. Ben blij als het hockeyseizoen weer begint.
Dit weekend naar een kuuroord,winkelen etc....ook echt zin in.
pi_84626788
Chaca, fijn dat je het herkent. Zo'n soort mantra heb ik ook, maar die is nog niet helemaal geland geloof ik... maar volhouden dus... *adem in adem uit* ;)
Ben wel heel benieuwd eigenlijk of ze het op de psz ook doet, zal het na de vakantie eens vragen.

KP, fijn weekend dan alvast, heerlijk!
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:56:21 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84628100
Hier niet op de psz. Daar is ze echt zo lief. Echt..... soms denk ik dat ze zodra ze mij ziet een soort waas voor d'r ogen krijgt en denkt: AHA... ik mag weer een draak zijn...... Ook bij de het KDV hoor ik alleen maar dat ze zoooooooooooooooooo lief is. Zo af toe zou ik dan wel eens willen vragen hoe ze dat voor elkaar krijgen. Maar, goed ik weet dat het niet echt aan mij ligt, maar ze bij mij wel de vrijheid heeft zich zo te kunnen uiten. De laatste tijd hoor ik namelijk van de oppas ook dat ze daar flinkt draakt. Dan denk ik stilletjes in mijn hoofd: het ligt dus niet aan mij, maar of ze zich wel of niet 100% veilig voelt op een locatie.
pi_84629008
Dus eigenlijk is het gewoon een soort compliment dat ze zo draakt... O-)
pi_84629944
Mijn jochie is op het KDV ook een engeltje. Zo lief en netje etc. Als ik dan vertel dat hij thuis over banken klimt, met eten smijt en weigert op te ruimen, dan kijken ze me aan alsof ik gek ben.
Ze moedigen hem daar echt aan om wat ruwer te doen, wat ondeugender.
Ik hou het ook maar op zich net niet 100% safe voelt..
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:47:11 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84630247
:Y Psies. het is het grootste compliment als ouder wat je kan krijgen..... ze brengen het alleen zo rot die kinderen...... Maar on the brighter side of life:

*O* Nijna, wat heerlijk dat ze zo goed bij jou kan draken *O* hopelijk vind ze snel een manier om deze vorm van communicatie om te zetten een wat meer positieve uiting van haar geborgenheid.
pi_84631528
*O* Chaca :*
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:09:24 #270
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_84647592
:D.
Stiemie, dat is natuurlijk ook wel een verschil: dat je er niet zelf voor gekozen hebt, maar ertoe gedwongen bent. Maar je hoeft echt niet perfect te zijn, hoor! Ik ben al blij als m'n huis er een beetje toonbaar uitziet (kijk niet onder de banken en ga vooral niet naar boven). En dan werk en/of solliciteer ik niet.
De kinderen krijgen altijd minder aandacht dan ze willen... of op momenten dat ze het niet willen ;). Maar al met al gaat het hier best redelijk. Perfect lukt nooit, het enige wat je daarmee bereikt is een overspannen situatie of een overspannen moeder (en dat is zeker niet perfect).
Nou ben ik van nature helemaal niet huishoudelijk (we hadden, voordat we aan kinderen begonnen, bedacht dat ik voor het grootste deel zou werken en mijn man meer in het huishouden zou doen, maar financieel is dat ondertussen niet meer aantrekkelijk en mijn man vindt zijn werk tegenwoordig (eindelijk!) veel te leuk), maar ik vind het opvoeden van (en het er zijn voor) de kinderen wel leuk (en belangrijker). Het huishouden vind ik bijzaak. Helaas is dat wel een beetje te zien ;).
Wat ik bedoel te zeggen: probeer prioriteiten te stellen en je perfectionisme los te laten, dat leeft veel meer ontspannen.
En Nijna, natuurlijk is dat ook wel anders als je net verhuisd bent, had ik even niet bij stilgestaan. En met kleine kinderen is het contact maken met andere ouders net wat lastiger dan wanneer ze naar school gaan (vind ik).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_84648087
Grijs, ik spreek nu op de peuterspeelzaal wel andere ouders met kinderen van Mirte haar leeftijd, maar daar zit ze ook nog niet zo lang op. Dat komt allemaal wel straks natuurlijk, helemaal als ze naar school gaat.

Vraagje, Mirte kan blijkbaar erg goed haar plas ophouden, want ze heeft vanmiddag 5 uur lang zonder luier gelopen zonder te plassen (dus ook niet op de pot, waar ze wel een aantal keer op heeft gezeten). Meer mensen die dit kennen? Ze wilde zelf geen luier aan, dus tja...
De stap om op het potje te plassen komt vast ook wel... hoop ik. Vroeg me alleen af of er meer mensen waren die dit hadden met hun peuter?
pi_84649002
Jen is vandaag toch lekker naar het kdv geweest. Ik voelde me wel ff kut omdat ze uiteraard drama maakte toen ik wegging en ik uiteindelijk gewoon voor mezelf kies. Maar thuis gekomen ben ik m'n bed in gekropen en heb ik heerlijk bijgeslapen. Jen heb ik pas in de middag opgehaald, zo had ik ook ff rust. En hoe, want mevrouw was behoorlijk moe en dus flink sago, ik was erg blij dat ik haar ff weg kon brengen dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 07:18:41 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84654687
Goedzo tico. Neem aan dat jen een leuke dag heeft gehad op het kdv?

Nijna, herken het niet van mijn meiden, maar heb er hier wel al eens iemand over gehoord. Vraag voor de zekerheid even in eht kleutertopic, want volgens mij is het iemand van Fleur d'r lichting.
pi_84655409
Ga ik doen chaca, bedankt voor de tip!

Tico, goedzo! Lekker even tijd voor jezelf!
pi_84656279
Tico, is dat drama op het KDV dan niet met 5 minuten over? Goed dat je voor jezelf zorgt, dat moet ook gewoon eens kunnen ;)

Nijna, hier waren 3 mini-cadeautjes (E0,5-1) genoeg om Chris te overtuigen op het potje te plassen. Maar die durfde gewoon echt niet. (sticker voor het zitten gaan, en dan extra voor productie)
Hoorde ook nog ergens een tip, om liedjes te gaan zingen. Bij het zingen ontspant de buik/bekkenbodem en komt de plas makkelijker.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:33:02 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84677226
Drama is over zodra ik uit beeld ben, maar het is niet leuk zeg maar.
pi_84679597
Nee, leuk is het niet.. Zelfs na maanden went het niet
Het ging hier goed, tot de vakantie en dus meer wisseling in kinderen/leidsters en lokaal

Vandaag lekker wezen uitrazen in een binnenspeeltuin. Even lekker rondrennen, zonder dat mams steeds "pas op". "doe nou voorzichtig", of "kom van dee eettafel af" moet zeggen
Wel jammer dat hij vanochtend weer last leek te hebben van groeipijn. Gelukkig geen last van bij het spelen..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:12:28 #278
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84683687
groeipijn...... srl-gelei of stoten en vallen-creme. helpt erg goed!
pi_84710843
Stiemie, kun je dit weekend weer wat opladen?

Chaca, die gaan we ook onthouden..
Lidocaine werkt :)
Hij gaf vanmiddag aan dat het pijn deed, spul gesmeerd en een half uur later zonder een kik een volle luier. Heerlijk ;)
pi_84713506
Die gekke meid van ons zei vanmorgen dat ze graag zonder zijwieltjes wilde fietsen.
Prima, ze heeft geholpen de wieltjes eraf monteren, zadel laag,en gaan met de banaan.
Mijn vriend heeft haar eerst een tijd vastgehouden, en liet steeds een beetje meer los.
En ja hoor, eind van de dag fietste de dame zonder zijwielen! En trots dat ze is!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84715251
Karin, wat knap van Meike zeg! ^O^
pi_84729614
Meike *O* goed zeg.
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:29:38 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84730138
Meike ook zonder wieltjes *O*

En wat fijn dat de lidocaine geholpen heeft *O*
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:23:48 #284
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84747363
Meike wat goed *O*

Ik ben volgens mijn peuter een stomme mama -O- en alleen maar omdat ze haar zin niet krijgt -O-
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:29:02 #285
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84747587
*O* voor Stiemie *O* ook bij jou is ze zo ontzettend thuis en op d'r gemak dat ze zich volledig af durft te zetten... *O*

dat het niet leuk is om te horen is een heel ander verhaal. :*
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:32:04 #286
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84747723
Nou laten we zeggen dat ze dan de laatste paar dagen echt ontzettend vreselijk super op haar gemak is :X

Bij alles is het piepen, krijzen, drammen, slaan, gillen etc en ik begin het echt zat te worden. Na 1 waarschuwing gaat ze er maar even lekker op het strafmatje over nadenken, maar het werkt nog niet echt.
pi_84749847
DF, fijn dat de lidocaine werkt!

Stiemie, gezellig he... :{
Zennnnn....
pi_84750276
Wat goed Meike!!!
pi_84752696
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Nou laten we zeggen dat ze dan de laatste paar dagen echt ontzettend vreselijk super op haar gemak is :X

Bij alles is het piepen, krijzen, drammen, slaan, gillen etc en ik begin het echt zat te worden. Na 1 waarschuwing gaat ze er maar even lekker op het strafmatje over nadenken, maar het werkt nog niet echt.
ze is de enige niet. Hier is het standje luchtalarm bij het minste geringste en ik ben het echt spuugzat met dr aanstelleritis. Ook hier krijgt ze een time-out, op de slaapkamer, deur dicht, dan hoor ik het gekrijs ook een stuk minder. Ze kan weer terugkomen als ze klaar is met gillen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:21:12 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84752815
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ze is de enige niet. Hier is het standje luchtalarm bij het minste geringste en ik ben het echt spuugzat met dr aanstelleritis. Ook hier krijgt ze een time-out, op de slaapkamer, deur dicht, dan hoor ik het gekrijs ook een stuk minder. Ze kan weer terugkomen als ze klaar is met gillen.
Ja zo ver is het hier nu ook al gekomen. Zoveel moeite is het toch niet om iets gewoon te vragen in plaats van te huilen, jammeren en piepen of je nog een beetje drinken mag?
pi_84752972
Nee hier breekt de hel al los als ik drinken in een oranje beker doe en er een geel rietje bijgeef. Echt hè?!?! Ze heeft staan gillen alsof ze minstens was geslagen. Maar het kwam erop neer dat ze een oranje rietje wilde...
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:26:39 #292
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84753042
Ja dat rietje kennen we hier ook -O- Een roze rietje van mama is heeeeel anders dan een zelf uit het doosje gepakt roze rietje
pi_84753374
Ja check! En geen rietje is ook geen optie, dat is ook drama want ze weet precies waar ze staan.

Gister wilde ze dr beker zo door de kamer gooien omdat het niet naar haar zin was. Ik ken jen en ik zie aan haar blik wat ze gaat doen. Dus ik waarschuwde al dat ze een probleem had als de beker om ging. En dus besloot ze me uit te dagen door de beker zo te kantelen dat het drinken er net niet uitviel, en mij heel uidagend aankijken. Helaas voor haar was bij papa de grens al veel eerder bereikt, dus ook uitdagen eindigde op de slaapkamer.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:35:56 #294
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84753473
Jep je strak aan blijven kijken en dan je beker met gestrekte arm voor je houden en dan heeeeeeel langzaam omkeren o|O
pi_84753634
Gelukkig is het typisch peuterpuber gedrag. Maar ik zou deze fase graag overslaan. Ik begin zelfs de echte pubertijd fijner te vinden dan de fase waar Jen nu in zit. Pubers kun je nog een soort van negeren als je het zat bent.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:47:03 #296
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84753933
Oei Tico en Stiemie. Dat zijn inderdaad strakke acties van de dames. Vooral dat uitdagend terugkijken en inschatten wat de reactie gaat zijn. Pffff, moeilijk hoor. Ik hoop voor jullie beide dat ze allebei snel doorhebben dat jullie ook dan net zo consequent blijven als ze van je gewend zijn, en het gedrag dus snel over is. Succes in elk geval. Ik moet eerlijk bekennen dat ik erg blij ben dat die zware fase voorbij zijn. Ze blijft natuurlijk wel grenzen ontdekken, maar daat heftige is nu gelukkig over. *klopt af*

Maud was gisteren ziek. inneens. De hele dag lekker gespeeld en om 4 uur ging het licht uit. Ze trok wit weg en meldde dat ze hoofdpijn had. Gelukkig was ik zelf vlak daarna thuis en kon ze bij mij op schoot liggen. De oppas vond het wel een beetje vreemd/eng dat het zo snel was gegaan. Van niets naar ca. 38 graden koorts. Maar goed met een zetpil is ze bij me in slaap gevallen en daarna de nacht ook naast me gelegen en 's nachts nog even alles eruit gespuugd. Vanochtend al een eind opgeknapt dus ik heb goede hoop voor morgen. Ze wilde vanavond met het slapen gaan wle nog een zetpil tegen de hoofdpijn. Iets wat ik me goed kan voorstellen als ze heeft wat ik heb. Dan wil je inderdaad wel iets tegen de pijn.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:51:10 #297
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84754122
Whahahahaaaa, die Jen en Linde, _O-
Zo.....
Enorm.....
Herkenbaar :')

Meike, wat goed *O*

We zijn vanmiddag naar hert circus geweest! Niet naar de voorstelling, maar we gingen op goed geluk naar het terrein waar Circus Renz staat en we mochten bij de dieren kijken. En daar sta je dan, op 6 meter afstand van een olifant, slechts met 2 smalle draadjes schrikdraad tussen dat enorme beest en ons in...
De zebra's en lama's konden we aaien, net als de kameel en de kleine paardjes. Ook nog van een afstand de leeuwen gezien en natuurlijk allemaal enorme vrachtwagens en de echte circus-tent waar allemaal spannend geluiden uit kwamen. Er was een voorstelling gaande, maar ik weet nog niet of we daar ook echt naar toe gaan. Is volgens mij best een lang zit.

Zijn jullie peuters weleens naar een (lange) voorstelling geweest? Circus, theater, bioscoop... Hoe ging dat, konden ze zo lang stil zitten?
.... met gevoel voor drama....
pi_84762888
Lekker die peuterpubers.. Die van ons heeft het af en toe een dag, maar niet zo heftig..

Ai chaca, dat is niet zo fijn. Gelukkig helpt de zetpil, maar hopelijk niet vaker :*

Leuk kersjes! Al die beestjes zo dichtbij.
Chris gaat met papa naar K3 in oktober, ben ook nieuwsgierig hoe dat gaat. Echte voorstellingen heb ik nog niet gedaan. Thuis blijft hij ook geen uur (of kwartier)zitten voor een film..
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:23:13 #299
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84763110
Maud is gisteren meegeweest naar het circus. maar dat is niet eerlijk om te zeggen. Ze was hangerig moe en wist niet of ze nu bij papa of mama op schoot wilde, maar vond het op zich wel leuk. studio 100 show vorig jaar vond ze helemaal geweldig. En ook de film van plop kon ze goed volgen en rustig bij blijven.

Ze is zo goed als opgeknapt. Dus dat komt wel goed.

Devin zo dichtbij de beestjes.....spannend hoor!
pi_84764427
Jen en Linde :D Heel herkenbaar trouwens, bij ons gaat het momenteel met vlagen precies hetzelfde

Beterschap voor je meisje Chaca

En Meike, wat goed!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')