Heb ik elke nacht (weer)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef chacama het volgende:
Linde, gefeliciteerdgrote meid! Veel plezier
Ohhhhh, heerlijk van die langslapers
Maud heeft vannacht op papa's plek in bed geslapen. F. is even een paar daagjes er tussenuit en die meid nam het er dus maar even lekker van. Zo lief als je dan zelf naar bed gaat en zo'n schatje naast je hebt liggen snurken.
Vannacht mag ze bij Fleur slapen. Maar dan wel op het onderschuifbed. Voor ik het weet liggen ze anders samen op de grond. En er moet natuurlijk wel geslapen worden, want gekeet levert een enkele reis eigen kamer op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb ik elke nacht (weer)![]()
Ik vraag me echt af hoe ik dit ga aanpakken als de kleine er straks is... Ik denk dat de kleine maar gewoon in het wiegje slaapt als ze dat pikt...
Ja het ging goed... Maar ja dan moet je wel volhouden en niet als het een nachtje raak is besluiten dat ze dan gewoon bij ons kan liggen... Daar ging het fout.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Vannacht mag ze bij Fleur slapen. Maar dan wel op het onderschuifbed. Voor ik het weet liggen ze anders samen op de grond. En er moet natuurlijk wel geslapen worden, want gekeet levert een enkele reis eigen kamer op.
Eentje links, eentje rechts naast je....? Kan Jen anders in zo'n aanschuifbedje. Dat ze weer langzaam went aan het een eigen bedje. Het ging toch een hele tijd goed, dacht ik.... zit ze weer middenin een sprong misschien dat ze weer meer naar jou toe trekt. Maud is op het moment nl. super verlegen. Als er maar een vreemde naar d'r kijkt (en soms zelfs bekenden) dan zou ze het liefst in het niets verdwijnen en kruipt ze nu dus maar heel diep in mijn nek (bij gebrek aan wijde rokken). Dus daar gooi ik d'r behoefte aan niet alleen zijn 's avonds ook maar op....
Het is M. zn "schuld".... Dus hij mag de strijd gaan voeren.. Ik ga er niet weer uren naast zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef chacama het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat je er nu de puf niet voor hebt om weer het hele 'gedoe' met in eigen bed slapen weer te beginnen. Het kost altijd zoveel kracht vind ik...
Oh ik hoef M niet te overtuigen denk ik... Die roept namelijk al heel lang dat ie niet met 2 kinderen in bed gaat liggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef chacama het volgende:zeker. Dat herken ik. Ik weet nu van mezelf ook dat ik iets toelaat en dat ik de concequentie straks zal moeten dragen, maar heb wel de stille hoop dat ze het gewoon doet als F. weer thuis is. Nu leg ik ze tegelijker tijd in bed en normaal gesproken doen we er elk 1. Dus met een beetje mazzel ligt ze zondag gewoon in d'r eigen bedje te maffen. En ach, vanaf donderdag nacht ligt ze sowieso bij mij in de tent te slapen, dus vond ik dat het nu ook wel kon. Hoezo iets kroms rechtpraten
Succes met het overtuigen van M. dat jij niet met twee kinderen naast je wilt slapen straks. Heeft Jen wel al een groot bed? Want dan zou je kunnen overwegen om zelf in haar bed te gaan slapen op het moment dat ze bij jullie komt liggen, gewoon voor je eigen rust. Of kun je ze omleggen als ze eenmaal slaapt, heb ik een tijdje met Fleur gedaan toen ze niet in d'r eigen bedje durfde te gaan slapen.
Oh, en wat ik zelf (heel egoistisch) bij Maud heb gedaan. Wel in overleg met F. ik ging weg nadat Maud in bed lag. Gewoon even naar een vriendin koffie drinken. Want ik was niet sterk genoeg om dat gehuil en geschreeuw aan te horen. Dan gaf ik gewoon te snel toe. 3x naar boven vond ik al veel laat staan nog meer keer. En in die week omwennen is Fleur twee nachten gaan logeren. Ik vond het voor haar immers ook niet eerlijk dat d'r zus het nodig vond om het huis af te breken terwijl zij wel de volgende dag naar school moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |