abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84145527
HIer heeft de overgang naar de andere groep geen praktische issues opgeleverd. Ze mogen nog steeds naar ben wanneer ze willen. Drinken uit een gewone beker deed ze ook al op de vorige groep en als ze liever bij de leidster op schoot zit ipv mee te spelen is dat prima.

Dana had/ heeft nog een beetje moeite met het overzicht houden en kan in paniek raken als alle kindjes tegelijk aan het rondrennen zijn. Ze zit dan liever aan de tafel te kijken. Maargoed ieder kindje reageerd anders, dus even afwachten hoe kitten hierop reageerd
pi_84145609
Ow en Dana heeft ineens rode stipjes op dr gezicht..niet veel. De leidster dacht eerst beginnende waterpokken, maar die heeft ze begin mei gehad. Zijn echt rode speldenpuntjes, iemand een idee? Geen koorts, niet ziek en op dr armpjes en rompje heeft ze niks, alleen 1 of 2 op dr billetjes.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:31:39 #103
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84145803
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en Dana heeft ineens rode stipjes op dr gezicht..niet veel. De leidster dacht eerst beginnende waterpokken, maar die heeft ze begin mei gehad. Zijn echt rode speldenpuntjes, iemand een idee? Geen koorts, niet ziek en op dr armpjes en rompje heeft ze niks, alleen 1 of 2 op dr billetjes.
Kan door 't weer van nu komen.
't Is erg warm & kinderen transpireren ook als ze spelen terwijl ze 't niet merken.
Soms krijgen ze hierdoor wat rode puntjes.
Meestal in 't gezicht en/of armpjes & als ze nog een luiertje aan heeft kan 't dus ook op dr billetjes.
pi_84149413
De warmtebulltjes heeft ze al een tijdje, die heeft ze vooral op dr ruggetje en bovenarmpjes. Maar mischien dat dit ook wel een soort van is ja.
pi_84152645
Mirte heeft volgens mij toch iets wat lijkt op de waterpokken... maar er zijn hele kleintjes, ook wat grotere, niet overduidelijk blaasjes, maar ze zitten op romp en in haar haar, niet heel veel. Maar ze heeft ze ook gehad toen ze 7 mnd was, zou je het dan nog eens zo heel lichtjes kunnen krijgen ofzo?
Ik heb het gister nog op het CB gevraagd, volgens de arts waren het geen waterpokken, maar ik denk toch steeds meer in die richting... Nou komen we er natuurlijk vanzelf wel achter... want als het de waterpokken zijn dan gaat die kleine natuurlijk ook meedoen binnen nu en een paar weken...
Fake it till you make it...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 22:46:09 #106
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84153063
Ik denk 't niet, als ze 't al een keertje gehad heeft & de arts zegt van niet..
En het lijken ook geen blaasjes denk ik toch niet aan waterpokken.

Isa heeft ze nu nog steeds niet gehad (bijna 4) en ik ook nog nooit en kwam er vorige week achter dat m'n zusje & moeder 't ook nooit hebben gehad.
Dus ik denk nu gewoon aan een heel goed afweer systeem in de familie.
pi_84163088
Ze zeggen dat als een kindje de waterpokken heeft gehad voordat ze 1 jaar zijn ze het nog eens kunnen krijgen en anders niet
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:41:05 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84163736
Het kan wel hoor idd, wat Bla zegt, als ze het had met 7 maanden is ze niet per definitie beschermd...
pi_84164083
Tis wel vaak zo als ze waterpokken in erge mate heeft gehad het vaak niet meer terug komt.
Zijn er een maar een paar pokjes geweest dan is de terugkomkans een stuk groter.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84165835
Tja, ik weet het niet... we zien het wel zullen we maar zeggen .
Misschien anders een virusje ofzo... Ze heeft er verder ook niet echt last van dus dat is mooi.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:13:08 #111
593 sjak
Juffie Bloem
pi_84181771
Wij gaan ook alweer uit het peutertopic weg. Ben er weinig geweest, ik weet he,t maar wilde het toch even memoreren. Morgen wordt Jetske alweer 4! Vier jaar geleden om deze tijd zaten hier ontzettend veel mensen met ons mee te leven. Ik ben vandaag echt in een roalercoaster van emoties terecht gekomen. Ik kan het maar slecht handelen. Gek eigenlijk, de vorige verjaardagen vond ik allemaal super geweldig leuk en nu voel ik me kut!
Wat is er veel gebeurd zeg...
Lekker douchen!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:27:18 #112
108648 cattie
lieve moeder
pi_84182282
Sjak, alvast heel erg gefeliciteerd! Ik vind 4 ook echt een mijlpaal. De overstap naar school, niet meer (heel erg) klein zijn.. Hopelijk kun je er morgen lekker van genieten! Van de jarige Jet!
pi_84182592
Sjak gefeliciteerd met je lieve Jetske! ook alweer 4 jaar.
Zo groot maar tegelijkertijd nog zo klein.
Het lijkt mij ook niks hoor, dat hele schoolgebeuren enzo, alsof ik dan straks mijn meisje kwijt ben ofzo.
Maar het loopt vast los, al zal het best even wennen zijn.
En die 4 jaren die de revue nog even lekker passeren, al die emotionele momenten, van het moment van geboren worden, volkomen hulpeloos en afhankelijk van jullie als ouders tot grote meid van 4 jaar die zich al prima redt....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84183563
Sjak alvast gefeliciteerd !! Kleine meisje worden groot, en ik snap je emoties ook wel heel erg goed hoor, hoewel 4 jaar zo'n korte tijd is, gebeurd er in zo'n korte tijd erg veel met zo'n persoontje
Geniet van een mooie dag morgen!!!

Hier vanmiddag even een dwarse peuter
Eerst wilde hij al niet in zijn nieuwe buggy.
En serieus hij haat winkelen, zodra je de winkel ingaat, gaat hij huilen en jammeren en nee roepen
Dus heb ik een muis gekocht in de AH XL issie de hele tijd zoet mee... kom ik uit de winkel, moet hij die muis niet meer en gooit hij em steeds op de grond
Maar ondanks dat was hij ook heel erg lief vandaag, heeft erg zoet gespeeld bij oma, getekend, met autootjes gespeeld, buiten de eendjes gevoerd, koekjes in een doosje doen, eruit gooien en er weer in doen.

Hij heeft zelfs met de playmobil gespeeld samen met Sander Dat was wel een lief momentje want dat gebeurd niet zo vaak
pi_84199552
Jetske, van harte met je vierde verjaardag en Sjak, van harte met je grote dochter!
  zondag 18 juli 2010 @ 20:35:04 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84209253
Lieve Jetski!
Van harte dame, met je vierde verjaardag!

En omdat je moedertje dit leest voor jou, wil ik haar bij deze ook een hele dikke geven. Hopelijk hebben jullie een fijne dag (gehad).
Sjak! Je dochter is 4!!! Ze. Gaat. Naar. School....!!!! Whhaaaah! Die mollige baby die in Zaltbommel haar tenen in haar mond stak terwijl mijn zoon dat nog helemaal niet kon.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 juli 2010 @ 20:42:43 #117
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84209585
Sjak gefeliciteerd met je lieve jarige kleutertje!
  maandag 19 juli 2010 @ 11:24:58 #118
593 sjak
Juffie Bloem
pi_84227203
Dank jullie wel. Het was een heerlijke dag gisteren. Ze is super verwend en heeft zich zo goed gedragen. Ze zit nu achter me allemaal liedjes te zingen
Lekker douchen!
  maandag 19 juli 2010 @ 11:44:25 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84227881
Lieve Jetske. gefeliciteerd meisje...
Sjak, 4 jaar geleden al weer het gaat allemaal zo snel. 4 jaar geleden dat we in Z&G zaten. Ik zie je in het kleuter-topic!
pi_84228542
Jetske nog gefeliciteerd met je verjaardag.. Alweer 4 jaar!

Nijna, hoe is het met Mirte haar uitslag?

We zijn gisteren naar de dierentuin geweest. Chris heeft echt heerlijk rondgewandeld, beestjes gekeken, in de trein geweest en de speeltoestellen en lekker gegeten. Samen met ons, opa en oma, oom en tante. Helemaal blij, en kapot toen hij om kwart voor 4 in de auto zat (normaal slaapt hij van half 2 tot 4).
Echt genieten zo'n dag
pi_84229386
Deepfreeze, het lijkt wat weg te trekken, langzaamaan. In elk geval niet waterpokkeriger geworden, dus dat zal het vast niet geweest zijn toch .
Klinkt hardstikke gezellig jullie dag!
  maandag 19 juli 2010 @ 22:10:42 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84252701
Jetske, gefeliciteerd nog

Wow DF, wat slaapt Chris nog lang Lekker hoor!
En jullie dierentuin-uitje klinkt super!

LL, leuk dat de jongens samen hebben gespeeld! Zal vanzelf wel vaker goed gaan hoor, geef het de tijd!

De buren, wildvreemden op straat, in de winkel, familie, vrienden, wie dan ook... Iedereen krijgt al gauw de vraag:"Wil jij met mij foeballuh?"
Hij heeft een heuse passie
.... met gevoel voor drama....
  maandag 19 juli 2010 @ 22:38:49 #123
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84254039
Klinkt als een heerlijke dag Deepfreeze!

Nou het keukentje zit in elkaar, de stoel is versierd, de ballonnen hangen, dus wij zijn er klaar voor!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 07:45:53 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84262285
Jaaaa, het meisje met de bijzondere geboortedatum is jarig
Van harte gefeliciteerd Linde, veel plezier toegwenst met alle verrassingen die je te wachten staan
.... met gevoel voor drama....
pi_84262422
Linde, van harte met je verjaardag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')