Ooh maar dat is toch primaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn kind krijgt elke dag een ijsje.Na het eten. Toetje. Doen we zelf ook.
![]()
Maar verder geen snoep/koek oid, dus nog best verantwoord. Denk ik.
Overigens ben ik momenteel mama-af. De aap is gisteren mee geweest naar mijn klas (groep 4, héél leuk!), en nu noemt hij me de hele dag Juffrouw! met van die plagerige pretoogjes.
Ik heb al die zoetigheid ook erg lang uitgesteld hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ooh maar dat is toch prima
Ik zie geen problemen met ijsjes verder. Alleen vond ik het niet nodig om het eerder te introduceren.
En word ik nu een beetje gek van het gezeur. En het is nog een echte smeerbende erna ook.
Ze krijgt hier ook geen toetjes.. nu voel ik me gemeen![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Kersjes het volgende:
Heus, ik was maar 5 minuten boven...
"Devin, wat ligt er allemaal op de grond???? En op de bank. En de kast. Alles is nat!"
"Ik heb een nieuwe waterpistool gevonden, zit wit water in!"
Mijn vorige week gekochte 200 ml spuitflacon Nivea zonnebrand zo goed als leeg
Ja hequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Kersjes het volgende:
Heus, ik was maar 5 minuten boven...
"Devin, wat ligt er allemaal op de grond???? En op de bank. En de kast. Alles is nat!"
"Ik heb een nieuwe waterpistool gevonden, zit wit water in!"
Mijn vorige week gekochte 200 ml spuitflacon Nivea zonnebrand zo goed als leeg
een gewoon normaal bed waar je dus zelf uit kan stappen....quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:41 schreef mikoxx het volgende:
* breekt hier ff in * ..... KP, uitstapbed?
Gelukkig hebben we plavuizen en lederen bankenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]das minder
afnemen met licht vochtige doek en daarna babydoekjes om t laatste te verwijderen, en het droogt zo goed als vlekloos op
Leuk vriendinnetjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Gelukkig hebben we plavuizen en lederen banken
Devin heeft een vriendinnetje! Ze is 3 jaar oud, woont hierachter en ze hebben al vaker samen in de speeltuin gespeeld. Vanmiddag hebben ze voor het eerst lekker hier in de achtertuin gevoetbald en elkaar achterna gezeten met waterpistolen. Het is echt zo'n meisje-meisje: roze en glitters en staartjes enzo
En ineens waren ze verdwenen![]()
Gingen ze verstoppertje spelen in de bosjes. Begint dat gedonder nou al
vrijgezel ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik gewoon even een fotootje plaatsen omdat ik hem zo leuk vind
[ afbeelding ]
Nee hij gaat ja al met de buurmeid!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nee hij gaat ja al met de buurmeid!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |