abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:25:13 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84546441
Meike, een keuken is inderdaad wel errug handig op de camping :D
En spannend dat jullie gaan verhuizen Karin. Blijven jullie wel in dezelfde buurt, of moet Meike straks naar een ander kdv?

Wat stoer dat Maud zonder zijwieltjes kan *O*

Toen ik in de keuken bezig was met de lunch waren de jongens aan het spelen. Dan weer even binnen, dan weer in de tuin. Vanuit m'n ooghoeken zag ik dat het er vredig aan toe ging. Kruipt er ineens een door - en doornatte baby voorbij :?
"Deeeeeeeeevin......."
"Maar toen ik vroeg of ik hem mocht natspuiten met mijn waterpistool toen zei Toby "ja". Echt waar mama! "
}:|
.... met gevoel voor drama....
pi_84546889
Whahaha Devin ;) , dat kan je beter doen als het iets warmer is... ;)

Maud, zonder zijwieltjes *O* gaaf!
Fake it till you make it...
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:52:57 #228
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84547711
:D devin. Ja, je broertje zal eens nee zeggen :D Gelukkig was het thuis en niet ergens waar je geen schone kleren bij je hebt.
pi_84547779
whahaha Devin! uitbuiten die kleine broertjes!

Meike hoeft straks niet naar een ander kdv, we blijven in dezelfde woonplaats.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84551826
:D Devin, waarom ook wachten op mooi weer als je broertje gewoon ja zegt ;)

Maud, wat goed zeg!

Karin, wat spannend zo'n verhuizing. En die keuken is toch leuk om mee te nemen
(hier staat 1 speelgoedtas die hij zelf in mag pakken bij een weekendje weg)

p_iglet wel jammer dat je er dan thuis nog mee zit. Ook als ze die ervaring al eerder hadden gehad.
Mijn moeder vind het maar niks als Chris 's middags wat langer slaapt (normaal 2,5 uur, daar na 1,5 uur eruitgeplukt), dan kan hij 's avonds toch wat eerder op bed? Tsja, als je zelf nog om 9 uur met hem speelt ligt hij er ook niet eerder in he.. Gelukkig kan Chris er wel redeljk tegen.

Hier vannacht een klein drama. Weer een verstopping die rond middernacht met bloed, zweet en tranen eruit is gewerkt. Arme jochie. Lactulose helpt dus ook niet genoeg. Nu aan de roosvicee laxo, en misschien nog movicolon (?) halen als dat niet helpt. Vanochtend al een mooie smeuige anderhalf uur na die laxo. Dus stiekem heb ik hoop.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:32:50 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84552446
Jeetje DF, wat naar zeg. Hopelijk lukt het met de laxo. Ik zag op de lidocain-creme van maud dat die ook geschikt is voor kindjes met stoelgangproblemen en dan voor de pijnverlichtende werking. Is misschien de moeite waard om aan te kaarten bij de HA. Dan zorgt het in elk geval niet voor meer pijn in die streek.
pi_84552523
Ach ja, die keuken, misschien moet ie ook maar mee ook :o
ze speelt er altijd zo leuk mee....
Goeie voortent-opvulling :P

Och arme chris, wat zielig!

En Maud zonder zijwielen!!! Wow! Knap!!
Meike zegt ook steeds dat ze zonder zijwielen kan fietsen op haar loopfiets ;)
pi_84552660
Lidocaine creme is ook nog wel goed om te onthouden.. Ik ga het even aankijken en anders dat opperen bij de HA (stomme vent, op zoek naar nieuwe). tnx!

Verder is hij gelukkig vrolijk, heerlijk brutaal (gisteren 3 keer op de gang sinds lange tijd), een klimgeit en dus een echte peuter, dus maak me niet zoveel zorgen. Alleen die momentjes zijn zo sneu..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:43:22 #234
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84552950
Ai Chris :X Zielig ...
Lust hij kiwi's? Erg lekker, gezond en laxerend.

Fijn dat Meike naar hetzelfde kdv kan blijven gaan! Is al heftig genoeg natuurlijk, zo'n verhuizing...
pi_84553708
Kiwi gaat er niet in helaas. Pruimen wilde hij niet eens proberen. nouja, kan ook niet alles tegelijk geven, stel je voor dat alles werkt ;) :')
pi_84590862
We reden vandaag weer naar huis, vanochtend hadden we de eerste kijkers gehad, dus even ondergedoken ;) bij mijn ouders. Vraagt Meike in de auto: "is ons huis nu weg? :'( "
Het is blijkbaar toch wel moeilijk te begrijpen....
pi_84591128
deepfreeze, veel drinken, en gedroogd fruit.
Wellicht eet hij dat wel.. Pruimen, abrikozen, dadels etc..
pi_84591524
Ach Meike, Dan begrijpen ze net te weinig toch.. Gelukkig straks wel weer terug..

p_iglet, Drinken doet hij wel, zeker een glas extra per dag sinds het mooie weer, maar hij zweet wel hard soms.
Dat roosvicee laxo is vooral pruimensap geloof ik. Gedroogde abrikozen zijn lekker, die ga ik eens kopen straks. Werken rozijntjes ook? Die krijg ik er zeker wel in
pi_84592402
ja hoor rozijntjes werken ook, maar dan moet hij er wel goed op kauwen. Veel jonge kinderen slikken rozijntjes in 1 keer door, en dan doen die vezels hun werk niet echt ;)

Via de huisarts dingen als movicolon, forlax, macrogol (allemaal hetzelfde, vezels die vocht aantrekken de darm in), vragen, werkt vaak heel goed. Let wel een goede werkzame dosis is 1-2 gram per kilo lichaamsgewicht. Huisartsen zijn nog wel eens fan van de Junior zakjes van 4 gram, maar bij een stevige peuter is dat een soort homeopatische dosering.
pi_84592433
Zindelijk worden krijgen we er hier nog niet in.. maar goed we hebben pas een baby en nog heel veel tijd ook wel dus waar maak ik me druk om..

Maak me nu vooral druk om de buurjongen naast ons.. Shenaya speelt graag met hem hij is al 6 maar laatst besloot hij om bij ons andere buurmeisje van 3 tegen haar aan te gaan staan rijden.. Vast ergens onschuldig voor een 6 jarige maar schrok er zo van dat ik echt heel heftig reageerde en hem zonder pardon naar zijn moeder heb gestuurd..

Shenaya is echt 2 en ik zeg Nee bah! Zo eigenwijs dat ik zelf soms niet weet hoe te reageren.. Schreeuwen is geen oplossing dus als ik die neiging heb dan ga ik negeren!
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:25:34 #241
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84593223
mijn peuter iszijn haren aan het 'wassen' met een weldadige combinatie van uitgetrokken onkruid en modderwater.
'ikke haartjes wassen!'
'shampoo!' hop nog wat modder in de strijd :D

ik vind het ergens wel schattig. hij is heerlijk aan het scharrelen, en we hebben een heel geduldig bad ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_84593861
Ben blij dat dit hier nog niet zo is.. ;) Wij hebben geen bad meer en mevrouw is niet gediend van de douche! Ze MOET gewoon maar elke dag zo'n strjd is ook niks haha..
Altijd blijven lachen... :)
pi_84594832
Wij hebben die boeven gisteren laten verfen met handen/voeten, ze zaten helemaal onder.
Het badwater was net verf, zo groen ;). Maar een lol dat ze hadden...
En nu loopt mn peuter in haar blote kont... ik hoop dat ze dan op de pot gaat plassen, maar meestal gaat het ergens op de grond ofzo. Heb al een handdoek op de bank gelegd, maar ik wil haar ook weer niet het idee geven dat ik niet denk dat ze het kan...
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:48:13 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84597924
Jen is echt mijn zwieber. Ze wilt erg graag helpen met klussen, maar ik ben steeds alles kwijt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84600324
Hmmz, net nadat ik typte drupte Mirte wat, rende zelf naar de pot *O*, maar als ze dan gaat zitten komt er niks. En daarna is ze nog bijna anderhalf uur zonder luier droog gebleven, nog een tijdje op de pot/wc gezeten, maar ze laat het niet komen of weet niet hoe het moet. Ophouden kan ze dus blijkbaar wel...

Hihi Jen :).
pi_84602766
Heerlijk, die scharrelde peuters, lekker knoeien.

Hier ook zo eentje. Klimt op de onmogelijkste manieren op je, tijdens het tuineren zit hij aan alle planten behalve het onkruid (gras). Zijn vieze luier gooide hij in de groene container (hoort in de grijze), zijn vieze kleren van het KDV in de grijze (die lagen bij de wasmachine). En als hij iets niet gedaan heeft, dan deed ui-ui dat. En ui-ui is ook het antwoord op irritante vragen van je moeder.. Maar ondertussen kan hij wel zijn schoenen beter aandoen, herkent meer letters en begint beter te praten. O+

p_iglet, Hij is 15 kilo, misschien bijna 16. Dus ik zal er even op letten. Onze huisarts kon ik vanochtend niet bereiken, dus nu hoop ik stiekem dat hij op vakantie is, en we morgen naar de waarneming kunnen.
begin augustus heb ik wel een adres voor een nieuwe HA
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:00:26 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84603115
Heeft iemand een medicijn tegen dwarse peutertjes? Ik ben nu ik een nieuwe baan zoek veel thuis met de kinderen en dat valt me zwaarder dan ik dacht :X Zeker nu de meisjes tegelijk in een mekker-piep-zeur-fase zitten en ik de hele dag alleen politie-agentje speel of kinderen troost. Vijf minuutjes zitten is er de laatste 2 weken in ieder geval niet meer bij (helaas :'( ) Ze gaan 2 dagen in de week naar de kinderopvang, maar ik begin zo ondertussen te merken dat ik niet meer genoeg heb aan die dagen om op te laden. Zal ook wel door die stomme sollicitatie en banenstress komen denk ik...
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:02:56 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84603243
Pvoess de schoentjes van jouw foto hadden ze in Zoetermeer nog in 23 bij nolten. Ook in de opruiming.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:04:18 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84603305
Stiemie, ik heb Jen nu 2 daagjes thuis omdat verlof. Maar morgen gaat ze mooi ff spelen met de kindjes op het kdv. Dan heb ik ook heel even rust.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:34:43 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84607455
Stiemie :*
Als we hier zo'n dag hebben dan probeer ik er zoveel mogelijk op uit te gaan. Niks speciaals, gewoon naar de speeltuin in de buurt ofzo. Lekker afleiding, ik merk dat ze thuis vaker blijven hangen in miep/mekker/gezeur.

Eli, lekker haartjes wassen :D

Devin heeft z'n eerste kus van een meisje gehad!
Zijn vriiendinnetje van hierachter, met wie hij wel vaker gespeeld heeft. Voor het eten hadden we in de steeg hierachter gevoetbald. Totdat de bal bij hun in de achtertuin terecht kwam... Na het eten gingen we hem halen waarop ze zei dat ze graag nog even met Devin wilde spelen. Maar het was al laat, ze moest in bad. 'Geef de bal maar terug, kunnen jullie een ander keertje wel weer samen spelen" zei d'r moeder. Ze gaf de bal, tuitte d'r lipjes en gaf hem zo een smakkerd vol op de mond. En hij kuste terug *;
Hij was er zelf niet zo van onder de indruk, toen we het aan M. vertelden zei hij: "Nina heeft mij de bal teruggegeeft en een kuusje gegeeft. Mag ik nu een ijsje?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')